K: vanade autode restaureerimine ja arvele võtmine?
#1

selline küsimus et kui restaureerida vanu autosid siis mis probleemid võivad olla arvele võtmisel ?
eks vist peavad olema euronõuetele vastavad klaasid ja heitgaasid aga muu ???

kajage vastu oma kokkupuudetest , jamadest jne.
Vasta
#2

Üle 25-aastased autod peavad vastama kõigest tehasenõuetele.
Vasta
#3

kuid dok probleem võib tekkida (pärandus vms).
kummid peavad olema uuemad
Vasta
#4

Uunikumid võivad olla sellises konditsioonis nagu neid omal ajal toodeti, sealhulgas ka rehvid. LE (võin muidugi eksida, aga kusagi oli see kirjas) sätestab olukorra, kus liikurile pole võimalik installida tänapäevaseid rehve järgmiselt (mälu järgi): Kui sõidulike pole võimalik kaubandusvõrgust hankida tänapäevastele nõuetele vastavaid rehve, siis võib kasutada neid, mis tootja poolt ette nähtud. See kehtib ka M+S rehvide kohta. Seega võib näiteks M401 sõita terve talve algsete seibidega, iseasi, kes selle autoga talvel sõita raatsib.
Vasta
#5

nii et oma 29 aastase masinaga võin sõita rahulikult tegemata mingeid suuremaid ümberehitusi ?
ise loodan et ark-s mingeid üllatusi ei tule uuesti arvele võtmisega. vene pass on alles ja ostu-müügi leping on ka sellisest ajast-arust Big Grin
klaaside ja tuledega ei tohiks probleeme tulla ?
Vasta
#6

Mõistlik oleks enne ARK\'i helistada ja küsida. Minu 43 aastat vana liikur tehti ARK\'s küll 2 kohaliseks, lisaks puudus ka kerenumber, mis kohapeal külge kleebiti. Punaste tagatulede ja \"kuudi klaaside\" (plastmass) kohta ei olnud midagi ütlemist. ARK\'s nad ikka üldjuhul teava kehtvaid norme. Seevastu võib ülevaatuspunktis tekkida probleeme isehakanud spetsialistidega, kes kohe kollaseid suunatulesid, turvavöösid jmt hakkavad nõudma.
Vasta
#7

DKW all toimivad M-401 kummid ka talvel kenasti...Wink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne