ZAZ 968M ja selle erinevad variandid.

See on veel ka õige Saksamaal toodetud põrnikas. Mäletan veel kui esivanem samasuguse 18 aastat tagasi Saksast hobiautoks tõi, siis oli ka väga oluline aspekt, millest põrnika puhul räägiti, et kas on toodetud enne Golf I tootmise algust või pärast. Enne Golf I on ikka õige saksa rahvaauto, aga uuemad on üldjuhul toodetud üldsegi Mehhikos ning võrreldes saksa rauaga vähemväärtuslikud ja vähemihaldusväärsed.

Lisaks on veel meeles selline eripära, et vanasti (ca. 20 aastat tagasi) rääkisid Pärnu kandis meil kõik üldjuhul soomepäraselt VW Kuplast. Põrnikas ja beetle on siia keelde justkui hiljem tulnud.

Igatahes edu masinaga!
Vasta

Eks seal kus luft nelja silindrit jahutab kipub sama masti masinaid ikka juurde tulema, täna hommikul käisin tõin ühe sapaku lisaks...  Big Grin

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Läks eriti igavalt, käima sain ca 15 minutiga... 
Vahetada vaja kõik mansetid ja mõned silindrid. Muidu ok. 


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kus on.... tuleb juurde.

               


3 autot, 20 silindrit

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kas pidurisilindrid on ka arvesse läinud? Toungue
Vasta

Eile sai veidi saksa sapika kallal nokitsetud. 
Starter mis vedada ei jõudnud käis betooni tn meeste juures arstiabi saamas, sama hooga vahetasin vana ja kulunud otsapuksi ka ära.  Ilm oli ilus ja seega kasutasin väljas universaalset ühepostitõstukit.

               

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kas sellel ühepostitõstukil on ka mingi kaelakukkumise-vastane turvamehhanism? Küsin mitte mölisemise pärast vaid seetõttu, et oleks endal ka vaja midagi oma samalaadsele tõstukile välja mõelda.

Otsin Põhja-Tallinnas pinnase koorijat. Minimaalselt vaja bobcat/avant laadur+miniekskavaator ja äravedu.
Vasta

10x10 pruss (eeldusel, et ikka elusast puidust) kannab julgelt paar tonni paarimeetrisena. Big Grin Pehmel pinnal on mingit plangujuppi alla toetuspinda suurendama vaja.

Kahveltõstuki puhul saab kenasti tõsteraami najale toetada ka. Esilaaduri korral tuleb loota traktori paigalpüsimist tagavatele seadmetele ja kindluse mõttes tõmmata koormarihm kallutussilindreid toetama.
Vasta

Kunagi tisleriks õppisin siis räägiti,et tabureti jalg 5x5 cm ristlõige kannatab 5tonni massi oma pikkuse juures.
Vasta

Õlimaht silindris on piisavalt suur ja väljapääs niivõrd väike et see annab ca 10 sekundit aega alalt lahkuda...  
Saaks raamile lukustid ka tekitada metalli puuri ja mõne poldi näol, aga ei näe vajadust. Eluga ei pääse siit ilmast keegi. Parem elada kiirelt ja täiega kui pikalt vegeteerides ja mõeldes mis juhtuda võib. 

See vana kahveltõstuk on muidugi kodujuures saanud asendamatuks abimeheks, ei möödu päevagi kui sellega midagi ei laadiks või tõstaks.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

See elukas vist kangutab 3+ tonni? Põrnikas ei kaalu sellest veeranditki.

Pigem suurem oht on vast see, et ta kahvlite otsast maha libiseb kui näiteks mõnda kinniroostetanud polti toore jõuga lahti kangutad.
Vasta

Panin prussid kahvlitele peale libisemise vastu ja ühtlasema tõstejõu jagunemise jaoks.  Tõstab vist ca 5tonni kui tagaraskus küljes oleks, mul see ära võetud sest üle 3 tonni pole olnud veel vaja tõsta. HUMMERI tõstab ka kenasti üles.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kas põrrast sai isu täis, et müüki läks? Mis tal viga? Kere hapu?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne