10-10-2015, 20:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2015, 20:33 PM ja muutjaks oli emsa.)
(10-10-2015, 17:35 PM)v6sa Kirjutas:(10-10-2015, 11:33 AM)emsa Kirjutas: ...
- võimaldada ametlikult mittekomplektse auto äraandmist (loe: müüki) metalli käitlusfirmadesse ning lammutustõendi väljastamist selle alusel. Romulad ei ole sellest huvitatud, kuid Kuusakoskil ja nende kolleegidel pole põhimõttelist vahet. Täna on mittekomplektse auto vastuvõtt keelatud ning lammutustõendit ei peaks ka saama (tegelik elu nii hull ei ole). Sellega laheneks enamuse autode taastajate mure - mida peale hakata ennistamisprotsessis osalenud doonorautode jäänustega;
...
Palun viidet seadusepunktile, mitte laialtlevinud artiklit KM ametniku tõlgendusest. Ühtlasi oleks kena kohtuda (kasvõi virtuaalselt) kellegagi, kellelt on keeldutud "puudulikku" romusõidukit vastu võtmast ja tõendit andmast.
Hulk EU direktiive (algne ja põhiline 2000/53/EÜ, see on tänaseks uuendatud), millele viitavd seadused, rakendusmäärused jms.
Täpse väljaotsimise jätaks huvilistele teha, artikli mõte ei olnud kellegi seisulkohti tõlgendada, vaid lahendusi otsida. Kui probleemi ei oleks, siis ilmselt ei oleks keegi siin teemas valmis lehekülgede viisi muresid kurtma. Ja mure on teisel pool ka: MNTA tahaks vaid paberil eksisteerivad autod lõplikult välja saada ja seda paberite omanikele võimalikult valutult. Registrikande peatamine oli esimene samm, mille MNTA koos MajMini, RahMini ja AMTELiga seadusse vormis. Nüüd võiks edasi minna...
Aga siia juurde tsitaat Kuusakoski kodulehelt: Ostame kehtiva hinnakirja alusel romusõidukeid, mis sisaldavad mootorit, käigukasti, sildu, starterit, generaatorit ja akut.
Loomulikult on saanud ka ilma.