Minu T-40 AM

Esimese asjana peaks siiki proovima otse starterile voolu anda ja vaadata kas siis ka ei tööta. Järgmiseks peaks visuaalselt hindama hammasvööd. Kui see probleem enne puudus ja alles nüüd algas, siis võiks kriitiliselt ikkagi starteri poole vaadata, nii tõmberelee, pendiksi liikumise kui ka ühenduste manu. Hammasvöö ja selle vahetus võiks jääda viimaseks lahenduseks.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

otse starterile endmine paneb ju vaid starteri mootori pöörlema.
Ostsin selle sellises seisus hiljuti, seega ei tea, kui kaua see krrr on olnud ja pärast mida tekkis. Sad
Vasta

(26-02-2019, 22:31 PM)pannkook Kirjutas:  otse starterile endmine paneb ju vaid starteri mootori pöörlema.
Ostsin selle sellises seisus hiljuti, seega ei tea, kui kaua see krrr on olnud ja pärast mida tekkis. Sad

Krt, sa pendeldad oma küsimustega siin ühest teemast teise kiiremini kui onu Endli kellapendel Smile  Mul ammu juba järg käest läinud millist traktorit sa parandad või millisest jutt. 
 Otse starterile tähendab seda mida ma ka enne soovitasin, kruvikaga otsad kokku või kui kahtled pealetulevas põhivoolus, võid ka sinna otse peale anda. Aga pista otsad kokku ja vaata mis teeb ja siis piilu hammasvööd, tee pilt ja lae siia üles.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Üks kuri onu saatis mitu PSi, et ma püsiks oma teemas. Sad
See eiole jahh minu trakats, selle ma ostsin isa juurde puude veoks.
Vasta

starteril otse panek tähendab,et see peenike juhe mis tuleb releest-süütelukust ja läheb tõmbreleese peene kruvi alla sellele paned silla peale jämedale akult tulevale kaablile.
Vasta

See lahendus vist ei sobi hästi. Niimoodi on ju tõmberelee kogu aeg taga.
Otse panek vähemalt vanasti tähendas kahe jämeda juhtme võtmega lühistamist. Samas sai hoidemähis laksu voolu kätte mis tõmbas  pendiksi sisse.
Naabrimees käivitab oma 25 tänaseni niimoodi, kusjuures reduktorsstrteriga.
Minu Magnetronil on plastikust ekraan vahel. Teoorias peaks saama jämme juhtmega lühistada.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Saab ka praktikas. Aga kahe jämeda ühendamine ei ole soovitav praktika. Tunduvalt sõbralikum on anda akukaablilt otse särtsu tõmbemähise klemmile. Siis toimib starteri lülitamine "loomulikul teel", mitte vägivaldselt.

Aga vana kool paneb pohhuilt otse ja pendiksid ning hammasvöö ongi kulumaterjal.
Vasta

Hüdrosüsteemi sain kuidagi toimima.
Starteriga ei olnud aega mässata.
Nüüd on küttesüsteemis ka kala. Natuke töötab ja sureb välja. Big Grin
Tundub et imeb kusagilt õhku. Alustasin sellest, et lasin paagi tühjaks ja rebisin kümnest osast jätkatud vooliku küljest.
Vasta

(02-03-2019, 08:23 AM)pannkook Kirjutas:  Hüdrosüsteemi sain kuidagi toimima.
Starteriga ei olnud aega mässata.
Nüüd on küttesüsteemis ka kala. Natuke töötab ja sureb välja. Big Grin
Tundub et imeb kusagilt õhku. Alustasin sellest, et lasin paagi tühjaks ja rebisin kümnest osast jätkatud vooliku küljest.

Kratsin kukalt ja mõtlen, kas mees on ... või tõesti ohmu.  Variant 2, et tegu inimesega kellel lihtsalt igav ja leiutab vigu. Variant 3 - tegu inimesega, kes on elanud terve elu nii, et peab kellegi käest nõu küsima.
Ühtepidi saame aru, Automoto foorum on muutunud delfi peldiku seinaks ja igavuse peletamiseks kirjutatakse ka sellest kui kõvasti hommikul peeru lasti. Kuid kas tõesti peab seda tegema?
Õhkjahutusega masin on nii lihtsa ehitusega, et sellest peaks ka ebakaines olekus kolhoosnik une pealt jagu saama.

Su teemasid lugedes - võib vaid lugeda ridade vahelt välja, et tegu koi inimesega, kes ei investeeri sentigi kuluvosadesse - kui siis ülimas hädas.  - äkki saab teisiti.
Saa aru, kui ikka kaks pöialt korraga perses kinni on, siis midagi ei liigu ka midagi. 

Korralikult hooldatud masin, peaks olema nii, et kalla ja talla. Aastas tehnilise seisu parandamiseks (uuendused, varuosad, kuluvosad) ca 100euri  kulutusi  ja muretut elu.
See siin on juba tragikomöödiline farss inimkonna rumalusest/laiskusest.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Kas on väga raske pohmakas? Magasid ju küll lõunani....Tunnen igatahes kaasa.  Rolleyes 
Hetkel proovingi saada masina tööle etapp etapilt.
Ma ei saa su delfi peldikuseina paralleelist üldse aru.
Õnneks ei ole kõik nii kibestunud vennikesed, kui sina. Olen saanud palju head nõu ja tänu sellel ka masina interneti teel toimima.
Kui uusi juppe läheb selleks vaja, siis neid olen ka post ostnud.
Hetkel jõudis kohale hiinlase küte. Põgus proov andis päris hea tulemuse. Ainult et need 4mm2 juhtmed on üsna soojad. Ega äkitsi genekale või akule see föön halba või teha?
https://www.aliexpress.com/item/800W-12V...4c4d7Em0QH
Vasta

Starteri kärisemise põhjuseks on hammakas, mis ei taha hambasse jõudagi, rääkimata siis vedamisest.
Õnneks see suur paistab OK olevat?
Kas starteri oma eraldi ka müüakse ja vahetada saab? Esimese asjana mõtlesin teist vähe töödelda rällakaga, et paremini hambuma hakkaks.... Big Grin
[Pilt: 20190305_160033.jpg]
[Pilt: 20190305_160001.jpg]
Vasta

See starteri hammasratas koos vabajooksusiduriga on poes täitsa olemas. Kuna neid reduktorstartereid on erinevaid, siis võta vana kaasa.
Kas hooratta hammasvööl kontrollitud sai rahulikult vaadates terve ring üle? Nagu eespool öeldud, siis mootor seiskub tavaliselt samades kohtades ja mõned kohad võivad olla hullemad.
Pildi teravustus küll muu peale, aga hooratta hammasvööl tunduvad olevat ka hambaotsad ümarad. Üldiselt, vaheta starteri pendiksi komplekt ära ja vaata, mis teeb.
Kui ikka käriseb, siis pole pooleks võtmisest pääsu. Õlileke ka sidurikojas.
Seda starteri hammakat relakaga enam suurt ei päästa ja uue hind ka rahaliselt jalgu alt ei löö.
Vasta

(05-03-2019, 19:25 PM)meli666 Kirjutas:    Õlileke ka sidurikojas.

Õlilekked on mu taktoritel igal pool. Selle järgi näen, et õli viga pole Big Grin
Vasta

Suurt hammasvööd saab teistpidi ka peale panna... Arvatavasti kestab kauam ka kui tänapäevane uus.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kas keegi teab, mis neil vahet võib olla?
https://www.pmkaubamaja.ee/et/11-12-2-7.html
https://www.pmkaubamaja.ee/et/10-12-2-7.html
Vasta

Hammaste arv, jääb mulle mulje.
Vasta

mulle kahh.
Äkki mul ongi valede hammastega see seal sees.
Kuda õige jälile jõuda? Rolleyes
Vasta

(06-03-2019, 00:49 AM)pannkook Kirjutas:  mulle kahh.
Äkki mul ongi valede hammastega see seal sees.
Kuda õige jälile jõuda? Rolleyes

Võtad vana kaasa ja lähed poodi uue manu, sellist asja ma ei telliks, vaja visuaalset võrdlust.
Vasta

(05-03-2019, 22:25 PM)mlsluik Kirjutas:  Suurt hammasvööd saab teistpidi ka peale panna... Arvatavasti kestab kauam ka kui tänapäevane uus.

saab küll jah,AGA kuidas selle hoorattalt kätte saad tervelt?kuumutad nt pliital siis paisub ju kogu hooratas ja kasu pole.peale panekul pliidil soojaks ja lups peral.gaasipitsiga saab ka soojaks vöö,aga paljudel seda on?mul ka mitte on tava propaani oma,aga see ju lahja.
Vasta

(06-03-2019, 08:53 AM)huvi5 Kirjutas:  
(06-03-2019, 00:49 AM)pannkook Kirjutas:  mulle kahh.
Äkki mul ongi valede hammastega see seal sees.
Kuda õige jälile jõuda? Rolleyes

Võtad vana kaasa ja lähed poodi uue manu, sellist asja ma ei telliks, vaja visuaalset võrdlust.

Kahtlustan et vana on juba vale, seetõttu ka ei suuda hambasse minna normaalselt...
Kumb on õige 10 või 11 ja millele see teine on siis ette nähtud? Rolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne