Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Pilti? muidugi kostita!

Kodus mul selline
https://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?100061 ja päris hea sisukas.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 158
Teemad: 0
Liitus: Jan 2008
Maine:
1
Filtri kaanele pane uus kummirõngas. Pese filter puhtaks, sest läbivoolutakistus on see mis survet sinna kaanealla tekitab.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(27-07-2013, 10:35 AM)pannkook Kirjutas: Esimese asjana loodan lekked peatada.
Põhilise hüdroõli ajas välja paagi kaane vahelt. Seal survet olla ju ei tohiks?
Mis sinna vahele panna, praegu oli lõhkine kummirõngas, kärisenud papp ja mingi hermetsi jäänused.
Kus üldse müüakse Tartus nipet-näpetit jms vene traktoreile?
Kas tagumise silindri manseti vahetus käib lihtsalt? 3polti lahti ja tõmmad sisu välja?
Või tuleb terve silinder kätte saada jne....
Jah, tõmba see järgmine kobsik sealt kaane alt välja, selle külge kinnitub hüdro õli filter, tee see puhtaks, siis peaks leke kaduma elementaarse asjana - endal pole mul sellel kaanel muud kui väike hädine kummi rõngas veeres.
Pildi pealt hinnates on mõistlikum kogu silinder maha kakkuda ja kap. remont teha, kuna poes müüakse nagu nii ainult remont komplekti.
Silindri maha võtt, on iseenesest lihtne ja selle remont on ka suhteliselt lihtne - mõni asi on väikse nõksuga aga küll hakkama saad
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Kabiin on küll vägev peale ehitatud. Kas kavatsed selle säilitada või lendab see minema pealt?
Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Väga vahva pill, suurepärane algmaterjal edukaks projektiks. Ainulaadne kabiin lisab isikupära ja on palju parema välimusega, kui originaalkuut. Jälgin huviga.
Tervitades, IP
Postitused: 2,172
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
"Silindri maha võtt, on iseenesest lihtne ja selle remont on ka suhteliselt lihtne - mõni asi on väikse nõksuga aga küll hakkama saad Smile "
##################################################
Roolivõimendi kolvi tagasi asetamisel tuleb jälgida, et need avad, mis silindri sees on, ei hammustaks kummirõnga küljest tükikest endale, kuna augu ääred om kuramuse teravad. Spetsialist teab kuidas seda teha... algajal läheb ikka mitu komplekti kummirõngaid ja töörohkeid päevi, enne kui kõik terveks jääb.

"Rahu...ainult rahu "ütles
Karlsson Katuselt...ja kannatust....
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 1,362
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Homme plaan nipetnäpet osta ja küsida, kas õlisoojendajat ka müüa on.
Selle panek on hea mõte ikka?
Kui tõsine see õlivahetuseteema siis ikka on?
Kas naised saunas rääkisid, et liiga hea õli keerab mootori peesse või on see tegelikult ka ikka nii?
Kamassi õli pidi ka juba liiga hea olema. pesemisomadustega vms....
Palju õli mootorisse läheb? Hinanguliselt tuli välja 10l.
Õlifiltrit ei märkanud esimese hooga. Kus see peidus võiks olla?
Hüdroõli filter oli paksult metallitolmu täis.....
Kui silindri korda saan, siis plaan see õli ka uus panna ja veelkord filter diisliga ära pesta.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(28-07-2013, 19:31 PM)pannkook Kirjutas: Homme plaan nipetnäpet osta ja küsida, kas õlisoojendajat ka müüa on.
Selle panek on hea mõte ikka?
Kui tõsine see õlivahetuseteema siis ikka on?
Kas naised saunas rääkisid, et liiga hea õli keerab mootori peesse või on see tegelikult ka ikka nii?
Kamassi õli pidi ka juba liiga hea olema. pesemisomadustega vms....
Palju õli mootorisse läheb? Hinanguliselt tuli välja 10l.
Õlifiltrit ei märkanud esimese hooga. Kus see peidus võiks olla?
Hüdroõli filter oli paksult metallitolmu täis.....
Kui silindri korda saan, siis plaan see õli ka uus panna ja veelkord filter diisliga ära pesta.
Mina olen vene massinale alati sisse valanud tavalist mineraali, pole täheldanud mingeid olulisi kulumisi. Talvel on väheke paks, ja suvel kuumaga vedel, aga pole probleeme veel esinenud.
Alati võib osta kallimat õli, aga no vene ajal need vene pillid ju töötasid, ehk töötavad edasi
Õli filter, kui element, puudub sellel masinal. Vaid on õli puhastus tsentrifuug, mis asetseb generaatori ja starteri vahelise kopsiku all.
Selle puhastamisel on ka omad nõksud.
Kuna vana masin, siis soovitan osta poest 20L õli korraga, saab õlivahetuse tehtud ja aeg ajalt mõne grammi peale valada kui on vajadust.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 1,590
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Ja hüdrosüsteem tee ikka ühekorraga puhtaks/tihedaks. Osalisel puhastamisel voolab puhastamatta sõlmedest fekaal mööda süsteemi laiali.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 1,362
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Selle filtri puhastamine teistkordselt pole probleem.
Mõtlesin, et teen järkjärgult. Vaatan, kui üks koht on tihe, et siis võtan järgmise ette ja kõige lõpuks vahetan kogu hüdro õli, enne talve.
Ostetud siis harilik diisliõli mootorisse ja puhastatud diskid tagasi hüdrofiltrisse.
Kangide liigutamine ei anna enam mingit tulemust. Taga kolmnurk enam ei liigu.
Ei saa aru, mis sai valesti minna.
Niblisin eile ka korra BKL ja BÕKL linki õlipumba juures, kas tõesti see lülitas pumba välja ja sisse enam mitte. Või saab olla muu kamm?
Postitused: 1,590
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
29-07-2013, 15:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-07-2013, 15:16 PM ja muutjaks oli
metsakohin.)
Kui see sisse- ja väljalülitamise link töötava mootoriga lülitades kõrinat ei tee ja väikest vastupanu ei osuta sisselülimisel, siis on ju viga leitud

Ise kunagi ammu sama asja pärast pumpa vahetanud. Kui võtmed käes seisavad võtad maha ja uurid. Lülitamiseks/ühendamiseks on seal kuulid, mis võivad nüüd asuda karteri põhjas. Kulusid lihtsalt ära, nii kuulid, kui pesad. Võtad vana kuullaagri, millel sovivad kuulid ja istutad paika. Võimalik, et esimene ettejuhtuv laager ei sisalda sobivat mõõtu kuule. Ära anna alla katseda uuesti. Minu omal asi töötab juba aastakümneid, sellel kevadel korra viskas välja.
Kui rool on kerge, siis viga mujal. Uuri pumba peal olevat süsteemi, mis jagab õli roolivõimu ja jagaja vahel.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 716
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
11
Kui muu hüdro töötab, siis esimene asi on pumba peal olev püsivoolu klapp, mis peab tagama roolivõimule piisava õlihulga. Võib sodi täis minna.
Kui sealt läbi käib, siis on roolivõim ise või tagasivoolu peal ummistus.
Ka nähtud asi, naabrimehel oli tagasivoolul voolik, mis seest kestendama hakkas ja stutseri kinni kittis.
Kiuslik kaabakas.