Minu T-40 AM

Mul oli sarnane viga vana Russiga. Ei olnud mul siis ei arvutit ega internetti, raamatust rääkimata. Võtsin roolivõimul järjest juppe küljest, uurisin, tegin endale asja selgeks, vahetasin uued kummirõngad ja saingi asja korda. Ei väsi kordamast, et nii nagu asi lahti tuleb, saab ka tagasi kokku panna.
Ma ise 40 roolivõimust midagi ei tea, aga siin käis keegi ja kurtis, et seal mingi kummitihendi vahetamine suht jama tegevus, pidi kergelt katki minema paigaldusel. Rohkem tõesti ei oska ei rääkida ,ega õpetada, sest seda traktorit pole mul veel olnud ja need mis siia ravile on jõudnud, neil olid hoopis muud vead.
Vasta

Midagi on magnetpotiga lahti et liiga vara,  enne pooldegi hambumissejõudmist voolu starterile endale taha annab. Kahvli käpaotsad õhukeseks kulunud? Vedrude vahel voolu lülitav vaskseib tunneb end liiga vabalt? Vabajooksu rullide krigin ei riku hammasvööd.
Vasta

(25-12-2021, 11:24 AM)pannkook Kirjutas:  Kuulge mehed, kas keegi T40st tegelikult ka midagi teab?
Lõpetage inimese kottimine kasvõi jõuluajakski. Öelge, millist klappi peab udima või vahetama.
Jube piin on -17ga lund lükata, kui rool ei tööta. Metsa minna ei saagi Sad
Traktori käima paned, siis keerab rooli paremale ja sinna jääbki. Tagasi keerata ei jõua. 1cm haaval. Keskele ära saad kuidagi, siis paremale keerab nö ühe näpuga, tagasi aga pole lootustki.... Rolleyes
Sad

Kas roolivõimendi käis eelnevalt osandamisel sul? See paras sõimusõna, see roolivõim. Ühtki head sõna pole öelda, kui enda masinal seda remontisin. 4 remontkomplekti oli kulu, kuid lõpuks toimima ta hakkas.
Minu masinal keeras ühele poole natuke ja tagasi keerates poos kinni. Põgjuse avastasin hiljem, kui kõik algosadeks lammutasin. Laagri separaator oli püstvõllil katki ja see asja kinni pooski. kolvi sees on dosaatorpulk, mille pesa aja jooksul ära kulub ja siis kipubki õli valesse kohta voolama. minul õnneks oli tolerantsi piires. Kolvi rõngastihendite paigaldus oli paras peavalu. Paigaldusel mitu korda suutsin rõnga ära lõhkuda. Viilisin teravad kohad ümaramaks ja lõpuks õnnestus tervelt kokku saada. Järgmine probleem oli selle kolbi läbiva pulgaga. Seal otsaflantsid peavad võrdselt kokku minema ja minimaalseks vaja lõtk saada. Sellest oleneb juba nö. rooli tühja keeramine. Sain peale 2 päeva rooli ca 20 kraadisele tühja keeramisele. Ei olnud isu enam rohkem jantida sellega.  Sealt edasi hakkas jant. Rool ikka raske. Vahetusse läksid kandelaagrid ja käändmiku hülsid. Alles siis sai rool nii kerge, et keera või väikse sõrmega...
Vasta

(25-12-2021, 11:24 AM)pannkook Kirjutas:  Kuulge mehed, kas keegi T40st tegelikult ka midagi teab?
Lõpetage inimese kottimine kasvõi jõuluajakski. Öelge, millist klappi peab udima või vahetama.
Jube piin on -17ga lund lükata, kui rool ei tööta. Metsa minna ei saagi Sad
Traktori käima paned, siis keerab rooli paremale ja sinna jääbki. Tagasi keerata ei jõua. 1cm haaval. Keskele ära saad kuidagi, siis paremale keerab nö ühe näpuga, tagasi aga pole lootustki.... Rolleyes
Mul oli kunagi täpselt sama probleem. Siis kui põldu harisin, sõitsin ainult ühte kätt ümber põllu, kuhu rool keeras. Sõitmise ajal oli veel võimalik keerata, kuid paigal seistes ei suutnud. Sai roolivõimu mitu korda lahti võetud tihendid vahetatud, keeratud regulaatorklappi, kuid ei mingiti kasu. Kutsusin ühe vana mehaaniku appi viga otsima, võtsime uuesti võimu lahti. Siis ta näitas kohe, et kolvipesa on kulunud kus klapp sees asub, ühele poole klapp liigub, teisele poole mitte, rant oli ees. Käskis mul uut võimu otsima hakata. Õnneks leidsin ühelt sõbralt vanarauahunnikust vedelemas, välimus oli jube, poolenisti maasees, täielik roostekäkk. Hea et ikka koju tassisin. Sisu oli täiesti korralik. Vahetasin kolvi enda võimu sisse ja hakkas tööle. Sul ei jää ka muud üle kui pead uut võimu otsima hakkama
Vasta

Ma ei ole veel lahti võtnud. Minu kätte saades oli juba nadivõitu, 10a tagasi, aga seni kannatas ikka tööd teha.
Nüüd on  nii, nagu sa kirjeldad. ühelepoole kuidagi keerab, tagais enam ei saa. Ja on kuulda, kuidas õli suhiseb jagajas.
Kas keelelgi on pilti sellest asjandusest seestpoolt?
Mis seal peab olema? Mul on mingi sakiline pulk ja vedru, kas veel midagi?
Äkki selle viga ikka? Rolleyes
[Pilt: MT43405170.jpg]
Vasta

See vigur jagab pumbast osa rõhust ja mahust roolivõimule.Seal oma jagaja,uuri selle seisu.
Vasta

(25-12-2021, 18:46 PM)pannkook Kirjutas:  Ma ei ole veel lahti võtnud. Minu kätte saades oli juba nadivõitu, 10a tagasi, aga seni kannatas ikka tööd teha.
Nüüd on  nii, nagu sa kirjeldad. ühelepoole kuidagi keerab, tagais enam ei saa. Ja on kuulda, kuidas õli suhiseb jagajas.
Kas keelelgi on pilti sellest asjandusest seestpoolt?
Mis seal peab olema? Mul on mingi sakiline pulk ja vedru, kas veel midagi?
Äkki selle viga ikka? Rolleyes
[Pilt: MT43405170.jpg]
Selle jagaja klapiga ei keeraks kummagile poole, kui viga seal. Aisa silinder piirajasse ja hoida ja kui siis töötab, Siis klapi viga.
Vasta

Mis konkreetsel võimul viga on seda ei tea, kuna seal ikka on võimalusi mis ikalduda saavad.
Küll aga ma tean kuidas see ime tööle saada.
Selleks on esimese asjana vaja toode traktorilt maha võtta, lahti ja puhtaks pesta.
Kui kolvil on jooned sisse kulunud õlikanali ümber on vaja uut kolbi.
Ma ühele olen freesinud rõngastihendi soone ümber pilu ja see tegi rooli heaks tühikäigul keerates.
Kui kolb hea, siis kolvi otstes on dosaatormutrid mille liitepind peab olema viskumiseta kui nad keermega treipinki panna ja kui pole tuleb otspinnad üle treida.
Kolvi otspinnale peab jääma markeriga tehtud mutrist täielik jälg ja kui ei tuleb kolvi pinnad üle treida.
Nüüd läheb rooli vabakäik suureks ja selle vastu puuritakse mutrile uus tiftiauk sobivasse kohta.
Mutri all olevad taldrikvedrud võib treida 0,4mm õhemaks et rool tundlikumaks läheks ja siis ta peab töötama, nii lihtne ongi.

Kolvi tihendite paigaldus on muidugi pea võimatu kui ava servi minifreesiga ära ei ümarda.

Miks neil rool ühele poole raskem on on tavaliselt mutri töötlemisel elementaarse tööhügieeni eiramine, mispärast ta toetab ühe servaga kolvile ja poob keerme kinni ning siis murragi või rool ära aga ei keera.
Teine asi on keerme keskel olev tihend mis tuleb võtta hüdrosüsteemi asju müüvast poest, sinist värvi et rool mingi tunnetusega oleks.

Muud keerulist polegi seal.
Vasta

(25-12-2021, 19:23 PM)urmet48 Kirjutas:  Selle jagaja klapiga ei keeraks kummagile poole, kui viga seal. Aisa silinder piirajasse ja hoida ja kui siis töötab, Siis klapi viga.
Ükskõik, mis kang piirajasse, siis murdosa sekundiks nagu paraneks,. ei enamat.
Vasta

(25-12-2021, 19:48 PM)2715 Kirjutas:  Mis konkreetsel võimul viga on seda ei tea, kuna seal ikka on võimalusi mis ikalduda saavad.
Küll aga ma tean kuidas see ime tööle saada.
Selleks on esimese asjana vaja toode traktorilt maha võtta, lahti ja puhtaks pesta.
Kui kolvil on jooned sisse kulunud õlikanali ümber on vaja uut kolbi.
Ma ühele olen freesinud rõngastihendi soone ümber pilu ja see tegi rooli heaks tühikäigul keerates.
Kui kolb hea, siis kolvi otstes on dosaatormutrid mille liitepind peab olema viskumiseta kui nad keermega treipinki panna ja kui pole tuleb otspinnad üle treida.
Kolvi otspinnale peab jääma markeriga tehtud mutrist täielik jälg ja kui ei tuleb kolvi pinnad üle treida.
Nüüd läheb rooli vabakäik suureks ja selle vastu puuritakse mutrile uus tiftiauk sobivasse kohta.
Mutri all olevad taldrikvedrud võib treida 0,4mm õhemaks et rool tundlikumaks läheks ja siis ta peab töötama, nii lihtne ongi.

Kolvi tihendite paigaldus on muidugi pea võimatu kui ava servi minifreesiga ära ei ümarda.

Miks neil rool ühele poole raskem on on tavaliselt mutri töötlemisel elementaarse tööhügieeni eiramine, mispärast ta toetab ühe servaga kolvile ja poob keerme kinni ning siis murragi või rool ära aga ei keera.
Teine asi on keerme keskel olev tihend mis tuleb võtta hüdrosüsteemi asju müüvast poest, sinist värvi et rool mingi tunnetusega oleks.

Muud keerulist polegi seal.
Lisan sellele jutule igaks juhuks pildimaterjali: https://tractor-t40.ru/stati/gidroucilit...emont.html 

Otsing: Т-40АМ усилитель руля kui vene keel suus.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Panin täna käima, lasin natuke soojeneda.  Rattad olid jäetud viimati otse, kui sõitmise lõpetasin. Lükkasin tühikäigul õlipumba sisse ja keerab kohe rattad paremale. Nagu oleks keegi rooli taga ja hoiaks rooli. Tundub et roolivõimus see asi ikka on ja tema kolvis. Juu on mingil põhjusel kinni kiilunud ühes äärmuses. Vaatasin igasugu venekeeluseid videoid ja põhimõtteliselt on mul tööpõhimõte selge. Nüüd on mõttekoht. Kas lasta remontida, kista lahti ja mängida ise tihendite/seibidega või siis keerata külge uus. Keegi kuskil teemas märkis, et uus on seest metallitöötlemisprahti täis ja tuleks enne pulkadeks võtta, kui üldse kasutusele saab võtta.... Sad
Vasta

Meil siin paigaldati poest ostetud uus. Nüüd on vahetatud tihenditega vana tagasi peal.
Vasta

(26-12-2021, 13:58 PM)pannkook Kirjutas:  Panin täna käima, lasin natuke soojeneda.  Rattad olid jäetud viimati otse, kui sõitmise lõpetasin. Lükkasin tühikäigul õlipumba sisse ja keerab kohe rattad paremale. Nagu oleks keegi rooli taga ja hoiaks rooli. Tundub et roolivõimus see asi ikka on ja tema kolvis. Juu on mingil põhjusel kinni kiilunud ühes äärmuses. Vaatasin igasugu venekeeluseid videoid ja põhimõtteliselt on mul tööpõhimõte selge. Nüüd on mõttekoht. Kas lasta remontida, kista lahti ja mängida ise tihendite/seibidega või siis keerata külge uus. Keegi kuskil teemas märkis, et uus on seest metallitöötlemisprahti täis ja tuleks enne pulkadeks võtta, kui üldse kasutusele saab võtta.... Sad
Asi hakkab lubama.mina kakuks vana pulkadeks,teeks omale iga pulga ülesande ja toimimispõhimõtte selgeks,kui vaja praavitaks ja uute tihenitega kokku tagasi,nii mõnigi asi on ellu ärganud ja sajased luftitamata jäänud.
Vasta

(26-12-2021, 17:01 PM)gruppen Kirjutas:  Meil siin paigaldati poest ostetud uus. Nüüd on vahetatud tihenditega vana tagasi peal.
Pole küll see teema, aga ma ostsin uue hüdrojagaja, sest vanal korpus lõhki ja õli jookseb üsna palju vahelt välja. Panin siis uue peale ja selle uuega ei olnud võimalik tööd teha.  Sujuvat langetamise võimalust ei olnud. Mul kun kopp ees. Koppa on vaja vaikselt alla lasta, aga sellega ei saanud, sai ainult lasta kolaki maha. Kui ta automaatselt kangid välja lõi, siis lõi nii tugevalt, et läks kohe iseenesest tõstmise või allalaskmise resiimi üle. Ei jäänud muud üle kui panin vana peale tagasi, mis siis et õli jookseb, vähemalt saan normaalselt tööd teha. Tänapäev uus toodang on ikka tohutult praak
Vasta

üks variant on veel osta kasutatu, aga kuna ei tea, mis seisus see on ja selle eest küsitakse ka 200eur, siis tuleb vist tõesti ise käpp sisse pista Big Grin
Vasta

Hr kaller, tänapäeval saab joistik juhtimisega jagaja sama raha eest kätte, mis see õnnetus maksaks.. eriti kunniga opereerimisel..  ise avastasin flexib.ee ja sain ja sealt, mis vaja- kõvasti odavamalt kui n-ö poest. Sooviks tähelepanu juhtida sellele, et need slaavi jagajad ei kannata tarbimist, kuid raha saab piisavalt maksta Wink
Vasta

Rääkisin spetsiga, kes roolivõime teeb. 
Suurest hirmust hakkas sellepeale mu võim ise tööle, nagu oleks tehasest. Sellist kergust pole ma veel varem täheldanud Big Grin
Ei saagi esialgu maha kista ja remonti viia.... Rolleyes
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=UUgcxGuGpmE


Ehk on abiks.
Vasta

Suve otsa olen nüüd toimetanud. See vene hüdroõli mingi  https://erimell.ee/toode/mge-46v-10l/
Külmalt on rool kerge ja hüdro toimetab kenasti.
Mida kuumemaks läheb, seda raskemaks läheb rool ja seda aeglasemalt tõuseb tagakopp.
Siin promotakse ikka originaalõli või siis kamazi õli ka hüdrosüsteemi.
Mis ma panen sinna siis, mis talvel ka ikka ringi käia jõuaks.
Sama küsimus mootori kohta.
Seal sees kamazikas. Paneks millegi, mis vähe moodsam. Cool
Vasta

Minu 25 kasutab mannolit nii pajas kui hüdros.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne