26-05-2014, 16:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2014, 16:18 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Rõngapilu mõõtmiseks piisab lehtkaliibrist. Liibuvust seinale saab samuti lehtkaliibriga kontrollida.
Ovaalsesse ja kulunud silindrisse uute rõngaste panek on enda petmine.
Kui mootori laiskus käib kaasas kehva käivitumisega, siis kontrollige pritsehetke, see võib olla hiline.
Madalam pihusti avanemisrõhk võimaldab kulunud pumpa mõnda aega edasi tarbida. Kasvab kütusekulu ja väheneb maksimaalne võimsus, kuid enamasti mitte märkimisväärselt. Suitsema võib ka hakata.
Ovaalsesse ja kulunud silindrisse uute rõngaste panek on enda petmine.
Kui mootori laiskus käib kaasas kehva käivitumisega, siis kontrollige pritsehetke, see võib olla hiline.
Madalam pihusti avanemisrõhk võimaldab kulunud pumpa mõnda aega edasi tarbida. Kasvab kütusekulu ja väheneb maksimaalne võimsus, kuid enamasti mitte märkimisväärselt. Suitsema võib ka hakata.