23-12-2023, 20:58 PM
Üritades küsijat juhendada enne kui tal külm mootor kepsu välja viskab ülepööretest siis kui ikka latt kinni jääb on mingi asi konkreetselt katki või kõver.
Plunser saab ka üles kinni jääda ja siis ei liigu ka hammaslatt aga kui kõik silindrid töötavad kui pööre tõuseb ei saa plunser kinni jääda kuna ta sissevälja liikudes laseks end ka keerata.
Kui latt ise kinni jääb võib olla murdunud tugijalg mis vedrusid hoiab ja hammassektoril liikuda lubab.
Ühesõnaga mul selline probleem oleks ma võtaks pumba maha ja vaataks mis tagumise luugi all toimub.
Tegelikult kui hoovast jõuga gaas maha suruda peaks ka hammaslati sisse saama lükata regulaatorivedru kaudu.
Plunsrite raske käimise või kinnijäämise vastu aitab teinekord segada automaatkastiõli diisliga pooleks ja töötada seda segu 10 liitrit ära mis edukalt erinevad ladestunud vaigud lahti võtab.
Kinnijäävate pihustite puhul igatahes aitab pea alati kui nõel päris kinni pole.
Plunser saab ka üles kinni jääda ja siis ei liigu ka hammaslatt aga kui kõik silindrid töötavad kui pööre tõuseb ei saa plunser kinni jääda kuna ta sissevälja liikudes laseks end ka keerata.
Kui latt ise kinni jääb võib olla murdunud tugijalg mis vedrusid hoiab ja hammassektoril liikuda lubab.
Ühesõnaga mul selline probleem oleks ma võtaks pumba maha ja vaataks mis tagumise luugi all toimub.
Tegelikult kui hoovast jõuga gaas maha suruda peaks ka hammaslati sisse saama lükata regulaatorivedru kaudu.
Plunsrite raske käimise või kinnijäämise vastu aitab teinekord segada automaatkastiõli diisliga pooleks ja töötada seda segu 10 liitrit ära mis edukalt erinevad ladestunud vaigud lahti võtab.
Kinnijäävate pihustite puhul igatahes aitab pea alati kui nõel päris kinni pole.