25-12-2021, 19:48 PM
Mis konkreetsel võimul viga on seda ei tea, kuna seal ikka on võimalusi mis ikalduda saavad.
Küll aga ma tean kuidas see ime tööle saada.
Selleks on esimese asjana vaja toode traktorilt maha võtta, lahti ja puhtaks pesta.
Kui kolvil on jooned sisse kulunud õlikanali ümber on vaja uut kolbi.
Ma ühele olen freesinud rõngastihendi soone ümber pilu ja see tegi rooli heaks tühikäigul keerates.
Kui kolb hea, siis kolvi otstes on dosaatormutrid mille liitepind peab olema viskumiseta kui nad keermega treipinki panna ja kui pole tuleb otspinnad üle treida.
Kolvi otspinnale peab jääma markeriga tehtud mutrist täielik jälg ja kui ei tuleb kolvi pinnad üle treida.
Nüüd läheb rooli vabakäik suureks ja selle vastu puuritakse mutrile uus tiftiauk sobivasse kohta.
Mutri all olevad taldrikvedrud võib treida 0,4mm õhemaks et rool tundlikumaks läheks ja siis ta peab töötama, nii lihtne ongi.
Kolvi tihendite paigaldus on muidugi pea võimatu kui ava servi minifreesiga ära ei ümarda.
Miks neil rool ühele poole raskem on on tavaliselt mutri töötlemisel elementaarse tööhügieeni eiramine, mispärast ta toetab ühe servaga kolvile ja poob keerme kinni ning siis murragi või rool ära aga ei keera.
Teine asi on keerme keskel olev tihend mis tuleb võtta hüdrosüsteemi asju müüvast poest, sinist värvi et rool mingi tunnetusega oleks.
Muud keerulist polegi seal.
Küll aga ma tean kuidas see ime tööle saada.
Selleks on esimese asjana vaja toode traktorilt maha võtta, lahti ja puhtaks pesta.
Kui kolvil on jooned sisse kulunud õlikanali ümber on vaja uut kolbi.
Ma ühele olen freesinud rõngastihendi soone ümber pilu ja see tegi rooli heaks tühikäigul keerates.
Kui kolb hea, siis kolvi otstes on dosaatormutrid mille liitepind peab olema viskumiseta kui nad keermega treipinki panna ja kui pole tuleb otspinnad üle treida.
Kolvi otspinnale peab jääma markeriga tehtud mutrist täielik jälg ja kui ei tuleb kolvi pinnad üle treida.
Nüüd läheb rooli vabakäik suureks ja selle vastu puuritakse mutrile uus tiftiauk sobivasse kohta.
Mutri all olevad taldrikvedrud võib treida 0,4mm õhemaks et rool tundlikumaks läheks ja siis ta peab töötama, nii lihtne ongi.
Kolvi tihendite paigaldus on muidugi pea võimatu kui ava servi minifreesiga ära ei ümarda.
Miks neil rool ühele poole raskem on on tavaliselt mutri töötlemisel elementaarse tööhügieeni eiramine, mispärast ta toetab ühe servaga kolvile ja poob keerme kinni ning siis murragi või rool ära aga ei keera.
Teine asi on keerme keskel olev tihend mis tuleb võtta hüdrosüsteemi asju müüvast poest, sinist värvi et rool mingi tunnetusega oleks.
Muud keerulist polegi seal.