Opel Ascona Irmscher 1988

(31-10-2020, 22:37 PM)roosteuss Kirjutas:  Kui uks kobe tuleb raam ära vahetada, kunagi on Mazdaga selline asi üle elatud ,luukära ja sedaanil erinevad raamid  aga korralikku polnud kuskil võtta ja sai raam vahetatud.

Jah, see erinevus on nii väike, et justkui see klaasi raam ei istu õigesti ukse sees. Täitsa võimalik, et seda raami saab seal ka veits regullida.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Kindlasti mitte ei saa seal mitte midagi reguleerida, need raamid on keevitatud kinni.
Vasta

Raami vahetus tähendab ka klaasi vahetust. Doonori klaasid võivad olla ka muu värvi/läbipaistvusega. Lihtne asi, aga võib märkamata jääda.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Sierral avastasin ka kunagi, kui tahtsin sedaanilt esiuksi luukpärale siirdada, et uksed nagu istuksid täpselt oma kohale, alt on täpselt sama, aga ülemises otsas on profiil mingi cm jagu teine ja kuidagi ei sobi.
Vasta

Tere,

Lugesin ka teema otsast lõpuni läbi, peab tunnistama, et oled esimeseks käe harjutuseks päris korraliku tüki ette võttnud, selle eest kiidan. Auto ise ka nüüdseks juba haruldus, pole tavalist agooniatki enam liikumas näinud, rääkimata sellisest nagu teema kangelane. 

Kas on olnud ka progressi viimasel ajal?
Vasta

Tänan huvi tundmast. 

Põhimõtteliselt pole sügisest saadik ise suurt midagi teinud. Argielu nõuab ka oma. Siiski ei maksa arvata, et on mütsiga löödud, mootor on tänaseks kerge uuenduskuuri ikka läbi teinud. Võeti pulkadeks lahti, tõdeti, et blokil pole häda midagi, ning läks siis uute rõngaste ja tihendite ja mudruga kokku tagasi. Starter on ka lahti võetud ja üle vaadatud, tuleb generaatoriga sama teha.  Mõttekoht on veel käigukast, esiteks võiks ta muidugi puhtaks pesta, kuid kas sellega ka piirduda või on seal ka midagi võimalik ennetavalt vahetada? 

Pilti pole hetkel pakkuda muud kui puhastatud alumiiniumtükkidest, see sooritus leidis aset klaaskuuli abil ning samuti mitte minu käe läbi. 
[Pilt: puhastetalu.jpg]
Mainimata on ka see, et sügisel üsna peale sellest jutu tegemist õnnestus ikkagi soetada ka vist ühed viimased puudu olnud vidinad. Tulede kojameeste mootorid, koos ühe poole varre ja hea mitme peetud luuaga. 
[Pilt: tulekojamehed.jpg]
Puudu olnud vars õnnestus soetada ebayst. Edust tiivustatuna ostsin hurraaga ka täiesti tundmatust saksa netipoest uued luuad, sest noh, saksamaal on ju ordnung ja ennegi tehtud seda. Kahjuks neid pole ma tänase päevani näinud ja ausaltöeldes olin isegi juba selle ülelennu ära unustanud kuni praeguse hetkeni. Mis seal ikka, ilmselt kannatab seda kummi ka vahetada, olen oma W201 puhul seda kunagi teinud, seal ka monokojamehel üks sarnases mõõdus jupats lisaks. Üldjoontes siiski suht rahul, sest julgen arvata, et küllalt haruldane lisa see. 

Nägin seda pikka pausi ette ja seetõttu sai doonorautolt juba sügisel ka see kuradi parempoolne esiuks küljest võetud ja garaazi tassitud. Muidu on alati raske uuesti järge leida kui pole jupp aega mõttega asja juures olnud. Kevad läheneb ja vaikselt hakkab ikka nokitsemise isu ka tagasi tulema, näis kas üldse ja kuhumaani sel aastal jõuab.
Vasta

(02-03-2021, 20:56 PM)otipoiss Kirjutas:  Puudu olnud vars õnnestus soetada ebayst. Edust tiivustatuna ostsin hurraaga ka täiesti tundmatust saksa netipoest uued luuad, sest noh, saksamaal on ju ordnung ja ennegi tehtud seda. Kahjuks neid pole ma tänase päevani näinud ja ausaltöeldes olin isegi juba selle ülelennu ära unustanud kuni praeguse hetkeni.
ebay kaudu saab raha tagasi kui kaupa ei saanud

Pähkliajude hirm
Vasta

Krt minu teemas ka kriis,  pildimaterjalist pole suurt midagi alles. Süüdistan rohepöörajaid, inflatsiooni, aktsiise ja loomulikult võiks valitsus leida vahendid selle jama kinni tampimiseks. 

2021 ei toimunud selle auto juures mitte midagi, isegi mõelda ei saanud hobi peale.  Õnneks seda lihtsam on sellel aastal end ületada. Proovin mõne tunnigi nädalas leida, või kuus. 

Värviks lisan pildi mootorist, et ta ikka on olemas ja kannatab isegi ilma kinnasteta näppida. 
[Pilt: mootor.jpg]

Kusagilt peab pihta jälle hakkama ja tundub, et mõistlik oleks keredetailid kõvemini külge kruttida ja välja selgitada kas see osa üldse kriitikat kannatab, proovikoostamine ühesõnaga. Üks ettevõtmine millele külma ja pimedat aega raisata võiks on mööbel, mul on kaks kehva sisukomplekti, kuid midagi tuleb neist kokku panna. Igasugu puhastamist on ka kindlasti veel väga palju ootamas, käigukast ja poolteljed juba ilmutasid end garaazinurgast ja need on seal auto lahti võtmisest saadik olnud kõntsasena. Tegevust veel pikkadeks aastateks Big Grin

Teosammul edasi!
Vasta

Nu kak, uuendusi värsket pildimaterjali?  Big Grin
Vasta

Tänan tähelepanu eest. Kevadel veeretasin Opeli ca kuuks ajaks üldse garaazist välja, mujale varju alla, tegelesin teise autoga. Sellest ma väga kirjutada ei viitsi, panen niisama ühe pildi kust huvi korral võib midagi välja lugeda. 
[Pilt: hint.jpg]
Opeli osas on tempo endine, kuid eks ma ikka võitlen edasi. Pole üldse mõtet salata, et viimasel ajal ei kipu kuidagi vahendeid enam üle jääma, mida värvimise fondi kõrvale panna, kuid tõenäoliselt võib see mure veel päris paljusid kummitada. Katsume siis niiöelda tasuta töid teha edasi.
Vasta

Mmm. Dogleg . 2.3 16v ?
Vasta

(06-10-2022, 07:20 AM)hobiautod Kirjutas:  Mmm. Dogleg . 2.3 16v ?

Või hoopis 2,5? Smile
Täitsa huvitav "kutsikas" tundub...

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta

[Pilt: part_90035684.png]
Selgub, et selline detail on mul siiski puudu, (90035684) minul olemasolevatest vartest on 1 õige ja ma nüüd siis olen sunnitud otsima ka paremale poole korrektset tükki. Ebayst leidsin midagi, näis kas saame kaubale.

Samuti oleks tarvis suunatuld, seda vasaku poole oma ning valget/läbipaistvat.
Vasta

Kas selline sobib? 1271328
Üks tutikas riiulis olemas.
   
Vasta

Kui juppe vaja siis anna teada. 2asconat seisab maal. Ühel olid sarnased stanged ja irmscheri sportrool.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne