22-12-2023, 09:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2023, 13:06 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kas keegi on kohtunud diiselmootoriga, mis on oma kohal oleva, kuid liigse lõtkuga klapipuksi tõttu ühte silindrisse imetud õlist läinud lõhkuma? Ka mina õpin veel, seetõttu sestap küsin kogenumatelt.
EDIT: olgu siinkohal siis täpsustatud vahetegemiseks, kas mootor käib KSP tõttu või õli tõttu.
Liigsele etteandele kinnikiildunud KSP näitab mootori seiskumine kütuse pealevoolu katkestamisel.
Õli pealt käiv mootor ei seisku kütusevooliku avamise peale, vaid käib õli lõppemiseni (või laialilendamiseni) vastiku halli suitsuga. Seisma saab jätta vaid õhuvõttu kinni pannes ja sellega võib (aga võib ka mitte) kaasneda kolbide kinnikiildumine ülekuumenemise tõttu.
Sellest ka mu küsimus, kuivõrd teeneljakümne pada ei sisalda minu teada ühtegi kanalit, mille kaudu saaks lõhkumaminekuks piisavas koguses õli pidevalt peale tulla elik praegu teemaks olev viga eeldatavasti on kõrgesurvepumba regulaatoris või plunžreid keeravas hammaslatis.
On üsna õudne seista õli põletamisest ülepööretel lõugava hüdromuhviga turbodiisli kõrval ja üritada leida võimalust mootori lämmatamiseks enne, kui laiali lendab.... Mind aitas lõpuks seljasolnud paks vest, mille mootor suvatses sisselasketorusse piisavalt tihkeks tropiks imeda ja ära lämbuda. Kindad kadusid lups ja lups torusse ja piirasid õhuvoolu, aga ei tapnud mootorit ära.
Kuidas ksf! pannkook oma lõhkuja seisma saab? VI käigu ja piduritega?
EDIT: olgu siinkohal siis täpsustatud vahetegemiseks, kas mootor käib KSP tõttu või õli tõttu.
Liigsele etteandele kinnikiildunud KSP näitab mootori seiskumine kütuse pealevoolu katkestamisel.
Õli pealt käiv mootor ei seisku kütusevooliku avamise peale, vaid käib õli lõppemiseni (või laialilendamiseni) vastiku halli suitsuga. Seisma saab jätta vaid õhuvõttu kinni pannes ja sellega võib (aga võib ka mitte) kaasneda kolbide kinnikiildumine ülekuumenemise tõttu.
Sellest ka mu küsimus, kuivõrd teeneljakümne pada ei sisalda minu teada ühtegi kanalit, mille kaudu saaks lõhkumaminekuks piisavas koguses õli pidevalt peale tulla elik praegu teemaks olev viga eeldatavasti on kõrgesurvepumba regulaatoris või plunžreid keeravas hammaslatis.
On üsna õudne seista õli põletamisest ülepööretel lõugava hüdromuhviga turbodiisli kõrval ja üritada leida võimalust mootori lämmatamiseks enne, kui laiali lendab.... Mind aitas lõpuks seljasolnud paks vest, mille mootor suvatses sisselasketorusse piisavalt tihkeks tropiks imeda ja ära lämbuda. Kindad kadusid lups ja lups torusse ja piirasid õhuvoolu, aga ei tapnud mootorit ära.
Kuidas ksf! pannkook oma lõhkuja seisma saab? VI käigu ja piduritega?