Liikluskindlustuse maffia!!!

Koefitsent on ajalooline termin selles kontekstis. Pakkumised tehakse enamvähem kohvipaksu pealt.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Võib-olla sain kunagi kindlustusetädi nn.uue süsteemi lahtiseletusest valesti aru, aga kui kodanikul on mitu autot, siis peaks koefitsent olema autopõhine. Vähemalt kuidagi niimoodi üritati mulle selgeks teha, miks eri lepingutel oli riskikoefitsent erinev.
Vasta

(16-12-2022, 21:42 PM)alfredo Kirjutas:  Võib-olla sain kunagi kindlustusetädi nn.uue süsteemi lahtiseletusest valesti aru, aga kui kodanikul on mitu autot, siis peaks koefitsent olema autopõhine. Vähemalt kuidagi niimoodi üritati mulle selgeks teha, miks eri lepingutel oli riskikoefitsent erinev.


Jah, koefitsent autopõhine.
Ja Markol on õigus. Panevad seda numbrit nagu tuju on.  Sellesama üleeilse autoga kunagi öeldi, et jää ikka meie juurde jätame numbri samaks.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(16-12-2022, 21:31 PM)Daff Kirjutas:   Kui teed avarii võõra autoga siis kindlustuse koefitsent tõuseb auto omanikul.  Oleneb veel kindlustusseltsi sisekorrast kus hiljem võib lisana saada kõrgema koefitsendi ka avarii tekitaja. 
Mul just üleeile sõideti üks minu nimel olev auto pilbasteks. Palju õnne mulle, sain uue koefitsendi.

Kas seda kuidagi vaidlustada ei saa, näiteks ostu-müügi lepingu alusel?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Teed ostu-müügilepingu? Võõrandamiskeeluga sõiduk on juu.
Vasta

Võõrandamiskeeld keelab omaniku vahetust.
Lepingut sõlmida ei keela.
Ei keela ka kedagi teist rooli lasta.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Kindlusvärgis on miskit muutunud: ostsin augusti alguses masina, sõlmisime ostu müügi jäi ümber vormistamata Mnt-s. Auto oli planeeritud aastaks, ülevaatuse lõpuni. Septembri alguses tegin oma nimele kindlustuse kolmeks kuuks ca 25 raha. Detsembris tahtsin teha uue kindlustuse, ainult omaniku andmetega(omanik võõras minu jaoks). Proovisin enda ja abikaasa isikukoodidega Lkf-i lehel, summa sama. Tegin naisega ost-müük ja masin läks abikaasa nimele ja kindlustus muutus 25 raha pealt 60-seks. Tuli teha end vastutavaks kasutajaks ja kindlustus 9 kuuks oli äkki 64 raha. Kuniks olin lihtsalt kasutaja, oli hind kõrgem.Ehk ühel ja samal autol kolm erinevat kindlustushinda.Auto 77kw, enda 96kw tegin sama rahaga aastase kindlustuse...tont selles businessis orienteerub...
Vasta

Kas mõlemad olete samasse kohta sisse kirjutatud?

Kui üks on päälinnas ja teine setumaal siis hinna vahe võib erineda kordades.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

tõnn, elukoht ei määra enam suurt midagi. Nagu juba eespool öeldi - makse määramine käib iga firma oma suva järgi, millest loogikat ei tasu enam ammu otsida. Ja kui tähelepanelikumalt vaadata, võivad päringu tulemused erineda kordades, mitte protsentides, kuigi sundkindlustuse subjekt ja objekt on samad, mis eelnevat väidet kenasti kinnitavad.
Vasta

Kindlustus tuleb omaniku või kui passis on vastutav kasutaja siis tema järgi .Mul elukaaslane omanikuna võttis passis vastutava kasutaja ära ja kindlustus läks tunduvalt kallimaks ,kuna eelmisel vastutaval kasutajal oli pikk puhas ajalugu.
Ise unustasin vaatamata meeldetuletustele kindlustuse teha ja soodsaima pakkuja hinnale läks ühe päevaga 15 euri poole aastasele kindlustusele otsa
Vasta

(18-12-2022, 12:44 PM)alfredo Kirjutas:  ... elukoht ei määra enam suurt midagi...
See väide pole siiski päris korrektne. Iga isik saaks teoreetiliselt hea tahtmise korral seda ka kontrollida. Registreeri enda elukoht nt. Saaremaale, fikseeri autole kindlustuspakkumine. Seejärel rega enda elukoht nt. Tallinnasse - fikseeri pakkumine samale masinale uuesti. Olen kindel, et Tallinna oma on kallim.

Sellega olen küll täiesti päri, et erinevatel kindlustusseltsidel on täiesti erinev poliitika, kuidas/mille alusel pakkumisi koostatakse, sest samale autole/juhile võib tõepoolest mitmekordse erinevusega pakkumisi saada. Endalgi õnnestunud.

Aga üldiselt arvestatakse pakkumise koostamisel järgmisi näitajaid:

1) sõiduki liik ja sõiduki kasutamise otstarve (sõiduauto, mootorratas, veoauto, buss jms);
2) sõiduki kasutamise peamine piirkond - sõiduki registreerimistunnistusele kantud kindlustusvõtja aadress või sõiduki kasutamisel rendilepingu alusel registreerimistunnistusele kantud rentniku või vastutava kasutaja aadress;
3) sõiduki tehnilised omadused - mootori võimsus (kW), veoauto ja haagise registrimass, bussi istekohtade arv. Mida väiksema mootorivõimsusega, registrimassiga või bussi istekohtade arvuga on sõiduk, seda soodsam on kindlustusmakse;
4) sõiduki mark ja mudel. Mida harvemini satub sõiduk liiklusõnnetusse, seda soodsam on kindlustusmakse;
5) kindlustusvõtja vanus. Erineva vanusega kindlustusvõtjatel on liikluses osalemisel erineva riskitase. Statistiliselt põhjustavad nooremad juhid rohkem kahjusid kui vanemad. Seetõttu on ka kindlustusmakse noorematel juhtidel mõnevõrra kallim kui vanematel juhtidel.
6) kindlustusajalugu, mis kehtib igale konkreetsele sõiduk-isik paarile ja näitab, milline on konkreetse sõiduki vastutava kasutaja riskitase tulenevalt kindlustamise ja kahjujuhtumite ajaloost.

Eelnev tekst on kopitud ühest vanast Postimehe artiklist, seega absoluutsele tõele ei pruugi pretendeerida aga suures plaanis nii tehakse ka täna.
Vasta

(17-12-2022, 17:03 PM)Econoline Kirjutas:  Tegin naisega ost-müük ja masin läks abikaasa nimele ja kindlustus muutus 25 raha pealt 60-seks...

Ma pakun, et selle juhtumi puhul kehtib (eelmise posti) punkt 6. Ehk, et naisel pole kindlustusajalugu.
Vasta

Eip, ei olnud. Selleks tegingi eelnevalt Lkf-i lehel päringud isikukoodidega(tegelikult sai ka paari seltsi lehel tehtud) ja ostetava auto kohta. Hind muutus peale maanteeameti toiminguid, enne oli kõik roosiline Smile Ega midagi, hakkab käru eest vastutama edaspidi ajaloo jaoks.
Vasta

Seda haagise-varianti oleme isegi kunagi kasutanud, et ajalugu n-ö jooksma hakkaks.
Vasta

Jah, elukoht ja kindlustusajalugu mängivad rolli ning enne tehingu vormistamist ei näita tegelikku hinda need kalkulaatorid ja pakkumised.
Mul oli auto viimased liisinguaastad tütre käes, tema maksis liisingujääki jne aga liisingu lõppedes tegi oma nimele ja siis hüppas kindlustus lakke, Võrumaa asemel Tartu ja ilma kindlustusajaloota isik, ka varem oli ta minu vanu autosid lõpuni pidanud aga ilma ümber vormistamata ...
Vasta

Head uut kõigile!

Kas keegi on juba saanud selleks aastaks kindlustuspakkumuse?
Umbes 30% hind tõusnud?
Kõik andmed, võrreldes eelmise aastaga, samad.
Vasta

HUA!

Mazda B2500 Harjumaal, puhas ajalugu omanikul. Eelmisel aastal oli 85, nüüd 99 aastaks Ergos. Kõrgeim oleks olnud BTA 208 €.

Punnsilmse mersu ohtlikkus on kerkinud rohkem: oli 72, nüüd oli 112. Ikka aastaks, Harjumaal, puhas ajalugu. Kusjuures sellele autole oleks kalleim IF ainult 141 €. Üllatavalt väike vahe.
Vasta

(03-01-2023, 15:32 PM)samodelkin Kirjutas:  Kõik andmed, võrreldes eelmise aastaga, samad.

Ei ole ju. Kindlustusvõtja ja sõiduk on aasta võrra vanemad. Koefitsiendid sõltuvad reeglina kindlustusvõtja ja sõiduki vanusest (mis muutuvad), mitte sünni/ehitusaastast (mis ei muutu). Kui üks või teine on liikunud ühest (seltsi poolt määratud) vahemikust teise, võib kindlustusmakse hoobilt muutuda ka 50% või rohkem.
Vasta

Novembri viimastel päevadel tegin talvel seisvale masinale aastase kindlustuse 58.75 eest. Täna on odavaim pakkumine 76 euri sama seltsi poolt. Ivake mälus sobramist ja 2016, peale soetamist, taheti ka 76 raha saada, siis oli masin 10a vana ja mina mõned aastad noorem. Ajaloo kordumine....? Kogu aeg tegevus Harjumaal.
Vasta

(03-01-2023, 16:12 PM)Andres_T Kirjutas:  Koefitsiendid sõltuvad reeglina kindlustusvõtja ja sõiduki vanusest


Ah, et nii on lood! Ealine diskrimineerimine? Tõsi, olen vahepeal saanud 60 ja seoses sellega kindlasti muutunud väga ohtlikuks ja saanud ka eeldatavasti palju rikkamaks ... tegelikult peaks asi hoopis vastupidi olema.



   



https://kindlustame.ee/kindlusta-targalt...tuse-hind/
Lisandub vist veel pikk avariivaba kindlustustaaž.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne