Postitused: 4,835
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
25-04-2019, 12:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2019, 12:26 PM ja muutjaks oli
Regardman.)
Mis asjaoludel juba hävivast maakonna tähekombinatsioonist loobuti ja eurolärakas võeti?
Postitused: 5,242
Teemad: 70
Liitus: Oct 2011
Maine:
129
Tuhlasin oma varuosa riiulites mis ma tuhlasin, aga õiget asja ei leidnud. Avastasin, et mul on küll riiuli all täiesti komplektne sapaka mootor koos käigukastiga, seal peal ka kobe karpa, aga mitte seda ma ei otsinud. Mul oli vanasti kolmese E30 bemari 1.8 mootorile peale pandud audi 80 ühelõõriline karpa, sest orginaal koos oma vaakumiga oli paras ikaldus. Käis bemar nagu kellavärk ja kütet ka nuusutas võrredes vana vaakumtehasega. Sama ühelõõriline oli ka hiljem golf II peal, kus orginaal pierburg 2E2 enam omi kohustusi täita ei suutnud. Tean, et olen aja jooksul selliseid nö "lollikindlaid" asju kõrvale pannud, aga näedsa, võta näpust, ju siis ära jaganud taas aja jooksul või mõnel töömehel "vaja" olnud.
Seega ei oskagi nüüd seisukohta võtta, kas teha see karpa korda, võtte teise mootori pealt paremas seisukorras karpa või siis otsida mõni asjalikum jupstükk sinna.
Sai põhja alla ka vaadatud põhjalikumalt ja piduri torusid on küll eriline "tormoz" paigaldanud. Suures osas lähevad seega uued torud.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
(28-04-2019, 22:17 PM)mlsluik Kirjutas: Mul oli vanasti kolmese E30 bemari 1.8 mootorile peale pandud audi 80 ühelõõriline karpa, sest orginaal koos oma vaakumiga oli paras ikaldus. Käis bemar nagu kellavärk ja kütet ka nuusutas võrredes vana vaakumtehasega.
Need vaakumlutid tahavad täpset regulli ja palju kannatust, et sisteem parlanksi saada. Raamat ja nett paraku libisevad sellest teemast mängleva kergusega üle ja neid karpa pisut erinevaid modifikatsioone on kah rohkem kui üks. Ise sain paika umbes NÄDALAGA a nüüd toimib nagu antsu viiul.
See oskus paraku ununeb ka nii umbes nädalaga, kahjuks.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 5,242
Teemad: 70
Liitus: Oct 2011
Maine:
129
Hakkasin mõtlema et kas nüüd enam üldse tehnoülevaatust vana numbrimärgiga saab enam teha?
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,462
Teemad: 24
Liitus: Dec 2002
Maine:
35
Muidugi saab. Neid ilma märgita numbreid lihtsalt ei väljastata enam ja nendega ei saa ka teatud registriprotseduure teha.
Muidu kehtivad nagu ikka.
Postitused: 168
Teemad: 8
Liitus: Aug 2008
Maine:
5
Hoiule andmise piirang on mingi värskem muudatus? 2016-2018 oli üks komplekt lahkelt büroos hoiul ja anti probleemideta kätte ka.
Postitused: 565
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Kas sellisel juhul e-büroost tellitud sinise otsaga duplikaadid kõlbavad hoiuleandmiseks?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 609
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Selle mudeliga on keegi juba sõitnud. Piloodi iste näitab lagunemise märke.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(04-05-2019, 23:08 PM)rollfix Kirjutas: ... Piloodi iste näitab lagunemise märke.
Mudel nagu päris, kohe päris päris.
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
See mudel on parem kui elu ise
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 2,267
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
64
Kesse siukse mudeli autor on? Seerias vormitud või lausa käsitöö?
Tavaliselt on müügis mingid originaali meenutavad nässid, aga sellel silm lausa puhkab.