13-01-2024, 18:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2024, 18:47 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kui külgülekandes on jäätunud vesi, ei pöörle ratas grammigi. Rattavõlli lõtk hammasrattas on mõni millimeeter.
Lõhnab piduritrumli külge külmunud lindi järele. See annab nii paar senti lõtkuma. Võiks pidurilinti alt toetava poldi välja keerata ja vaadata, ega seal jääd ole.
Kui PEAB liikuma saama, siis väike käik (I või II) ja difriblokk murravad kas lahti või puruks. Kui difriblokki pole, siis pöörlevat ratast piduriga pidurdades saab mootori pöördemomendi sundida paigalseisvasse rattase minema.
Jutt kõrgesurvepumba regulaatori külmakartlikkuse kohta on imelik. Kas mõlemad sisemised vedrud on terved ja mõlemast otsas kinni nii, et ei takerdu kuhugi? Kas seisva mootoriga konksuga vihte tõstes need vedru mõjul tagasi lähevad?
EDIT. Järelkirjutaja võiks vaevuda korraks pilte vaatama eestpoolt. KSP regulaatoris ei tundu vett olema: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid561166.
Lõhnab piduritrumli külge külmunud lindi järele. See annab nii paar senti lõtkuma. Võiks pidurilinti alt toetava poldi välja keerata ja vaadata, ega seal jääd ole.
Kui PEAB liikuma saama, siis väike käik (I või II) ja difriblokk murravad kas lahti või puruks. Kui difriblokki pole, siis pöörlevat ratast piduriga pidurdades saab mootori pöördemomendi sundida paigalseisvasse rattase minema.
Jutt kõrgesurvepumba regulaatori külmakartlikkuse kohta on imelik. Kas mõlemad sisemised vedrud on terved ja mõlemast otsas kinni nii, et ei takerdu kuhugi? Kas seisva mootoriga konksuga vihte tõstes need vedru mõjul tagasi lähevad?
EDIT. Järelkirjutaja võiks vaevuda korraks pilte vaatama eestpoolt. KSP regulaatoris ei tundu vett olema: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid561166.