26-09-2022, 10:35 AM
Prioriteediklapp tagab roolivõimendile töösurve enne hüdrojagurit. See, et silindrid liiguvad ei tähenda, et rõhku on - koormuseta silinder liigub ju käe jõul. Koormusega silider (näiteks pool tonni aiste otsas või käigu lõpus) tekitab kindlasti nii palju rõhku, et samal ajal rooli keerates peab korras võimendiga võimendus tekkima.
Pigem otsiks probleemi põhjustajat roolivõimendist. Mis seal konkreetselt nöögib, selgitab lahkamine.
Veel: M10G2 on külmalt suurema viskoossusega, kui mineraalne hüdrovedelik ja soojalt umbes sama viskoossusega. Küll sisaldab hulka mootoris töötamiseks vajalike manuseid, mida hüdrosüsteemis jälle vaja pole. Uus "kamsa" teadmata õli asemel hüdrosüsteemis halba ei tee aga hüdrovedelikust parem ka ei ole. Arvestades õlist leitud metallipuru, siis ilmselgelt tasub tihedamalt vahetada.
Pigem otsiks probleemi põhjustajat roolivõimendist. Mis seal konkreetselt nöögib, selgitab lahkamine.
Veel: M10G2 on külmalt suurema viskoossusega, kui mineraalne hüdrovedelik ja soojalt umbes sama viskoossusega. Küll sisaldab hulka mootoris töötamiseks vajalike manuseid, mida hüdrosüsteemis jälle vaja pole. Uus "kamsa" teadmata õli asemel hüdrosüsteemis halba ei tee aga hüdrovedelikust parem ka ei ole. Arvestades õlist leitud metallipuru, siis ilmselgelt tasub tihedamalt vahetada.