Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Tere. Kuna hetkel pole head kirjandust käepärast siis postitan siia väikse teema.Nimelt remondin hetkel ühe pinnasetihendaja "alumist otsa" ehk reduktorit kus on sees võllid ja eksentrikud. Seal kasutatakse silinderrull laagreid. Pole koonusrull st. Kuna välimiste võrude asukoht on natukene ebamäärane siis tekib küsimus kui suur võib olla seda tüüpi laagrite piki lõtk. Minul jäi ühel 0,5mm ja teisel võllil 1,5mm .
Postitused: 188
Teemad: 11
Liitus: Nov 2006
Maine:
3
Kas vastava paksusega plekist seibidega ei kannata lõtku kaotada?
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
11-08-2013, 11:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-08-2013, 11:53 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
M. Ajaotsa ja L. Järvpõllu "Laagrid" ei annagi silinderrullaagrile telglõtku jaoks valemit. Nõue, et lõtk ei võimaldaks rullidel veereteelt maha tulla. Teie 0,5- 1,5 mm kindlasti ei lase veel rullidel plehku panna.
Postitused: 6,904
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Pehmest plekist seadeseibide tegemine võib lõppeda uue remondiga. ST, neid ei tohi libisema jätta, võlli ja laagri vahele muidugi võib panna.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,904
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Korralik nõellaager ka niimoodi tehtud. Aga mis siis pikiliikumist piirab? Rulliotsad ise?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Pehmest plekist seadeseibide tegemine võib lõppeda uue remondiga. ST, neid ei tohi libisema jätta, võlli ja laagri vahele muidugi võib panna.???
Postitused: 116
Teemad: 8
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
12-10-2013, 22:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-10-2013, 22:04 PM ja muutjaks oli
traatjalg.)
Oleme ka üritanud maatihendajat remontida tavaliste laagritega (uued originaalid väga kallid) igatahes suurem vist oli dynopak 500kg pidama ei jäänud.Panime sisse nn.originaalid jäi tööle.Pane kirja milline tald sul on osadega saame aidata ja õigeid laagreid ka leiaks.