Huvitav liikur
#1

[Pilt: rosem2.jpg]
Vasta
#2

mis ajastust see idee pärit on??? Esimene
auto, mis seda Audit vaatates meenus:eureka, Tatra 87.
Vasta
#3

Peaks olema vaid plaanideks jäänud ennesõjaaegne Auto-Unioni prototüüp. Erinevalt Tatrast on see keskmootoriga e. mootor on eespool tagatelge. Kui nüüd siia pildi juurde mõelda veel tolleaegsete AU võidusõiduautode 500-600 hobujõulised kompressormootorid...siis oleks tulemus olnud päris radikaalne.

Igatahes Viking Loto tänane jackpot kuluks selle ehitamisel marjaks ära. Ma usun, et firma, kes Auto-Unionile tegi nende võidusõidumasinate originaalitruud koopiad, oleks umbes miljoni naela eest valmis sellise masina loomisele mõtlema.

Mehaaniline iludus:

[Pilt: lagsc04.jpg]

Asp
Vasta
#4

njah, see võiks olla samahästi mõni Audi järgmine mudel, mitte üks eelmistest Wink
Vasta
#5

esimese pildiga samalt aadressilt - kas päriselt olemas (justkui oleks ennegi sellist pilti näinud)?
joonistatud pilt paistis esialgu teimelise kritseldaja sulest pärinevat - tagaratta vahetus eeldab vist tiiva eemaldamist, esilaterna pirni vahetusSmile ok, rohkem ei irise.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#6

See teine pilt peaks olema üks Audi 90-ndate alguse prototüüpidest, mis väljas muuseumis.

Asp
Vasta
#7

Võiks ehk olla mõni prototüüp teel 1991. a. \"Avus\" Quattro poole. (esimene täisalumiiniumkerega, 6l W mootoriga superauto. Kiirendus oli miski 3sek sajani ja tippkiirus vist 340km/h)

loll on loll olla.
Vasta
#8

See teine on Audi Rosemeyer.

[Pilt: 37-2.jpg]
Vasta
#9

Jube \"tömbi\" olemisega junn, ent liigub kahtlemata kiiresti. Õite muljetavaldavad pidurikettadSmile

loll on loll olla.
Vasta
#10

Njah,aga kahjuks sellised unelma-Audid tootmisse eriti ei jõua.Hetkeseisuga on küll aastaks 2006 (?) plaanis seeriasse viia Lamborghini Gallardo analoog LeMans(näidati eelmisel aastal Frankfurdis). Avus oli küll ehtne unelmaauto,mäletan ühes 1992.aasta \"Tehnikas ja Tootmises\" avaldatud artiklit,mille lugemise järel ikka süda lõi kiiremini,kuid Rosemeyer oli vaid ilma mootorita kest,mõeldud demonstreerimaks Audi võimalikku tulevikku disaini osas.Aga esimest joonistust kommenteerides-eks asjade vaba arengu korral oleks ca 1945-1950 selline mudel välja tulnud,demonstreerimaks Kolmanda Reichi autotööstuse absoluutset tippu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne