Liikluskindlustuse maffia!!!

Umbes 15. aastat tagasi maksis S Impresa STI kasko viieks aastaks- samapalju kui auto ise salongist ostes!

Liikluskindlustuse suurust ei tea- sinnani lihtsalt ei jõudnud..! Big Grin
Vasta

(21-07-2021, 20:07 PM)zazik Kirjutas:  
(21-07-2021, 18:16 PM)Romka Kirjutas:  Kas seletaksite ära, kuidas läheb või kuidas saada sõiduk "Registrikanne peatatud" seisundisse?
Ma ei ole veel sellest päris täpselt aru saanud. Mõnes mõttes ju kõige parem variant, sest ei pea kartma ootamatult tekkivat sundkindlustust. See võib ju juhtuda ajutiselt arvelt maha võetud sõidukiga, kui see tähtaja lõppedes arvele tagasi tuleb. 
Miks küsin, asi selles, et mul üks mopeed, mille 12.03.2020 ajutiselt kaheks aastaks arvelt maha võtsin, pandi nüüd 13.07.2021 ehk aasta ja neli kuud hiljem Transpordiameti poolt "registrikanne peatatud" seisu.

Kaheks aastaks ajutiselt arvelt maha, selle aja sees kindlustust ei tee, siia 2 aasta möödudes peatubki registrikanne.
Kahe aasta jooksul pole teh.ülevaatust ja kindlustust olnud, siis peatub rekistrikanne.
Vasta

Kuidas taastub mopeedi reg.kanne? Kuna ülevaatust neil pole siis kas piisab ainult kindlustuse tegemisest või on siiski ülevaatuspunkti asja?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Minu kogemuste järgi ka masin mitte ei "tule arvele tagasi" kahe aasta möödudes vaid registrikanne peatub.
Vasta

Minu jaoks oli ikkagi huvitav, et registrikanne peatus mitte 2 a möödudes, vaid 1 aasta ja 4 kuu möödudes?
Vasta

(23-07-2021, 16:38 PM)honkomees Kirjutas:  Minu jaoks oli ikkagi huvitav, et registrikanne peatus mitte 2 a möödudes, vaid 1 aasta ja 4 kuu möödudes?
Juriidiliselt on arutletavad küsimused reguleeritud liiklusseaduse §-s 77: 
1. kui viimase ülevaatuse JA kindlustuse kehtivuse lõpust on möödunud 2 aastat, siis Transpordiamet automaatselt peatab registrikande (mille sisu on sõiduki ajutine liiklusregistrist kustutamine - LS § 77 lg 8.2)
2. kui sõiduki omanik teeb liiklusregistris läbi e-teeninduse või büroos avalduse sõiduki liiklusregistrist ajutiseks kustutamiseks 1-24 kuuks, siis samuti registrikanne peatub. Igal ajal saab omanik teha avalduse registrikande taastamiseks ning kui taotletud tähtaeg möödub, siis loetakse sõiduk taas registris olevaks (LS § 77 lg 7).

Kui saabub olukord nr 1, siis Transpordiamet peatab registrikanne ikkagi ka automaatselt sõltumata omaniku poolt esitatud avaldustest ning nende tähtaegadest. Tõenäoliselt saabus kirjeldatud olukord ka ksf! Romka juhtumis. Ta saab seda teada, kui vaatab lkf.ee lehelt, millal lõppes viimane sellele sõidukile tehtud kindlustus.
Vasta

(23-07-2021, 17:08 PM)indreksirk Kirjutas:  
(23-07-2021, 16:38 PM)honkomees Kirjutas:  Minu jaoks oli ikkagi huvitav, et registrikanne peatus mitte 2 a möödudes, vaid 1 aasta ja 4 kuu möödudes?
Juriidiliselt on arutletavad küsimused reguleeritud liiklusseaduse §-s 77: 
1. kui viimase ülevaatuse JA kindlustuse kehtivuse lõpust on möödunud 2 aastat, siis Transpordiamet automaatselt peatab registrikande (mille sisu on sõiduki ajutine liiklusregistrist kustutamine - LS § 77 lg 8.2)
2. kui sõiduki omanik teeb liiklusregistris läbi e-teeninduse või büroos avalduse sõiduki liiklusregistrist ajutiseks kustutamiseks 1-24 kuuks, siis samuti registrikanne peatub. Igal ajal saab omanik teha avalduse registrikande taastamiseks ning kui taotletud tähtaeg möödub, siis loetakse sõiduk taas registris olevaks (LS § 77 lg 7).

Kui saabub olukord nr 1, siis Transpordiamet peatab registrikanne ikkagi ka automaatselt sõltumata omaniku poolt esitatud avaldustest ning nende tähtaegadest. Tõenäoliselt saabus kirjeldatud olukord ka ksf! Romka juhtumis. Ta saab seda teada, kui vaatab lkf.ee lehelt, millal lõppes viimane sellele sõidukile tehtud kindlustus.
Küsimus: Kui sõidukil on märge, "Sõiduki xx registreerimismärgiga xx registrikanne on peatatud. Sellise sõiduki kasutamine liikluses on keelatud ja seda loetakse registreerimata sõidukiks (LS § 77 lõigetega 84). Registrikanne taastub, kui sõiduk läbib tehnonõuetele vastavuse kontrolli.
Missugused versioonid on selle registrisse saamiseks:
1. Kas saan teha liikluskindlustuse ja võin sõita sellega ise tehnoülevaatusele, kui ei ole teadapolevalt mingeid olulisi puudusi?
2. Pean selle viima eelnevalt tehnoülevaatusele treileril ja siis kindlustus?
3. Pean selle viima eelnevalt maanteeametisse (ARK) kontrolli treileril ja siis kindlustus?

1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine Smile
Vasta

Mul ei ole küll endal (veel) asjaga kokkupuudet, järgmisel aastal seisan sama asjaga silmitsi, kuid kas pole nii, et ülevaatust ilma kindlustuseta teha ei saa? Parandage, kui eksin.
Ja ülevaatusele sõidaks ma ikkagi ise, sest lähimasse ülevaatuspunkti minu teada sõita võib, kui autol ei ole puudusi, mis auto liikluses kasutamise välistaksid.
Vasta

Kõigepealt tuleb teha kindlustus. Kindlustust aga tehakse ainult üheks kuuks. Alles siis võib sõita lühemat teed mööda ülevaatuspunkti. Nii vähemalt oli eelmisel aastal.
Vasta

ülevaatust saab teha ilma kindlustuseta ja ilma lubadeta.
Vasta

Konkreetselt tehnoseisundi kontrollimiseks ei ole vaja ei kindlustust ega ülevaatusele esitanud isiku juhtimisõigust. Seda eeldusel, et sõidukit ei kasutatud ülevaatuspunkti saabumisel teeliikluses (mis ei ole muidugi ülevaataja asi, vaid politsei töö) ning ühtegi tehnoseisundi kontrollimise protseduuri ei tehta teeliikluses (näiteks mootorratta pidurduskatse). 

Kui on soov aga ise sõita ülevaatuspunkti, siis tuleb enne sõlmida liikluskindlustuse leping. Lepingu tähtaeg võib olla ka 1 päev, kuid sedavõrd lühikese tähtajaga lepingu sõlmimine on tehtud ebamugavaks - levinud lepingu sõlmimise rakendused pakuvad tähtaega alates 1 kuust ning päevades arvutatava tähtajaga lepingu maksumus võib olla proportsionaalselt oluliselt kallim. Kui pöörduda otse kindlustusmaakleri või kindlustusseltsi poole, siis ei tohi nad keelduda ka 1 päevaks lepingu sõlmimisest. Ei tasu siis üllatuda hinna osas. 

Peatatud registrikandega sõidukile kindlustuse sõlmimine läbi interneti võib teatud juhtudel olla takistatud. Taaskord on abiks maakler või otse seltsi pörödumine.
Vasta

(25-07-2021, 22:55 PM)MAV Kirjutas:  Küsimus: Kui sõidukil on märge, "Sõiduki xx registreerimismärgiga xx registrikanne on peatatud. Sellise sõiduki kasutamine liikluses on keelatud ja seda loetakse registreerimata sõidukiks (LS § 77 lõigetega 84). Registrikanne taastub, kui sõiduk läbib tehnonõuetele vastavuse kontrolli.
Missugused versioonid on selle registrisse saamiseks:
1. Kas saan teha liikluskindlustuse ja võin sõita sellega ise tehnoülevaatusele, kui ei ole teadapolevalt mingeid olulisi puudusi?
2. Pean selle viima eelnevalt tehnoülevaatusele treileril ja siis kindlustus?
3. Pean selle viima eelnevalt maanteeametisse (ARK) kontrolli treileril ja siis kindlustus?
Segaseks jäi kas tehnonõuete vastavuse kontroll sõiduki registrikande taastamiseks toimub lähimas TÜV punktis või tuleb minna Maanteeameti büroosse? Ning kas samas seisus rolleri puhul piisab vaid liikluskindlustuse sõlmimisest või tuleb minna TÜV punkti? Tänud ette!

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(26-07-2021, 12:11 PM)Walter Kirjutas:  Segaseks jäi kas tehnonõuete vastavuse kontroll sõiduki registrikande taastamiseks toimub lähimas TÜV punktis või tuleb minna Maanteeameti büroosse? Ning kas samas seisus rolleri puhul piisab vaid liikluskindlustuse sõlmimisest või tuleb minna TÜV punkti? Tänud ette!

ma juhinduks (ja olen juhindunud) Tranpordiameti e-teeninduse poolt öeldavat. Punnvõrride praktika puudub, aga kui on registris, on seal kirjas mida teha: "Sõiduk kantakse registrisse peale tehnoülevaatuse läbimist ja kindlustuslepingu sõlmimist"
...ning kui jääb konkreetsel juhul midagi arusaamatuks, siis transpordiameti Klienditugi on mind alati kiirelt ja mugavalt aidanud: 620 1200, info@transpordiamet.ee

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

MNT ameti e-teeninduse teadetest leidsin üles aastatetaguse reg. kande peatamise teate rollo kohta:

Sõiduki ++++++++ registreerimismärgiga ++++ registrikanne on peatatud. Sellise sõiduki kasutamine liikluses on keelatud ja seda loetakse registreerimata sõidukiks (LS § 77 lõigetega 84). Registrikanne taastub kindlustuslepingu uue poliisi alguse hetkest.

Lugupidamisega
Maanteeamet


seega peaks rollo reg. kanne taastuma kindlustuslepingu sõlmimisega. Eks näis, kui midagi on siiski teisiti annan teada. 
Tänud kaasamõtlejatele!

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Täpselt nii ongi, sama on ka SP numbriga.
Vasta

(10-01-2019, 17:23 PM)13piisab Kirjutas:  mossepower - jah, nüüd saab neile pikalt seisnud masinatele selle max 30p kindlustuse ilma äärmiselt ebaefektiivse tädiliideseta tehtud Smile
mulle tundub, et saab teha ainult neile, mis on "Sõiduk kantakse registrisse peale tehnoülevaatuse läbimist ja kindlustuslepingu sõlmimist". Ise ajutiselt registrist kustutatutele ei saa teha - need tuleb registris ise aktiveerida.
Avastasin, et nüüd saab sellistele "Sõiduk kantakse registrisse peale tehnoülevaatuse läbimist ja kindlustuslepingu sõlmimist" teha ka e-kindlustust just selliseks ajaks nagu soovi on. Nt. mul oli just vaja 1 päev liigutada sellist sõidukit läbi liikluse ning ühepäevane e-kindlustus oli märkimisväärselt soodsam kui konkurentide 1 kuu kindlustus.

E-kindlustuse üheks eelduseks on muidugi Telia (või Diili) telefoninumbri oma nimel olemine ning teise eeldusena sõiduk peab maanteeametis oma nimel olema või siis kindlustuse tegija passis sõiduki kasutaja olema. Muidugi nutitelefon internetiühendusega on iseenesest mõistetav lisaeeldus.
Vasta

(09-11-2021, 22:22 PM)hillar2 Kirjutas:  https://www.err.ee/1608397142/venemaal-k...atuse-noue
aga käivad jutud, et kindlustused teevad kahjujuhtumi väljamakse vaid TÜV diagnostikakaardi olemasolul, st tõestatult tehniliselt korras auto puhul. TÜV muutub vabatahtlikuks, kuid kohustuslikke kindlustusmakseid teevad autoomanikud ikka aga vastu midagi ei saa kui TÜV pole.  Toungue
Vasta

meil on tegelikult ju sama.kohustuslik kindlustus on,kuid kindlustus mängib lolli ja ei hüvita,kuigi oled kannatanu.oleme samal tasemel
Vasta

(10-11-2021, 10:45 AM)sturmbannführer Kirjutas:  meil on tegelikult ju sama.kohustuslik kindlustus on,kuid kindlustus mängib lolli ja ei hüvita,kuigi oled kannatanu.oleme samal tasemel
Teadlikult trollid või tegelikult kah ei tea, et liikluskindlustus on vastutuskindlustus (kindlustus katab teistele sinu poolt tehtud kahju)?
Vasta

(10-11-2021, 10:45 AM)sturmbannführer Kirjutas:  meil on tegelikult ju sama.kohustuslik kindlustus on,kuid kindlustus mängib lolli ja ei hüvita,kuigi oled kannatanu.oleme samal tasemel

Hüvitab küll. Iseküsimus on alati, kas hüvitise suuruse osas ollakse sama meeltSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne