Vaidlus Moto555-ega
#1

Nii, mul ka projekt pooleli ja mootoriks on R4 110kW neljapunkti sissepritse, väiksed rattad..Ei mingit kuradi diislit talvel tahan lund lükata ja ei viitsi jamada diisliga..

Mille pagana pärast topite nuhtlust diisel endale aiste vahele millega on jama talvel rohkem kui asi väärt..

Mina kasutan U tala, ristaladega sõidan seal kus tahan, käigukasti kinnitused, vahekast, tagasild, tiffer.
Taga kasutan tagaveolise tiffrit, poolteljed tõmbasin välja ja panin esiveolise lühemad poolteljed, midagi ei olnud vaja lühemaks saagida.
Rummuga laagrid , poolteljele mutter otsa ja asi tahe

Alusraam on valmis ja kõige muu paigaldamisel risti kasutan kas polte nurki, plaate vms kui vaja ja lõpus kui vaja keevitan nad kinni.

Edu ehitamisel!
Vasta
#2

(21-08-2013, 00:06 AM)Moto555 Kirjutas:  ...
Mille pagana pärast topite nuhtlust diisel endale aiste vahele millega on jama talvel rohkem kui asi väärt..
...

Sest bensukal pole pöördemomenti ollagi... Toungue Traktoril peab aga rammu olema. Õuekaunistusel pole see muidugi oluline...Big Grin

Korras diisel on meie pehmetes talvedes (pole miinus 40-gi) probleemivaba.

Kas üldpilti ka saab? Mille komponendid, kuidas jõuaülekanne, milline kaalujaotus?
Vasta
#3

sellisel aiatraktoril millel auto või ratta mootor peal saadakse see vajalik jõud ülekannetega piisavalt hästi kätte nii, et jääb ülegi
s.t. selle kaalu kohta mis sellised punnid kaaluvad
ehk ei saa kah aru miks sellel jupstükil küll diisel peab peal olema
(omal kogemus vägagi mitmete aiakatega millel on olnud peal mootorratta mootorid ja tehtud sai nendega kõike - lükata, tõmmata, künda, kultiveerida, vagu ajada, heina niita jne.)
Vasta
#4

Ei peagi olema. Aga võib ollaSmile

Minu kirjutis oli kiunatusToungue linnalegendile, et diisliga on talvel tingimata probleeme.

Küll olen nõus sellega, et hoolimatu ja juhm peremees on probleem suvalisele tehnikaleToungue

Kahetaktilised mootorid võivad olla küll efektiivsed ja hea erikaaluga, kuid lihtmootorite heitgaasi aroome meie "standardikohaste" kütuste põletamisest ma küll pikalt nautida ei jaksa...
Vasta
#5

Diisliga lihtsalt on probleeme ja see on linnalegend, et diisliga talvel probleeme ei ole alates akudest milleni iganes välja...
Reeglina sellised traktorid seisavad väljas või varju all ka, et kunagi keegi soovitas ehitada sooja garaashi umbes 250m2 põrandapinda, 4m ukse kõrgust hoone ise vist oleks pea 9m kõrge tulnud ja selle kütmine ja ehitus selleks, et 2 traktorit(metsaveokit käima saada normaalselt talvel) küttekulud oleks nii suured, et oleks tulnud enamus metsa maha müüa..Diisel pidi öko pill olema..Lihtsalt ära tee nalja..
Kõik tõsiselt võetavad mäe küljes ja mudas liikuvad projektid on 95% bensiinimootoriga.
Gaz66, villis aga miks siis bensiinimootor neil, miks tankil bensiinimootor?
Selle sigulli mootoriga projektiga on nii, et kui sinna gaz69 vahekast ka veel panna siis keerab pigem kardaani sõlme ja tagumise otsa puruks
363 stroker on väga levinud mootor..
Teema algataja ehitab võimalikest olemas olevatest juppidest midagi endale kasulikku kokku selle asemel, et kuusakoski viia aga kui rahakott lubab võid ka midagi sellist ehitada
Vasta
#6

(21-08-2013, 00:06 AM)Moto555 Kirjutas:  Ei mingit kuradi diislit talvel tahan lund lükata ja ei viitsi jamada diisliga..

Mille pagana pärast topite nuhtlust diisel endale aiste vahele millega on jama talvel rohkem kui asi väärt..

Mina kasutan U tala, ristaladega sõidan seal kus tahan, käigukasti kinnitused, vahekast, tagasild, tiffer.
Taga kasutan tagaveolise tiffrit, poolteljed tõmbasin välja ja panin esiveolise lühemad poolteljed, midagi ei olnud vaja lühemaks saagida.
Rummuga laagrid , poolteljele mutter otsa ja asi tahe

Alusraam on valmis ja kõige muu paigaldamisel risti kasutan kas polte nurki, plaate vms kui vaja ja lõpus kui vaja keevitan nad kinni.
Nu väga tore, isand Moto555, kas siis on vahest varsti loota, et saame äkki su mõnsat masinat ja selle loomist pealt vaadata? Harivalt hariv on näha ja õppida, kuidas teised asju ehitavad. Saab nippe ja muid tarkuseid kõrva taha panna Smile.
Siinkohal tahaks teha üks sihilik OT ja lugupeetud kaasfoorumlastele öelda, et lugege enda postitus enne ülesriputamist veelkord üle ja tehke parandused. Ma ei taha norida ja saan ka igasugusest tekstist probleemideta aru, kuid on päris häiriv lugeda teksti, mis on visatud üles vahel seesugusel kujul, et tihti ajab naerma, vahel teeb nukraks. On arusaadav, kui mõnikord tehakse seda sihilikult, juhtub,et satub ka näpukaid. Hoolimatult tehtud tekst jäägu parem kirjutamata, seda sitta leidub me ümber nagunii. Ärge nüüd näkku löögeRolleyes


Vasta
#7

(21-08-2013, 00:06 AM)Moto555 Kirjutas:  Nii, mul ka projekt pooleli ja mootoriks on R4 110kW neljapunkti sissepritse, väiksed rattad..Ei mingit kuradi diislit talvel tahan lund lükata ja ei viitsi jamada diisliga..

Mille pagana pärast topite nuhtlust diisel endale aiste vahele millega on jama talvel rohkem kui asi väärt..

Mina kasutan U tala, ristaladega sõidan seal kus tahan, käigukasti kinnitused, vahekast, tagasild, tiffer.
Taga kasutan tagaveolise tiffrit, poolteljed tõmbasin välja ja panin esiveolise lühemad poolteljed, midagi ei olnud vaja lühemaks saagida.
Rummuga laagrid , poolteljele mutter otsa ja asi tahe

Alusraam on valmis ja kõige muu paigaldamisel risti kasutan kas polte nurki, plaate vms kui vaja ja lõpus kui vaja keevitan nad kinni.

Edu ehitamisel!

Totaalne OT, aga ilmselgelt piirduvad sinu diisel mootorite kogemused saastade eksemplaridega.

Ei väida, et nüüd diisel on maailma parim asi, aga diisel mootorid on konkurentsi võimelised bensukateka, kui jutt on väikestest kubatuuridest, jah 4.0L bensukas on tunduvalt jõulisem kui 4.0L diisel.

Küll aga kui võrdled 2.0 bensukat ja 2.5 diislit (ikkagi üle laetud), siis disla on igast otsast jõulisem. (miks kubatuurid sellised, tavaline bensu/diisli mootorite erinevad konfitsendid)

See, et diisel käima ei lähe - jah kohvi pill ei saagi minna talvel käima.

Aga oled proovinud kohvi bensukat talvel käivitada? Ka keeldub töötamisest.

Veel enam, et võrdled täiselektroonilist pritsungit ja arvatavasti mingit mersu 3.0 diislit või mingit opeli diislit.

Need kaks asja ei olegi sama kaalukausi peal - küll aga kui võrdled mingit mehaanilise pritsega bensukat ja Vag grupi 1.9 TDI mootorit (I- on tähenduses kui direct injektion - mitte intercooled) siis saad arvatavasti aru isegi, et selle tehnoloogiaga bensukas on igavene saast, millega töötab diisel!

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#8

Nl esimene ja viimane bensiinimootoriga traktorike oli XTZ 7.
Vasta
#9

Eks see, millest üks masin ehitajal lõpuks kokku saab pandud ripub ära ehitaja tahtmisest, rahakoti paksusest ja kättesaadavatest asjadest. EI taha kaasfoorumlaste vaidlemishimu jahutada, kuid nagu te teate, on ilmas igasuguseid bensukaid ja ka diisleid, kõik ei sobi kõige jaoks ja vastupidi. Mulle tundub suht mõttetu see tehnika rittaladumine ja võrdlusüritus. Mul võib olla tippklassi bensukas, aga kui seal mingi "kotermann" sees on, siis pole aastajal mingit tähtsust - ei tööta ta ikkagi, sama ka diisliga Smile .
Mu heal sõbral on UD-2 mootoriga traktor (olen sellest ka palju rääkinud, peaks ükskord teema tegema ja pilte ka panema). Vastava ülekandega teeb see masin ära kõik tööd alates kündmisest ja lõpetades lume lükkamisega.
Ja polegi tarvis teab mida imet (nagu isand Moto555 jutuubi videoga viitas).
Ühest Ziguli-vrakist sellist ronijat valmis ei tee, rahakott peab haagise peal olema Smile.
Zigulist saab suht edukalt teha igasuguseid kavalaid asju - mootor, käigukast, 1-4 käigualandus, tagasild vähe kitsamaks, raam kõige ühendamiseks.. Hoia meid siis kursis, lugupeetav. Kui sul Ziguli viilutamisel kettaid väheks jääb, siis äkki teeme toetuseks korjanduse Big Grin ... Kasutad ikka suurt "relakat"?


Vasta
#10

(22-08-2013, 10:16 AM)Moto555 Kirjutas:  Diisliga lihtsalt on probleeme ja see on linnalegend, et diisliga talvel probleeme ei ole alates akudest milleni iganes välja...
...

Võtame räästa all seisva ottomootoriga isendi. Teeme kerge möönduse ja eeldame, et tegu on karburaatortoitesüsteemiga, et mingigi ilmastikukindlus saavutada.

Väljas on -25, enne seda on sadanud kolm nädalat vaheldumisi vett ja lörtsi, ajuti vägeva tuulega.Rolleyes
Kõik on niiskust täis.Sad

Ikka oled seda meelt, et ottomootor on niiskuseõrna süütesüsteemi ja temperatuuritundliku toitesüsteemiga on hea valik?

Käivitamiseks on vaja saada kütus üles ja mootorile pöörded peale. Säärase külmaga ei taha meil müüdav "põlevvedelik" eriti plahvatada - seega tuleb pikemalt kerida. Mis tähendab, et aku peab olema jõus. Ja esimene turts ei tähenda veel edukat käivitumist...Toungue

Olen nõus, et ottomootoriga saab hakkama. Aga korras diiselmootor on korras ottomootorist traktoritööl, kus on oluline madal kütusekulu, hea töökindlus ja pöördemomendi saadavus laias pööretevahemikus, sobivam.

Tankidel ei ole enam bensiinimootoreid - kontrolli oma andmeid. Kunagi oli - sest toonased diiselmootorid olid oma hädadega (rasked, janused, aeglasepöördelised) sõjarditele vastukarva ja raha pole selles seltskonnas kunagi loetud.Sad

Tuua traktoriteemasse näitena võistlusbagi, kus töökindlus või kütusekulu on täiesti teisejärgulised, on ikka tase... Kuigi ei saa (ega tahagi!) eitada, et vähendatud inertsimomendiga V8 karjatab pöördesse püüdmatult hästiCool Iseasi, palju seda pöördessekarjatamist lume lükkamisel või puukoorma ees vaja on.

Aga teemasse tagasi tulles: igal ehitajal on omad valikud ja kui diiselmootor on ikka vastukarva, siis loomulikult ehita ottomootoriga (või gaasiturbiiniga või elektriajamiga) traktor. Endale teed juCool
Vasta
#11

Tsitaat:Nl esimene ja viimane bensiinimootoriga traktorike oli XTZ 7.

Ma mäletan koolipäevilt oma Siberi-kogemusega kursusejuhendajat korduvalt rääkivat petrooli-natist. Mäletan tema küsimust, et miks peaks traktori mootoril kaks karburaatorit olema? Vastus oli selline: üks põhisegu jaoks ja teine vee jaoks. Kui nii võtta, siis bensiinimootor on karburaator-mootor. Seega arvan sõbralikult, et Sinu väide pole õige! Smile
Vasta
#12

Usu, et vesi on ka diisli juures täitsa olemas ja jagub probleeme teisigi..
Läks jälle madinaks diisel vs bensiin ja ilma vahekastita olen mina isiklikult 2 kardaani sõlme keeranud rääkimata vahekastist...Seda ma tunnistan, et viga oli minus nõrga kardaani puhul, jalg oli raske..
Eks ma panen ka pilte või teen eraldi teema siis kui on mida näidata, hetkel raami mootori jms konstruiga piirduks piltide poolel ja hetkel pole aega asjaga ka eriti tegeleda.
Kui mind isiklikult ökonoomsus oleks huvitanud oleksin valinud oluliselt pisema mootori ja 2.0 bensiinimootoriga saad igast asendist tuppa oma 1.9TDI-ga.
Mind ei ole viimase 10a jooksul mitte kordagi kummitanud bens.sissepritse hädad küll aga diislid on mõnuga näkku andnud, küll pihustite jamad, common railid, küll lekkivad turbod, küll eelsüüted, ei lähe käima, õhk ja vesi, aku tyhi.Ei ole vaja mulle diislit enam ei taha
Diisli remont vs bensiini remont elu näitab, et too esimene on tülikam ja kulukam ja ma isiklikult ei näe mingit mugavust ja ökonoomsust sest ma vaatan üldpilti ja avaramate silmadega ringi, jalg on raske ja diislid on mul ammu utiili hunnikus.Külmkäivitused, kuiv ja vesine küte teevad oma töö
Täitsa OT teema
Zigulist kannatab täpselt niipalju teha kui palju sealt juppe on võtta ja mitte keegi ei ole väitnudki seda, et zigulist saab mõne hillclimberi sellisel kujul ehitada.
Vasta
#13

Ülalpool oli vee mainimisel mõeldud bensiinimootorisse ( karburaatorisse siis) vee pihustamist.

Tervitab Veteran.
Vasta
#14

(22-08-2013, 15:08 PM)Moto555 Kirjutas:  ...
ja 2.0 bensiinimootoriga saad igast asendist tuppa oma 1.9TDI-ga.
...

Paluks selle megamootori andmeid. Keskmine kaheliitrine ottomootor on üsna mannetu mootor, enamasti ka vastikult järsu momendikõveraga.

Aga lihtsalt paarutamiseks sobib kenasti - ülekanded paika ja tuld!Cool
Vasta
#15

http://en.wikipedia.org/wiki/C20XE
Aga palun ja käigukast on Getrag 265.Selle pluss on muidugi sidurikoda käib kasti küljest ära poltidega ja karta ei ole vaja eriti, et see kast katki läheks aga kõike on võimalik lõhkuda kui ringi ei mõista asjaga käia
BMW M3, 635, 745 850 kasutab sama kasti ja diislitel ka vahel.
C20XE enda kast esiveolisena levinud mõne opel omega tagaveolise kast käib ka aga kui väänded teised ja mootorist rohkem välja jõudu tuleb kui tavaliselt siis tavalise kasti riivib hammastest puhtaks..

Käigud:

3.82, 2.20, 1.39, 1.00, 0.81
Vasta
#16

Ah see õrna kaane ja täiselektroonilise juhtimisega mootor on siis traktorile plaanis panna... Saab üks äkiline riist olema.Big Grin

Kas keegi leiab selle mootori momendigraafiku? Nett on täis rattagraafikuid, kuid need ei ütle mulle midagi...

Getrag on asjalik kastivalmistaja. Selle lõhkumisega peab natuke vaeva nägema.

Milline peaülekanne? Kas vahereduktor ka tuleb? Millised veorehvid?
Vasta
#17

Milleks see sõda? Aiatraktor ehitatakse reeglina sellest rauast, mis olemas on või ülisoodsalt saadaval. Kui Vauxhall siis Vauxhall, pole kellegi asi. Ilmselgelt on parempoolse rooliga toorik oluliselt soodsam.
Ja veel: diisel versus bensiin pole suudetud kusagil selgeks vaielda, milleks siin uuesti alustada? Ise olen paadunud benafänn, samas tean väga hästi, et diislimehed sõitsid juba seitsmekümnendatel 4 liitrit sajale. Aga ma ei hakka siin teise mehe teemat solkima.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#18

(22-08-2013, 10:16 AM)Moto555 Kirjutas:  Diisliga lihtsalt on probleeme ja see on linnalegend, et diisliga talvel probleeme ei ole alates akudest milleni iganes välja...
.Diisel pidi öko pill olema..Lihtsalt ära tee nalja..
Kõik tõsiselt võetavad mäe küljes ja mudas liikuvad projektid on 95% bensiinimootoriga.
Gaz66, villis aga miks siis bensiinimootor neil, miks tankil bensiinimootor?


Vaadake, ksf moto555 on targem kui tuhanded insenerid, kes kõik tänapäevase rasketehnika diiselmootoritele üles on ehitanud.
Kujutad ette besiinimootoriga traktoreid? Mina mitte.
Diislmootoriga võrdse väände tekitamine rüüpab ikka isuga bensiini...
Tuleohutuse kohapeal ärme üldse räägime. Maa-all jääks üldse ehitus seisma, besiiniving tapab, diislivingu elab üle. Selletõttu ka allmaaehitusel bensiinimootorid keelatud.
Tuleohutuse kohapeal on diiselmootorid masinad eelistatud ka kõrge süttimisohuga keskkonnas, näiteks turbaraba.

Diiselmootoriga talvel probleemid? Pole nagu täheldanud, istud autosse, korra eelsüüdet ja käima- nii juba palju aastaid...


Samas russ seisab mul talviti metsas, hommikul lähen kohale, eelsoojendus sisse, samal ajal tankimine jms tööd, siis korra starterit ja tööle. Pole mingeid angaare ja depoosid vaja ehitada. Sisu on üle 25a vana, talvel käivitub alati esimesest korrast... eelsüüde jms lisad mootoril puuduvad.... Kas sama vana zil või gaz suudab seda? Rolleyes Lubage naerda Wink


Villis, gaz, tank jne bensiinimootoriga, miks? Eks ikka sõjaväetellimus. Üldlevinud kütus on sellajal bensiin, sestab lasti tootmisesse peamiselt bensiinimootoriga isendeid. Tänapäeval on küte liik muudetud, eelistatakse diiselmootoriga masinaid. Ühe kütteliigiga varustamine sõjaajal on tunduvalt kergem.


OFFTOPIC sai sellega läbi.

Väikse aiatraktori ehitamiseks kasutaks ise samuti seda mis parasjagu kätte satub. Kasvõi lada mootor, mingi edasiviiv jõud siiski ju temas peitub.. Rolleyes


Leiunurgas oli mingi väike aiatraktori raam koos sildadega, see oleks juba pool projekti... Zigullist saaks piisavalt kupüüri et selline raam endale koju vedada.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#19

(23-08-2013, 21:05 PM)mlsluik Kirjutas:  
(22-08-2013, 10:16 AM)Moto555 Kirjutas:  Diisliga lihtsalt on probleeme ja see on linnalegend, et diisliga talvel probleeme ei ole alates akudest milleni iganes välja...
.Diisel pidi öko pill olema..Lihtsalt ära tee nalja..
Kõik tõsiselt võetavad mäe küljes ja mudas liikuvad projektid on 95% bensiinimootoriga.
Gaz66, villis aga miks siis bensiinimootor neil, miks tankil bensiinimootor?


Vaadake, ksf moto555 on targem kui tuhanded insenerid, kes kõik tänapäevase rasketehnika diiselmootoritele üles on ehitanud.

Ei pea targemaks süvene natuke oma kirjutisse jääb arusaamatus mida sa soovid öelda kokkuvõttes üldse
Kujutad ette besiinimootoriga traktoreid? Mina mitte.

Neid on tehtud, murutraktor töötab siiani kodus bensiiniga nagu paadi päramootor ja siiani kaebusi töökindluse elektroonika poolel ja jõu puuduse osas ei ole

Diislmootoriga võrdse väände tekitamine rüüpab ikka isuga bensiini...Liiga lai mõiste, väide, otstarve
Tuleohutuse kohapeal ärme üldse räägime. Maa-all jääks üldse ehitus seisma, besiiniving tapab, diislivingu elab üle. Selletõttu ka allmaaehitusel bensiinimootorid keelatud.
Kaevandustes on ventilatsioonisahtid ja reeglina plahvatab seal metaan või mingi muu gaas teatud kontsentratsiooni juures nagu ka turba, heina vms tolm ja heitgaasid on ohtlikud nagu ka co2 samamoodi hapnik, lämmastik mida sa iga päev sisse hingad ja 2m maapinnast allpool tasuks teada mida sa teed ja kõrgustega on sama lugu
Tuleohutuse kohapeal on diiselmootorid masinad eelistatud ka kõrge süttimisohuga keskkonnas, näiteks turbaraba?
Kodu lähedal on mul turbaraba ja käin seal tiigist kokre püüdmas ja siiani ei ole auto süttinud
Pole siiani näinud raba või heinaküüni, mis oleks põlenud sisepõlemismootori sumbutajast väljunud sädeme pärast küll olen näinud sädemepüüdjaid ja diisel traktori järel põlevat kulu, kraavipeenraid ja enamus kraavipeenra põlemisi algavad ikka suitsukonist mingi ajudeta jobu tegevuse tagajärjel ja läbi kuivkäimla ukse lendamine on ka päris koomiline igatahes punetava pe... ja armilise näoga tegelasele tartusse terviseid!

Diiselmootoriga talvel probleemid? Pole nagu täheldanud, istud autosse, korra eelsüüdet ja käima- nii juba palju aastaid...(Seni kuni kasutasid suurema parafini sisaldusega maidin uusrr kütet võis see olla probleem, täna nn kuiva kütte kasutamise korral see võib kesta veel mõne aasta ja common rail pihusti juures mikroskoobi all seda uurides, teemat lahates saad aru, millest jutt käib

Talvel kutsud mu külla ja näitad oma traktorit ja autot , mis -25 kraadi juures käivitub 3-5 sekundi jooksul kasutame siis venemaalt toodud diiselkütet
Vanarauda pole mõtet võrrelda, osta vahelduseks üks AUTO, mitte 15a surmale võlgu olev parsa.

Pakun, et mu 17a vana auto on tehniliselt paremas seisukorras kui su masinad kokku pole vaja hoobelda, vahetasin kõik amordid, vedrud viimase poldi mutri laagri tihendi puksi, saale ja mootoriploki hoonisin ka peale puurimist rahvakeeles mõõtu siiani püsib koos ja ei roosteta kuigi mark on opel

Samas russ seisab mul talviti metsas, hommikul lähen kohale, eelsoojendus sisse, samal ajal tankimine jms tööd, siis korra ? starterit ja tööle. Pole mingeid angaare ja depoosid vaja ehitadaPolnud minu idee käivitusmootor on odavam lahendus. Sisu on üle 25a vana, talvel käivitub alati esimesest korrast... eelsüüde jms lisad mootoril puuduvad.... Kas sama vana zil või gaz suudab seda? Rolleyes Lubage naerda WinkKindlasti suudab ja siiani sõidetakse nendega antarktilisi retki tehes edukalt pikki vahemaid ja pole seal kohanud veel mitte ühtegi sisu jne !

Vaata, mida keerulisem metall, koostis seda kallim on seda toota ja keerulisem ka näiteks keevitada tuues näiteks metsatõstuki mida peetakse jätkuvalt konstruktsiooniteraseks rahvakeeles ja elukutseline paberitega keevitaja ei suutnud vastata mida ta keevitab ja kas tema traat ja kaitsegaas tegelikult selleks sobib.

Villis, gaz, tank jne bensiinimootoriga, miks? Eks ikka sõjaväetellimus. Üldlevinud kütus on sellajal bensiin, sestab lasti tootmisesse peamiselt bensiinimootoriga isendeid. Tänapäeval on küte liik muudetud, eelistatakse diiselmootoriga masinaid. Ühe kütteliigiga varustamine sõjaajal on tunduvalt kergem.

Villised, lennukid, hummerid, tankid, ka traktorid jne sõidavad jätkuvalt bensiiniga, asuvad kõik erinevas maailma nurgas ja kui allveelaeval oleks bensiinimootor ja turbo siis akude laadimine läheks päris keeruliseks ja tänaseni ei ole suudetud ühele elektriautole korralikku kliendi nõuetele ootustele vastavat akut ehitada rääkimata äikse "jutumärkides" purki pistmisest.

Kumb oli ennem, kana või muna, ei oska vastata pakun, et kukk, seltsimees M.Luik, pakun, et sa oled selles osas hetkel sama rumal nagu minagi ja teen sikspäki kui vastust tead ja peale neljandat õllet ma tahan seda teooriat päris kuulda kuidas sa selle avastuse tegidBig Grin


OFFTOPIC sai sellega läbi.

Väikse aiatraktori ehitamiseks kasutaks ise samuti seda mis parasjagu kätte satub. Kasvõi lada mootor, mingi edasiviiv jõud siiski ju temas peitub.. Rolleyes

Ziguli mootor, käigukast, ülekanded.Lõppkiirust vähendatud umb. 7 korda kuid samapalju võidab teema algataja jõus.Ülekannete juures ja väändemomendi arvutamisel kasutatakse valemeid, üks hobune teeb tööd 33 000 naeljalga minutis rääkides mootori pöördemomendist, siis see on võrdne ühe naeljalaga, kui see suudab teljest ühe jala kaugusel hoida kujuteldava kaalutu näiteks tala küljes olevat naelast raskust.

Selgub, et kõrgematel pööretel on suurt pöördemomenti kasulikum arendada kui madalamatel pööretel, kuna siis on võimalik kasutada ülekandeid mida sinu diiselmootor kahjuks meile vist ei paku rääkimata ökonoomsusest ja haardetegurit ei tohiks kompotist välja jätta
Vabalthingav ja turbomootor on 2 väga erinevat mootorit kui sa veel ei tea ja palun loe mida sa kirjutad 1.9 TDI vs Ziguli mootor.
Pmst kubatuur ei ole ka mingi näitaja enam johhaidii..
Diisli mehed kardavad sissepritset nagu tuld, elektroonikat.Keegi on nad nii ära hirmutanud kolli juttudega aga hommikust õhtuni käib kõrgsurve pea keeramine aga endale ja teistele ei julge tunnistada, et pump on kulunud või kompott omadega õhtal ja vahest ajab selline järjepidev jutt diisel -15 kraadi juures hägune moos lihtsalt naerma ja keegi ei viitsi isegi 0.5l pudeliga seda külmikusse panna kuna see lihtsalt haiseb vist niipalju, et tõsine laborant ökonoomsuse sildi all ei raatsi poest kilekott selleks otstarbeks osta küll aga diisliga määrdunud riietega persetab mugavalt mul diivanil ja lürbib õllet ja hommikul kui metsa minek ei tee vahet + ega miinus klemmil.



Leiunurgas oli mingi väike aiatraktori raam koos sildadega, see oleks juba pool projekti... Zigullist saaks piisavalt kupüüri et selline raam endale koju vedada.

Paneks asjalikku juttu ka.

Ziguli mootor on(väiketraktori ehituseks täiesti piisav), käigukast on, raam tuleb vist, tagasild on(lühemaks st kitsamaks tegemine on natuke keerukam töö), rattad on, ülekannete arvu tead, mootori andmeid tead arvutaks nüüd tagarattast valemite abil võimsuse ka välja ja sellele vastab seltsimees Luik homme ja lisab kommentaari, mis juhtub ziguli kardaani ja selle tagumise otsaga kui kasutada nurkülekannet ja sinna lajatada otstarbetute njuutonmeetitega pidamise korral.Tõsiste roomajate puhul kasutatakse väga erineva koostise ja läbimõõduga metalle lahendusi ja sellest pole sõnatkestki kuskil juttu, peenike vaskjuhe elektroonika poolel murdub nendest viimasena
Teema algatajale, kõik mida sa teed on loominguline tegevus ja ära nüüd projekti poolikuks jäta aga lahenda tagasilla asi mõne lihtsama poolteljed välja tõmmatavate, poltidega liidetavate veotelgede lahenduse vastu
Haardetegur lume jää puhul on pea olematu.
Pisike aiatraktor millel Zid mootor ja villise kitsamaks tehtud tagasild, sellele poogiti mingi zubrjoonoki moodi käru järgi, loobiti kive peale ja siduri päästmisega tõstis korra nina üles ja käis kõrr ja tagumine tiffer oli hammastest puhas.Insener väitis pisar silmis, et nüüd läks vana BMW mootorratta käigukast, tiffrit nähes tuli naeratus näole ja üks must sõna asja iseloomustamiseks.Lihtsalt juhus selline
Diisli meestel plahvatab ja põleb midagi kuskil kogu aeg vistBig Grin
Salongis peale turvapadja avanemise mida võib vist nimetada protsessi kiiruse tõttu plahvatamiseks.Liiga lähedal istudes võib saada tõsiseid põletusi näole ja inimese lülisammas seda lööki ei pidavat taluma.
Bensiin on kergesti süttiv ja lihtne süüdata mida peab tegema diiselküttega?Seda kokku suruma, et see süttiks ja kokku surumiseks tuleb kasutada jõudu ja diiselkütte tootmine on kallim kui bensiini tootmine.
Vasta
#20

(24-08-2013, 03:55 AM)Moto555 Kirjutas:  Vaadake, ksf moto555 on targem kui tuhanded insenerid, kes kõik tänapäevase rasketehnika diiselmootoritele üles on ehitanud.

Kujutad ette besiinimootoriga traktoreid? Mina mitte.

Neid on tehtud, murutraktor töötab siiani kodus bensiiniga nagu paadi päramootor ja siiani kaebusi töökindluse elektroonika poolel ja jõu puuduse osas ei...
....ja nii edasi. Oh johhaidii! Minge, lugupeetavad, kuskile ja vaielge omaette.
Vahest keegi adminnidest teeks või tõstaks selle "mõõgaristamise" sobilikkumasse teemasse või midagi, iseehitajal ei ole suurema osaga sellest tarkusest midagi peale hakata. Pealegi on puudujääke postitamisoskusel - kui otsida tõde munade-kanade-kukkede seast, siis siinkohal võtaks appi mõned tublid kanad, kes "terad sõkaldest" välja nopiks.
Bensiin ja diisel ning vastupidi. Oletan, et suurem osa ksf-e on minuga nõus, kui väidan, et iga asi omal kohal. Iseehitajal paneb asja suures osas paika olemasolu ja rahakott. Las inimene teeb ja kogeb, asjalikud nõuanded on abiks.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne