Võib kustutada.
#1

Võib kustutada.
Vasta
#2

Tore töötav asi!Smile

(03-09-2013, 07:47 AM)miilits Kirjutas:  Tore töötav asi!Smile
Sul juba kogemus olemas, võta selline projekt ette:
http://www.youtube.com/watch?v=hh2nLWYnxkM
Vasta
#3

Huvi pärast uurin, et kas ühe suusaga ikka pöörama ka masin hakkab.

Kui tagant kaks linti tõukavad, siis ma miskipärast arvan, et suusal on raskusi suuna hoidmise/muutmisega.

Kindla peale minek on siis, kui on külgpidurite võimalus Smile.

Näitena võib võtta kõiksugu russe ja metsa traktoreid. Kui haakes on jurrem puu või haaratsi abil üldse üles tõstetud, siis rattad ei taha väga suunda hoida aga appi tulevad külg pidurid.

Aga kaeme no mis juhtuma hakkab, ehk ma eksin. Jõudu asja edasi arendamisel.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#4

(03-09-2013, 09:35 AM)phyl Kirjutas:  Huvi pärast uurin, et kas ühe suusaga ikka pöörama ka masin hakkab.

Kui tagant kaks linti tõukavad, siis ma miskipärast arvan, et suusal on raskusi suuna hoidmise/muutmisega.

Säärane lahendus ka ju Buraanil, ning ega ka tema just kõige parema pööramisega ei hiilga, võrreldes lääne saanidega, millel taga üks lint ning kaks suuska ees.

ZAZ965A 1968
Vasta
#5

Sedalaadi masinate katsetuste ajal on õeldud, et juhil peab olema jube hea reaktsioon. Ühe lindi parema haakumise korral muudab masin silmapilkselt suunda.
Miilitsa poolt pakutud ühe lindiga "rula" on lõbuasi. Donni projektid on ikke tõsised tööriistad.
Ootan ka uue idee head käekäiku. Edu.
Vasta
#6

Sm. motamees, vaata ikka ilusti, see on kahe lindiga, järelikult on lindid eraldi juhitavad, kuskil olen selle masina põhimõttelist joonist ka näinud.
Vasta
#7

Mina näed juhtimise lahendamiseks, kahe lindi vahele LSD-diffri paigaldamist. Suur ja kogukas, kuid usun, et lihtsustaks sõitmist väga.
Vasta
#8

Vaevalt, et ksf!donn oma traiki roomikute pärast ringi ehitama hakkab. Pehmes lumes vast piisab ka ühest suusast ja kõva pinna sisse küünte saamieks võib ju pikitera alla keevitada...

Usutavasti kasvab süües isu ja peagi näeme traiki roomikustamise asemel hoopis uue roomaja sünnist pajatavat teemat.Cool
Vasta
#9

(03-09-2013, 13:43 PM)miilits Kirjutas:  Sm. motamees...
Ok, minu viga. Nagu rulatamist nägin, jätsin vaatamise pooleli ja lahmisin niisama. Vabandust.
Aga ega sellepärast tasu kohe sõimama hakata Toungue
Vasta
#10

Trike + roomikud = Kettenkrad
http://www.youtube.com/watch?v=FBvQspSQnk4
Iseenesest väga vinge pill! Kui keegi midagi sellelaadset valmis ehitab, võtan mütsi maha!
Basilio soovib omalt poolt jõudu! Roomikuteema on mullegi huvitav kuna endalgi üht-teist mõttes. Ainult aega pole olnud.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#11
Video 

Rääkides siin roomikutega sõiduki juhtimisest esiratta (esiratastega), siis alljärgnevas videos umbes kahe ja poole minuti peal:


Arusaadav, et alul ülesmäge minnes oli esiratastel haardumisega nagunii probleem aga ikkagi päris huvitav mõelda, kuidas kitsastes oludes ja lahingsituatsioonis nendega manööverdati.
Vasta
#12

(04-09-2013, 09:51 AM)Alts Kirjutas:  ... Arusaadav, et alul ülesmäge minnes oli esiratastel haardumisega nagunii probleem aga ikkagi päris huvitav mõelda, kuidas kitsastes oludes ja lahingsituatsioonis nendega manööverdati.
niipalju kui II MS aegsete poolroomikmasinate tehnilisi kirjeldusi olen lugenud, on neil ka äkilisemate pööramiste jaoks ikka roomikute külgpidurid olemas, st nagu tavalisel linttraktoril. Maanteesõidul keerab rooliga ja maastikul kohapeal ümberkeeramiseks kasutab külgpidureid.

Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Vasta
#13

Tere,

Huvitab väga, kust selliseid tähikuid saab, kas tehakse ka oma mõõtude/šablooni järgi või on mõned valmisdetailid. Terril meil siiani vineerist tähikud all ja veel kestavad, aga ei tea kui kauaks neid on.

Tervitades, IP
Vasta
#14

(04-09-2013, 11:00 AM)donn Kirjutas:  Ma arvan, et traik võiks teoorias piisavalt pöörata, kui suusale on alla kinnitatud paar vinklit (nagu hr v6sagi mainis), mis külgsuunalist libisemist takistaksid ja Muravei differ aitab kaasa roomikute erineva kiirusega töötamisele kurvides. Roomikute jalajälg ei ole ka teab kui pikk.
Õige. Vajadusel saab nokale veidi raskust lisada kasvõi mõne tellise näol.
Kui aga tagapidurid eraldi tööle panna, siis peaks mudaski pöörama nii, et kasvõi raam pooleks! Wink
Tähikud aga huvitavad mind ennastki. See on (minu arust) üks oluline komponent roomikmasina ehitamise juures ja põlve otsas tehes aeganõudev.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#15

(04-09-2013, 12:45 PM)Isapull Kirjutas:  Tere,

Huvitab väga, kust selliseid tähikuid saab, kas tehakse ka oma mõõtude/šablooni järgi või on mõned valmisdetailid. Terril meil siiani vineerist tähikud all ja veel kestavad, aga ei tea kui kauaks neid on.

Tervitades, IP

Buraani omasid peaks piisavalt saada olema. Maksavad alla 10 EUR-i tükk.
Vasta
#16

(04-09-2013, 15:26 PM)mativs Kirjutas:  Buraani omasid peaks piisavalt saada olema. Maksavad alla 10 EUR-i tükk.
Äkki saaks mõne vihje ka, kustkohast? Kiire googeldamine tulemusi ei andnud või ei osanud mina õigesti küsida. Provintsielanikuna kilulinna motopoodidega tuttav ei ole.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#17

(04-09-2013, 09:51 AM)Alts Kirjutas:  Rääkides siin roomikutega sõiduki juhtimisest esiratta (esiratastega), siis alljärgnevas videos umbes kahe ja poole minuti peal:

Antud isendil on olemas külgsidurid, mis nagu juuresolev film tõestab, ei toimi...

Dad.
Vasta
#18

(04-09-2013, 18:11 PM)Basilio Kirjutas:  
(04-09-2013, 15:26 PM)mativs Kirjutas:  Buraani omasid peaks piisavalt saada olema. Maksavad alla 10 EUR-i tükk.
Äkki saaks mõne vihje ka, kustkohast? Kiire googeldamine tulemusi ei andnud või ei osanud mina õigesti küsida. Provintsielanikuna kilulinna motopoodidega tuttav ei ole.

Mina ostsin eelmisel talvel kellegi Sergei käest , kes müütas pikemat aega oma remonditud Buraani Soovis. Selle mehe numbrit pole enam alles. Aga
Mustvees on mees, kellel kah neid kohapeal olemas, maksavad 5 eesti uut rubla tükk. Number on 55997741,küsisin, lubati lahkesti numbrit levitada. Nii et võib ühendust võtta.
PS! Mul pole samuti kilulinnaga midagist pistmist. Liigun marsruudil Tartu- Põlva enamuses ajast.
Vasta
#19

Tsitaat:Pildil saeraami raudtee, palgifiksaatorite ja roomikute lindilabade materjal.

Saeraamist tuleb oma teema?
Vasta
#20

Nagu pealkiri ütleb, siis plaan odavamalt- kokkuhoidlikumalt läbi ajada.. Miks siis raisata tähikute tehalaskmise peale, ilmselt neid Burani vms. omi saab odavamalt. Tähiku järgi lindi ehitamine pole ju üldsegi keeruline!

Tervitab Veteran.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne