MZMA 400 a1947
#21

Sellel autol peaks, peale relee generaatori peal, olema ka käigukang põrandal?


Vasta
#22

Käiguvahetus roolisambal oli M-401

Tervitab Veteran.
Vasta
#23

Käigukang tõesti põrandal.
Vasta
#24

On suunatulede kasutamiseks kaks varjanti.Kas auto vastab vanatehnika, üle 30a. või tänavasõidu igapäeva eeskirjadele.Sellega määratakse ka sõiduki kasutus võimalused.Riigiteatajast võimalik täpne sõnastus leida.
Vasta
#25

Tänud info eest Wink
Vasta
#26

Ma ootan huviga pilte salongist.Rolleyes


Vasta
#27

(26-06-2013, 14:35 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  On suunatulede kasutamiseks kaks varjanti.Kas auto vastab vanatehnika, üle 30a. või tänavasõidu igapäeva eeskirjadele.Sellega määratakse ka sõiduki kasutus võimalused.Riigiteatajast võimalik täpne sõnastus leida.

Koledasti tahaks ka teada, mille poolest erinevad üle 30 aastaste sõidukite ja igapäevasõidukite kasutusvõimalused. Endal enamus masinaid üle 30 aasta vanad ja senini olen täitsa igapäevasõidukitena kasutanud.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#28

Leidsin ühe pildi sisust ka...

   

Sellel pildil on kõik see kraam, mis tuli välja pagasiruumist.
Minu meelest näitab see nii ilmekalt tolle ajastu sõitmise
hinda(higi) kaasas oli õlipaberis pooltelg, hunnik rihmasid,
erinevaid määrdeid ja nii edasi.

   

Sammuti oli pagasnikus hunnik tööriistu, mille väärtus sai
mulle selgeks alles kodus varuosakataloogi sirvides.
Tuli välja, et tungraud, rehvirõhumanomeeter jne.
on tema originaal varustusest.Enamus asjadest mis pildil on,
on alles Toungue mul selle üle väga hea meel.

   

Ja siin on kirjandus mis autoga kaasa tuli.

   
Vasta
#29

Paistab, et omanik oli ülikorralik ja igaks juhtumiks kindlustunud sohver.

Pooltelg kaasas nagu mõnel kallurimehel. Selleks oli omaette põhjus küll.Nimelt kui oli pooltelje laagri demonteerimisel stopperrõngast kuumutatud, mitte maha treitud või vastavat tõmbitsat kasutatud, siis see pooltelg hiljem purunes selle koha pealt.

Tervitab Veteran.
Vasta
#30

Salongi kohapealt küsiks üle, et ...ega nahast istmekatted ometi polnud ju originaalis?
Vasta
#31

Ilmselt mitte. Kunagi on soov sõita
mõnusas pehmes originaali lähedase
kattega kaetud salongis Smile
Vasta
#32

Väga äge projekt igatahes, edu sellega! Masin juba praegu nii heas konditsioonis, et tehes vähemalt lootusetuse tunnet tekkida ei saa ja mot. kogu aeg ülevalSmile
Vasta
#33

Nahka meenutasid nende Mossede sisud, mis olid mõeldud kasutamiseks meditsiinilisele personalile. Mudel M400-420M. Kattematerjaliks oli текстовинит.

Eripärad: "Существовала и медицинская версия 420М, которая отличалась фарой над ветровым стеклом, моющейся обивкой салона и набором медицинского оборудования внутри."

[Pilt: M400-420M.jpg]

Nii et kui esiklaasi kohalt tulevad välja mingid kahtlased augud, siis...

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#34

Tere,

viimasest postist on juba juppaega möödas
aga täna sai garaašis käidud ja käed natuke mustaks tehtud.
Töö mis tehtud sai oli spidomeetri vahetus. Keegi kunagi oli
pannud valge taustaga spido õige asemele-põhjus teadmata,
kuna ringi ajades tõuseb nii seier kui ka läbisõit muutub.

Sai ka paar pilti tehtud:
   

Peale spido vahetust.
   

Ja kellad jälle paigas.
   

Üks pilt pirkast.
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne