03-02-2019, 19:39 PM
(03-02-2019, 13:50 PM)PSV Kirjutas: Panin esiklaasile puhuma umbes sellise puhuri . Et hingeõhk klaasi uduseks ei ajaks. Küll peale mõningast sõitu sai ta välja võetud, kuna pildus sädemeid. Nimelt hakkasid soojendustraadid sees rappumisega kokku käima. Ehk sellist tüüpi sinna masinasse ei sobi, muidu jõudis klaasi puhta hoida küll. Omal kaks mõtet, kas korralik autonoomne diiselsoojendi akukasti tõsta või tuua lihtsalt metalltoru väljalaskekollektori külge kinnitatuna aknani puhuma, salongi ventikas teises otsas. Kallima variandi puhul ei oska lihtsalt seda suurt sooja tuppa tahta, sest niiehknaa on uks enamuse ajast lahti.
Kui uks enamuse ajast lahti siis piisab kui tood tolmuimeja toruga jahutusõhu esiaknale. Mootoripoolsesse otsa teed lehtri mingist suva "moosipurgist" ja teise otsa paneb mosse armatuurist pärit õhusuunamis lehtri. Piisab. Aken kipub udutama just peale käivitamist või kui peale rähklemist putkasse istud ja ukse kinni paned.
Aquila captas non muscas.