29-07-2013, 15:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-07-2013, 15:16 PM ja muutjaks oli metsakohin.)
Kui see sisse- ja väljalülitamise link töötava mootoriga lülitades kõrinat ei tee ja väikest vastupanu ei osuta sisselülimisel, siis on ju viga leitud
Ise kunagi ammu sama asja pärast pumpa vahetanud. Kui võtmed käes seisavad võtad maha ja uurid. Lülitamiseks/ühendamiseks on seal kuulid, mis võivad nüüd asuda karteri põhjas. Kulusid lihtsalt ära, nii kuulid, kui pesad. Võtad vana kuullaagri, millel sovivad kuulid ja istutad paika. Võimalik, et esimene ettejuhtuv laager ei sisalda sobivat mõõtu kuule. Ära anna alla katseda uuesti. Minu omal asi töötab juba aastakümneid, sellel kevadel korra viskas välja.
Kui rool on kerge, siis viga mujal. Uuri pumba peal olevat süsteemi, mis jagab õli roolivõimu ja jagaja vahel.
Ise kunagi ammu sama asja pärast pumpa vahetanud. Kui võtmed käes seisavad võtad maha ja uurid. Lülitamiseks/ühendamiseks on seal kuulid, mis võivad nüüd asuda karteri põhjas. Kulusid lihtsalt ära, nii kuulid, kui pesad. Võtad vana kuullaagri, millel sovivad kuulid ja istutad paika. Võimalik, et esimene ettejuhtuv laager ei sisalda sobivat mõõtu kuule. Ära anna alla katseda uuesti. Minu omal asi töötab juba aastakümneid, sellel kevadel korra viskas välja.
Kui rool on kerge, siis viga mujal. Uuri pumba peal olevat süsteemi, mis jagab õli roolivõimu ja jagaja vahel.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!