07-06-2014, 08:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2014, 16:19 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(29-12-2013, 18:15 PM)maisalup Kirjutas: Nonii, sai siis ... ära katsetatud, masin töötab nagu peab.
Seoses ootamatult saabunud suvise rohukasvuga sai eile D jälle kurjaks aetud. Vanad kombed olid alles: käib viisakalt kuni seiskamiseni ja siis on vaikus. Kuna õhtul oli paar tundi rahulikku aega pruukida, siis võtsin varuosadeks jäetud D115 küljest süütepooli ja hakkasin võsakat lahkama. Tuli päris peeneks teha, et veidi kopsakam pool oma pessa mahuks. Ning silindri küljes olevaid kinnitusi tuli veidi saledamaks viilida.
Aga eileõhtuse pooletunnise katsetamise alusel on viga kadunud. Käivitus nii soojalt kui külmalt, säde on kenasti lilla ja praksuv.
Ehk minu isendil oli vigane süütepool.
Täna tuleb paar paaki kütust kulutada, ootan huviga...
Vanast heast saksa tehnikast on asi muidugi kaugel - süütepool made in PRC, hooratas made in Italy. Õnneks silindril oli rahustav märge Mahle, made in Germany.
Oma kurvastuseks leidsin kolvilt paar kriimu. Ei midagi tõsist, kuid teema algatamisest möödunud aja jooksul olen suutnud mootorile haiget teha...