Minu T-40 AM

(21-02-2019, 07:55 AM)pannkook Kirjutas:  selle sama tõmbereleed otsingi just, kuna see enam ei toimi. Big Grin

Sa pead ostma SAMA MUDELI tõmberelee, kuna need on igal kuradi koopial ise vurfi.

Üks Magnetoni poolpidune mul on, mille võiks viieka eest eraldada loomkatseteks, aga saatekulu ajab hinna uuega pea võrdseks. Ja ikkagi on kasutatud asi, mille suremise aega ei tea.
Vasta

Vitamiini poes 13 eur letil. Lähen aan täna küüned taha Big Grin
Vasta

(21-02-2019, 07:55 AM)pannkook Kirjutas:  selle sama tõmbereleed otsingi just, kuna see enam ei toimi. Big Grin
Soovitus:  Kui olete ainult "Komplekteerija- asendaja" siis otsige- ostke uus jaelu on lill. Kui aga restaureerija,diagnostik, lukksepp, kes tahab õppida-areneda, siis tasub kuulata selle ala tõeliste spetsialistide soovitusi. 

Nagu ametnik Võsa juba mainis, on tõmbereleel 2 mähist. Mõlemad saavad oma + 12 volti ühe ja samaklemmi pealt. Miinuse aga saavad eraldi kohtadest. Tõmbemähis saab oma miinuse läbi starteri harjade ja kui starter käivitub, muutub see miinus plussiks tänu nende jämedate mutrialuste klemmide lühistamise tõttu. Samas jääb pendiksit ja lülitit edasi hoidma hoidemähis, mis võtab tunduvalt vähem voolu, kui tõmbemähis.
Kontrollimiseks tuleb tõmberelee see 8 mm klemm mutri alt puhastada ja kontrollid a mähise korrasolekut,  mis ühendatakse starterisse minevale jämeda juhtme külge. 

Kui midagi jäi segaseks, lugege uuesti ja aeglaselt mitu korda.  

Parimat  h2rra

Ps. Kõik 4 harja peavad olema korralikult kontaktis ankru kollektoriga.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Muus osas väga õige, kuid on kaks märkust:
1) hoiderelee toimimiseks piisab ühe harjapaari kontaktist, kõiki (kui neid üldse on kaks paari) nelja on vaja starteri täisvõimsuse arendamiseks;
2) ma ei tööta ATS alusel Toungue
Vasta

Uue pendiski panek kahjuks täit tulemust ei andnud.
Nüüd käivitub pooltel kordadel, mitte igal neljandal. Ei tea, mis ta tahab... Rolleyes
Vasta

(25-02-2019, 13:25 PM)pannkook Kirjutas:  Uue pendiski panek kahjuks täit tulemust ei andnud.
...

Tõmberelee oli ju vigane, mitte pendiks (vedav hammasratas koos vabajooksusiduri ja leevendusvedruga).

Kas mittekäivituvatel juhtudel vool ikka tõmbereleeni jõuab? Et seal lülitusrelee ei plõksuks.

Kui ei lülitu, siis kuidas käima saab?  Lihtsalt ennindal keeramisel lülitub ise? Või vajab kolakat? Või vajab keeramist?
Vasta

no releest ma räägin, ma mõtlesin, et se ongi pendiks Rolleyes
Ainult võtmega keeran, ei mingit kolakat.
Keerad 1x, keerad 2x, keerad 3x.... krrrr
Keerad 4x ja on ilusti taga ja käivitub Cool
Vasta

Lase kruvikaga starteri peal otsad kokku, vaata kas töötab või mitte. Kui nii töötab, pead viga otsima mujalt.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Eelmisega proovisin, mis välja vahetasin. akult juhe otse klemmile. Siis ei olnud abi. Nüüd unustasin seda katsetada. Sad
Vasta

kui otse starterilt ja kord haagib kohe taha ja samas jälle 3-4 korda krrrrr,et  siis pendiks?
Vasta

(25-02-2019, 18:50 PM)muska71 Kirjutas:  kui otse starterilt ja kord haagib kohe taha ja samas jälle 3-4 korda krrrrr,et  siis pendiks?

Vabalt võib olla ka vigane hooratta hammasvöö. Mootor jääb teatud kohtadel seisma ja sealt kulub enim.
Eks starteri äravõttes ja mootorit rahulikult keerates saab uurida hammasvöö seisukorda. Kui vilets, siis traktor pooleks ja uus.
Vasta

(25-02-2019, 21:08 PM)meli666 Kirjutas:  
(25-02-2019, 18:50 PM)muska71 Kirjutas:  kui otse starterilt ja kord haagib kohe taha ja samas jälle 3-4 korda krrrrr,et  siis pendiks?
 mootorit rahulikult keerates saab uurida hammasvöö seisukorda. 

Kuda seda mootorit keeratakse? Big Grin
Vasta

Ma keerasin padrunvõtmega rihmaratta otsast. Kompressiooni võiks ka maha võtta Big Grin
Vasta

(25-02-2019, 21:08 PM)meli666 Kirjutas:  
(25-02-2019, 18:50 PM)muska71 Kirjutas:  kui otse starterilt ja kord haagib kohe taha ja samas jälle 3-4 korda krrrrr,et  siis pendiks?

Vabalt võib olla ka vigane hooratta hammasvöö. Mootor jääb teatud kohtadel seisma ja sealt kulub enim.
Eks starteri äravõttes ja mootorit rahulikult keerates saab uurida hammasvöö seisukorda. Kui vilets, siis traktor pooleks ja uus.
Ma olen ka üsna veendunud, et viga on hammasvöös. Käivitusmoootriga on omal ajal ära jebitud.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Kui kõva krrrrrrrrrrr,siis starter lülitub enne järgi ,noh enne korralikku hambumist h.vööga.Kui viuuuuu,siis pendiks libiseb ja kumbagil juhul v.võll seisab.
Vasta

nohh, selline tüüpiline krr, kui ei lähe hambasse vaid on selle vastas ja retsib seda, mis alles.  Rolleyes
Vasta

(26-02-2019, 16:35 PM)pannkook Kirjutas:  nohh, selline tüüpiline krr, kui ei lähe hambasse vaid on selle vastas ja retsib seda, mis alles.  Rolleyes

Kui starteri hammasratas viisakas, siis muud üle ei jäägi, kui traktor pooleks ja hammasvöö ära vahetada.
Kunagi jantisin ka sama veaga T-25-ga. Hammasvöö polnudki nagu eriti hull, siiski hambaotsad ümaraks kulunud. Ülerogistamise lõpetas siiski uus hammasvöö, mille hambaotsad ühelt poolt kaldu käiatud.
Vasta

Kunagi sai ühel 25 lastud relakaga ümarad hambaotsad uuesti kaldu ja käib tänase päevani ilma raginata.
Vene starteritel sai ekstsentrikpoldi abil reguleerida hambumist. St. et hambad pidid enne hambuma kui starter järgi lülitus. 
Kas uued reduktorstarterid ka seda võimalust omavad ei tea.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Aga kui jätad mootori seisma kompresioonihoovast tõmmates, kas peale seda läheb paremini käima? Et siis ei jää mootor koguaeg ainult ühe koha peale seisma ja starteril näkkab hammasvöö peal kiiremini....  Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(26-02-2019, 19:21 PM)Daff Kirjutas:  ...
Vene starteritel sai ekstsentrikpoldi abil reguleerida hambumist. St. et hambad pidid enne hambuma kui starter järgi lülitus. 
Kas uued reduktorstarterid ka seda võimalust omavad ei tea.

Lollusest maha põletatud Magnetonil ei olnud ekstsentrikut, kolmest kokku lapitud Iskral on.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne