31-12-2023, 18:15 PM
(31-12-2023, 17:25 PM)pannkook Kirjutas: See ei mängi ju mingit rolli, kui mõtlete seda, mis jalapedaalist või käsikangist regulaatori kastini ulatub
Ma võin kõige väiksemaid pöördeid valida käsivalitsast, aga mootorisse jõuab käsk, nagu oleks 3x gaasi põhja löönud.Kui need vardad tagant ühendada, siis käitub ma usun ikka samamoodi....
Ma oleks eeldanud, et seda usku on juba kontrollitud ja gaasihoova käega tagasi lükkamine pumba küljes ei too pöördeid alla.
Kui on kontrollimata peaks seda esimesel võimalusel tegema ja kui see aitab oleks esimene valik lisada vedru mis suudab hammaslati tagasi tõmmata kui ei soovi regulaatorit lahti võtta.
Seda pöörete kontrollimatut tõusu pikalt eirata pole väga jätkusuutlik mitte ainult mootorist kepsu väljatuleku pärast vaid ka hooratas saab laiali lennata ja arvestades kitsast kabiini ning alajäsemeid mis sealsamas asuvad võib ka neist osaliselt ilma jääda...