25-09-2022, 18:51 PM
keerasin 2 mutrit otsastiku, esialgu peab väga hästi. Sidur toimib.
Vahetasin mootoriõli ära, sisse läks poolsünt TOTAL
Hüdrosüsteemi läks kamaz, eelmise vene hüdroõli asemel. Soovitajad arvasid, et on ehk libedam.
Töötas pool tundi, nagu ludin. Ja siis oli rool kinni, nagu kännu taga.
Õlivahetusel tuli uskumatut metallipuru nii karteri põhjast kui ka hüdrosüsteemist.
Eks siis pääses jälle mingi puru liikvele ja takistab midagi. Kas roolivõimu või surveklappi.
Oligi kõik liiga hästi juba. See rool, mis eelmisel talvel poos, toimis terve suve laitmatult vana õliga ja nüüd enne külmasid jälle kinni...
Kui hüdrosilindrid töötavad, aga rool on kange, siis klapp on korras või ei? Värskendage mu mälu.
Vahetasin mootoriõli ära, sisse läks poolsünt TOTAL
Hüdrosüsteemi läks kamaz, eelmise vene hüdroõli asemel. Soovitajad arvasid, et on ehk libedam.
Töötas pool tundi, nagu ludin. Ja siis oli rool kinni, nagu kännu taga.
Õlivahetusel tuli uskumatut metallipuru nii karteri põhjast kui ka hüdrosüsteemist.
Eks siis pääses jälle mingi puru liikvele ja takistab midagi. Kas roolivõimu või surveklappi.
Oligi kõik liiga hästi juba. See rool, mis eelmisel talvel poos, toimis terve suve laitmatult vana õliga ja nüüd enne külmasid jälle kinni...
Kui hüdrosilindrid töötavad, aga rool on kange, siis klapp on korras või ei? Värskendage mu mälu.