31-07-2013, 17:47 PM
Tervist!
Kas keegi oskab soovitada uuemat(töökindlamat) mootorit Gaz-21 -le.
Võiks olla diisel.
Tänud!
Kas keegi oskab soovitada uuemat(töökindlamat) mootorit Gaz-21 -le.
Võiks olla diisel.
Tänud!
(01-08-2013, 00:34 AM)mossepower Kirjutas: Mõned aastad tagasi nägin x töökojas 2. seeria Gaz-21, millele oli e34 2,5 TD mootor + automaatkast külge poogitud ning käisid elektrijuhtmestiku tööd. Seega selline kooslus peaks täitsa reaalne olema. ARK-is mootorivahetuse läbiviimise kohta ei küsinud.
(01-08-2013, 18:30 PM)Vostok Kirjutas: Töökindla mootori all mõtlesin seda, mis tee peale ei jäta.
Aga kas on võimalik GAZ-24 mootoriga säilitada käigukang roolisambal?
(02-08-2013, 02:14 AM)Moto555 Kirjutas: Soovitan soojalt, ära seda lollust tee, et diisli vahele paned, talvel käima ei saa õieti,soojaks ei lähe su plekist kuut, küte on selline nagu on, diisli remont tead ise , et on kallis, madalal pöördel nn "tiksuda" vaja sul ei ole mudas seega ära pelga 4 punkti peal sissepritsega töökindlat - soovitan opeli mootorit.No on ikka selliseid diisleid ka olemas, mis sõidavad pool miljonit km remondita, käivituvad talvel võtme nägemisest, kütava salongi saunaks, on elektroonikavabad ning töötavad kõigega, mis vähegi diislit meenutab.Kindlasti leiab selliseid mootoreid Nissanilt ja Toyotalt, küllap veel millegilt.
(01-08-2013, 00:34 AM)mossepower Kirjutas: Mõned aastad tagasi nägin x töökojas 2. seeria Gaz-21, millele oli e34 2,5 TD mootor + automaatkast külge poogitud ning käisid elektrijuhtmestiku tööd. Seega selline kooslus peaks täitsa reaalne olema. ARK-is mootorivahetuse läbiviimise kohta ei küsinud.
(02-08-2013, 09:37 AM)ReiX Kirjutas: Eile oma GAZ-24ja tankides tuli ligi üks seltsimees ja pakus seda kombinatsiooni et olid GAZ-21le ehitanud ja peale pannud aga ARK ei olevat tahtnud sellest midagi kuulda, et ei mahtunud lubatud piiridesse aga pidi mahtuma GAZ-24 peale nii et saab ARKis ka asjad korda.
Kuna oli jube kiire jäi tolle seltsimehe tel.nr. küsimata aga sai antud ennda nr.
(01-08-2013, 00:34 AM)mossepower Kirjutas: Mõned aastad tagasi nägin x töökojas 2. seeria Gaz-21, millele oli e34 2,5 TD mootor + automaatkast külge poogitud ning käisid elektrijuhtmestiku tööd. Seega selline kooslus peaks täitsa reaalne olema. ARK-is mootorivahetuse läbiviimise kohta ei küsinud.
(02-08-2013, 02:14 AM)Moto555 Kirjutas: Ilma hooldamata ka elektripool nn tarkvara pool volgaga istud samamoodi tee ääres ja hobusega jõuad ennem kuskile sellise sademega võrreldes...
Soovitan soojalt, ära seda lollust tee, et diisli vahele paned, talvel käima ei saa õieti,soojaks ei lähe su plekist kuut, küte on selline nagu on, diisli remont tead ise , et on kallis, madalal pöördel nn "tiksuda" vaja sul ei ole mudas seega ära pelga 4 punkti peal sissepritsega töökindlat - soovitan opeli mootorit.
kui saad vanakooli CIH (raketi ehituseks väha hea toorik)oled õnneseen aga seda sa naljalt odavalt ei leia..kui üldse leiad..
mootori tõstad koos siduri, käigukastiga aiste vahele teed mootorikinnituse ringi ja kasti kinnituse ja kardaani, ülekandega pead nüüd vaatama, et difri suhted meelepärased jääksid..
Ise ehitan täisraamile liikurit ja mootori valikus oli opeli
c20xe 110 kw 2.0 bensiin (EFI pritse elektrikul rohkem tööd)
x20xev 100 kw 2.0 bensiin ecotec(tahab hoolt ja head peremeest lappi)
c20let 150kw 2.0 bensiin turboga(liigub vähe hind krõbe kannatab 600-700 hobust välja võtta )
http://www.astra-mk2.com/forum/showthrea...arter-Mile
miks selline valik, töökindlus ja roolivõimendikarp mitte latt ja muud konstruid sobilikud ehituseks ja vahekast tuleb nagunii vahele seega jääb minul difri mure(lõppkiirus, väänded jutud tahaplaanile) sina pead väiksed erehkendused tegema ja ükskõik , mis muu masina mootori sa vahele ei istuta sinna Ark näitab punast tuld
(02-08-2013, 11:01 AM)Moto555 Kirjutas: Pool miljonit ilma remondita..Auto on sõitmiseks mitte remontimiseks ja hooldamiseks?Mis on remont ja mis hooldus?
(02-08-2013, 10:30 AM)phyl Kirjutas: ... Kuna volga kaalub vast ikka 2.5 tonni, siis ...