Gaz-21 -le töökindlam mootor.
#1

Tervist!
Kas keegi oskab soovitada uuemat(töökindlamat) mootorit Gaz-21 -le.
Võiks olla diisel.

Tänud!
Vasta
#2

Mõned aastad tagasi nägin x töökojas 2. seeria Gaz-21, millele oli e34 2,5 TD mootor + automaatkast külge poogitud ning käisid elektrijuhtmestiku tööd. Seega selline kooslus peaks täitsa reaalne olema. ARK-is mootorivahetuse läbiviimise kohta ei küsinud.
Vasta
#3

GAZ-21 mootor peaks olema küll igati töökindel. Ei ole kuulnud,et keegi oleks väga nurisenud.
Vasta
#4

Eks neid Scorpa mootoreid asemele poogitakse aga ega head sõiduriista vabalthingava diisliga ei tule. Sirvi 4x4.ee foormit. Seal palju kirjutatud Uazile diisel peale teemal. Mina loobusin ja müüsin diiselmootori maha ning panin Gaz 24-10 oma.
Vasta
#5

Kõige lihtsam vahetus oleks gaz 24 plokikaas, koos poltidega, karpaga.
Vasta
#6

Eks siin tuleks defineerida see, et mis on töökindlus? Parim töökindel mootor on korras originaalmootor. Kas viga on kütusekulus või väheses kiiruses või hoopis reaalses vastupidavuses?

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

Töökindla mootori all mõtlesin seda, mis tee peale ei jäta.
Aga kas on võimalik GAZ-24 mootoriga säilitada käigukang roolisambal?
Vasta
#8

(01-08-2013, 00:34 AM)mossepower Kirjutas:  Mõned aastad tagasi nägin x töökojas 2. seeria Gaz-21, millele oli e34 2,5 TD mootor + automaatkast külge poogitud ning käisid elektrijuhtmestiku tööd. Seega selline kooslus peaks täitsa reaalne olema. ARK-is mootorivahetuse läbiviimise kohta ei küsinud.

kunagi valgevenes sai silmatud ühte bmw baasile istutatud 21-te ja sellekohta ütles üks ksf kuldsed sõnad: "kui sulle ei meeldi gaz 21, miks sa siis selle ostad"
Vasta
#9

(01-08-2013, 18:30 PM)Vostok Kirjutas:  Töökindla mootori all mõtlesin seda, mis tee peale ei jäta.
Aga kas on võimalik GAZ-24 mootoriga säilitada käigukang roolisambal?

Orig. käigukang säilib vaid koos käigukastiga. muidu peaks 24 mootor ilusti istuma käigukasti külge, kuid ümber tuleb teha õlivann ja õlipump.
Vasta
#10

24 mootori pealepanemisel ei muutu käiguhoovastikus midagi.Selle mootori vahetus suhteliselt lihtne töö,see oli küll aastaid tagasi aga kui mälu ei peta siis on vaja karter pisut ringi keevitada,siduriga oli ka miski jama vist sai hooratta sees sidurikorvi augud ringi puuritudja mootoripadja kronsad olid teise nurga all.Sinna sai kiilud vahele tehtud,takkatipuks sai veel Lada karbuss ka veel peale pandud mis vähendas kütusekulu võrreldes originaalmootoriga oluliselt ja kiirus 140 polnud mingi probleemBig Grin.Kooslus sõitis mitu head aastat igapäeva liikurina ilma lagunemata kuni vahetas omanikku.Normaalselt hooldatud Volgaga on tee peale jäämise võimalus väiksem kui uue tänapäevase autoga igasugused tarkvaralised vead puuduvad.
Vasta
#11

Ilma hooldamata ka elektripool nn tarkvara pool volgaga istud samamoodi tee ääres ja hobusega jõuad ennem kuskile sellise sademega võrreldes...

Soovitan soojalt, ära seda lollust tee, et diisli vahele paned, talvel käima ei saa õieti,soojaks ei lähe su plekist kuut, küte on selline nagu on, diisli remont tead ise , et on kallis, madalal pöördel nn "tiksuda" vaja sul ei ole mudas seega ära pelga 4 punkti peal sissepritsega töökindlat - soovitan opeli mootorit.

kui saad vanakooli CIH (raketi ehituseks väha hea toorik)oled õnneseen aga seda sa naljalt odavalt ei leia..kui üldse leiad..

mootori tõstad koos siduri, käigukastiga aiste vahele teed mootorikinnituse ringi ja kasti kinnituse ja kardaani, ülekandega pead nüüd vaatama, et difri suhted meelepärased jääksid..

Ise ehitan täisraamile liikurit ja mootori valikus oli opeli
c20xe 110 kw 2.0 bensiin (SFI pritse elektrikul rohkem tööd)
x20xev 100 kw 2.0 bensiin ecotec(tahab hoolt ja head peremeest lappi)
c20let 150kw 2.0 bensiin turboga(liigub vähe hind krõbe kannatab 600-700 hobust välja võtta )
http://www.astra-mk2.com/forum/showthrea...arter-Mile

miks selline valik, töökindlus ja roolivõimendikarp mitte latt ja muud konstruid sobilikud ehituseks ja vahekast tuleb nagunii vahele seega jääb minul difri mure(lõppkiirus, väänded jutud tahaplaanile) sina pead väiksed erehkendused tegema ja ükskõik , mis muu masina mootori sa vahele ei istuta sinna Ark näitab punast tuld
Vasta
#12

(02-08-2013, 02:14 AM)Moto555 Kirjutas:  Soovitan soojalt, ära seda lollust tee, et diisli vahele paned, talvel käima ei saa õieti,soojaks ei lähe su plekist kuut, küte on selline nagu on, diisli remont tead ise , et on kallis, madalal pöördel nn "tiksuda" vaja sul ei ole mudas seega ära pelga 4 punkti peal sissepritsega töökindlat - soovitan opeli mootorit.
No on ikka selliseid diisleid ka olemas, mis sõidavad pool miljonit km remondita, käivituvad talvel võtme nägemisest, kütava salongi saunaks, on elektroonikavabad ning töötavad kõigega, mis vähegi diislit meenutab.Kindlasti leiab selliseid mootoreid Nissanilt ja Toyotalt, küllap veel millegilt.
Samas, majanduslikku mõtet Volgale paigaldamiseks pole, sinna ikka pigem originaal.
Vasta
#13

Ärge unustage, et need nö. vanad Volgad sõitsid taksodena ja neid peeti ikka vägagi vinsketeks masinateks. Töökindlus? Lolli käes pole ükski mootor töökindel.

Tervitab Veteran.
Vasta
#14

Eile oma GAZ-24ja tankides tuli ligi üks seltsimees ja pakus seda kombinatsiooni et olid GAZ-21le ehitanud ja peale pannud aga ARK ei olevat tahtnud sellest midagi kuulda, et ei mahtunud lubatud piiridesse aga pidi mahtuma GAZ-24 peale nii et saab ARKis ka asjad korda.
Kuna oli jube kiire jäi tolle seltsimehe tel.nr. küsimata aga sai antud ennda nr.


(01-08-2013, 00:34 AM)mossepower Kirjutas:  Mõned aastad tagasi nägin x töökojas 2. seeria Gaz-21, millele oli e34 2,5 TD mootor + automaatkast külge poogitud ning käisid elektrijuhtmestiku tööd. Seega selline kooslus peaks täitsa reaalne olema. ARK-is mootorivahetuse läbiviimise kohta ei küsinud.
Vasta
#15

(02-08-2013, 09:37 AM)ReiX Kirjutas:  Eile oma GAZ-24ja tankides tuli ligi üks seltsimees ja pakus seda kombinatsiooni et olid GAZ-21le ehitanud ja peale pannud aga ARK ei olevat tahtnud sellest midagi kuulda, et ei mahtunud lubatud piiridesse aga pidi mahtuma GAZ-24 peale nii et saab ARKis ka asjad korda.
Kuna oli jube kiire jäi tolle seltsimehe tel.nr. küsimata aga sai antud ennda nr.


(01-08-2013, 00:34 AM)mossepower Kirjutas:  Mõned aastad tagasi nägin x töökojas 2. seeria Gaz-21, millele oli e34 2,5 TD mootor + automaatkast külge poogitud ning käisid elektrijuhtmestiku tööd. Seega selline kooslus peaks täitsa reaalne olema. ARK-is mootorivahetuse läbiviimise kohta ei küsinud.

Kas mitte pärnus ei ehitatud seda masinat? Bemari mootoriga GAZ.

(02-08-2013, 02:14 AM)Moto555 Kirjutas:  Ilma hooldamata ka elektripool nn tarkvara pool volgaga istud samamoodi tee ääres ja hobusega jõuad ennem kuskile sellise sademega võrreldes...

Soovitan soojalt, ära seda lollust tee, et diisli vahele paned, talvel käima ei saa õieti,soojaks ei lähe su plekist kuut, küte on selline nagu on, diisli remont tead ise , et on kallis, madalal pöördel nn "tiksuda" vaja sul ei ole mudas seega ära pelga 4 punkti peal sissepritsega töökindlat - soovitan opeli mootorit.

kui saad vanakooli CIH (raketi ehituseks väha hea toorik)oled õnneseen aga seda sa naljalt odavalt ei leia..kui üldse leiad..

mootori tõstad koos siduri, käigukastiga aiste vahele teed mootorikinnituse ringi ja kasti kinnituse ja kardaani, ülekandega pead nüüd vaatama, et difri suhted meelepärased jääksid..

Ise ehitan täisraamile liikurit ja mootori valikus oli opeli
c20xe 110 kw 2.0 bensiin (EFI pritse elektrikul rohkem tööd)
x20xev 100 kw 2.0 bensiin ecotec(tahab hoolt ja head peremeest lappi)
c20let 150kw 2.0 bensiin turboga(liigub vähe hind krõbe kannatab 600-700 hobust välja võtta )
http://www.astra-mk2.com/forum/showthrea...arter-Mile

miks selline valik, töökindlus ja roolivõimendikarp mitte latt ja muud konstruid sobilikud ehituseks ja vahekast tuleb nagunii vahele seega jääb minul difri mure(lõppkiirus, väänded jutud tahaplaanile) sina pead väiksed erehkendused tegema ja ükskõik , mis muu masina mootori sa vahele ei istuta sinna Ark näitab punast tuld

Oi oi oi, vaidleks natuke vastu opeli "töökindluse" poolepealt.

100 kw ecotech on töökindel mootor? Nalja teed mees? Kui sitasti hooldatud mootor, siis esimesel kiirendusel lendab õlipump vastu taevast ja mootor maha kandmisel + nuka anduri imelikud/pidevad läbipõlemised + silindri seina räige kulumine (rõngad ei kulugi, aga silindri sein kulub ennem ära ja pill on kohvi).

Opeli elektroonika on ka selline nagu ta on - eks insener ei saanud tehases ka aru, et mis juhe kuhu jooksma peaks - terve kapotialune on nagu ussi pesa.

Ainuke mootor mis opel on suutnud pommikindla teha on 2.0 85 kw. Vot ei võta ei ussi rohi, ei püssi rohi. Teised mootorid on igavesed pea valud. (see on minu arvamus, alati võib kellelgi teisel olla parem kogemus)

Mootori kohapealt on raske midagi soovitada. Kuna volga kaalub vast ikka 2.5 tonni, siis mootor peab olema ikka vähemalt 2.5L (nii diisel kui bensiin), et ennast liigutada suudaks. Kuid 2.5L mootor suudab nii palju jõudu genereerida, et kas orginaal kast seda kannatab? (vahe flandsiga, või kastile keevitatakse teine koda külge) Teine kast on lahendus, aga enamus kaste on käigu kangiga, seega peab rohkem ümber ehitama kui arvad.

2.5L diislitest soovitan kas bemari 2.5tds (millele paigaldad 2.4 TD mehaanilise kõrgsurve pumba), või ökonoomsuse huvides audi 2.5 tdi (R5 mootor, millele saad ka paigaldada 2.0 TD mehaanilise kõrsurvepumba)

Sellisel juhul on nende mootorite ainukeseks elektriks magnet klapi pluss ja eelsüüte küünlad, mida TDI ei nõua enne korralikku pakast.

Variant on ka kasutada 1.9 TDI (66 või 81kw) mootorit, aga sellel on enne vilet toorest jõudu vähe 2.5 tonni liigutamiseks.

Kindlasti soovitab keegi veel mingeid lahendusi diisel mootorite näol, aga nende mootoritega on minul kogemusi, ja need ei ole olnud halvad kogemused.

Kõige lihtsam variant on ehitada korralik orginaal mootor, mille peale saab loota.

Igasuguse teise seeria toodangu mootori aiste vahele tõstmine ei ole lihtne töö, arvestades, et kast on nagu ta on.

Muidugi ARK on ka see kellega peab puid ja maid jagama, kui tahad ametlikku ümber ehitust, aga saab ka mitte ametlikult Smile

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#16

Pool miljonit ilma remondita..Auto on sõitmiseks mitte remontimiseks ja hooldamiseks?

Hoidku jumal, et sa sellise suhtumisega tegelase auto ostmisel omanikuks ei saa.
elu näitab, et ei hooldata remondita sõidetakse pastlaks ja siis müüki..

Diisel, aastas korra võiks ikka filtreid vahetada ja peaks ja mis puudutab toyota või nissani diisleid on varuosade alates filtritest vahetamisel argumendiks hind ja common raili puhul mõni fordi diisel, mille pihustid suht tihti töö lõpetavad ja letihind on pea 200eur tk, kaob sul see mõte see mootor sinna panna.
Kui sa ei saa hakkama diisli korraliku kütuseliini vedamisega ära üldse hakka masinat ehitama ja rääkima, et vanakooli diislist ikka üleprahi ja sõida millega tahes masinat ei ole olemas pealegi see haiseb ja volga ei ole just lõhnade ja salongifiltrite poolest just eriti tihe.
Miks diisleid pannakse kordan mudas madalal pöörded koomus väänded,täilastiga sama asi ja teema autor ei ehita 4x4 masinat
Mootor vaata selline, mis oleks odav, varuosasid saada, sul hiljem remontida hooldada taskukohane ja küttekulu arvesta kuid alati ära pea seda nr1 argumendiks.

Mis puudutab bmw mootorit peaks olema see R6 mootor ja kui on turboga siis ajad kapote all oma elu väga kitsaks ja manuaalkastiga versiooni puhul tuleb vist päris kindel ei ole kardaanitunnelit lõikama hakata ja R4 mootor peaks vahele mahtuma sinna lahedasti..

Ja vene masinatel on ka lahtiseid hülsse mootoris ja nendest kannatab ka korralikke projekte ehitada ja korras hooldatud peensusteni läbi üle käidud mootor võtab ka kütet vähem võrreldes miljon kilomeetrit remontimata sademega.arvestades seda, et saksamaal sõidetakse pikki vahemaid korraga siin aga surts käima surts seisma külmkäivitusi palju, kliima teine ja see on mootori kulutaja ja akude närvide surm kui kätt ja lappi külge ei pane.
Kui teed tee põhjalikult ja hästi, kulub raha v-olla rohkem aga sul endal pärast vähem jama ja odavam ka kokkuvõttes lõpuks.
Vasta
#17

(02-08-2013, 11:01 AM)Moto555 Kirjutas:  Pool miljonit ilma remondita..Auto on sõitmiseks mitte remontimiseks ja hooldamiseks?
Mis on remont ja mis hooldus?
Minu arvates on klappige reguleerimine, õlide, filtrite, rihmade jms. vahetus hooldus.Remont on minu arvates (purunenud) pumba, plokikaane, pihusti vahetus.Hooldust tuleb ikka õigeaegselt teha.

Et mitte lahmida, siis pool miljonit sõidavad remondita (mitte hoolduseta) Nissani 2,7; 3,3 ja 4,2 ja Toyota 2,4 l diislid.
Vasta
#18

(02-08-2013, 10:30 AM)phyl Kirjutas:  ... Kuna volga kaalub vast ikka 2.5 tonni, siis ...

Kas see on mingi soomustatud versioon kompartei funktsionäride tarbeks? Tavalise 21 mass jäi 1400-1500 kilo kanti. Ja isegi 56. aasta Cadillac, näituseks, kaalub ainult 2 tonni. Raskeid autosid tehakse tänapäeval.
Vasta
#19

issver-sussver, pool milli sai minu trabandil juba palju aastaid tagasi täis. remomisele ei ole veel mõtlema hakanud. aga see pole teema.
volgale jäta ikka volga mootor. heas korras originaal on parim. häda korral ehk võiks mõelda osalisele või täielikule 24 konega asendamisele.
kõik muu on mõttetu.
Vasta
#20

Vaevalt selle volgaga miljonit kilomeetrit sõitma hakatakse aga diisli plussid ja miinused võrreldes bensiiniga peaks vist olema nn ökonoomsus aga , et sa teaksid isegi uue auto puhul seda hinnavahet auto elueaga tasa ei sõida, see on müüt.
Mina ei taha elusees endale enam mitte ühtegi diislit, ma ei viitsi talvel nahkistmel külmeteda ja kuulata seljavalude põiepõletike kohta arvamusi ja kuulata seda, et auto haiseb ja tankides teisest tanklast on mingi spetsiifiline parafiini vms lõhn salongis jne jne ja kehva küttega pidevast filtrite vahetusest tossupilvest jne kondents..Lihtsalt kopp ees

Raha kulud paneb kokkuvõttes asja paika.Kui kasutad vähe pooldan originaali 100% mootor kapitaalselt korda
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne