T25 kõrgsurvepump

Nüüd ma ei saa kohe millestki enm aru.Pildil mille küsija lisas on ju surveklapp https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...06420.html  ,siin räägitakse juba etteande pumbast...
Vasta

Aga mis selle surveklapiga lahti on?  
Ei toimi või lihtsalt uudishimu?
Need klapid ju töötanud kogu aeg korralikult.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(17-11-2022, 23:44 PM)Daff Kirjutas:  Aga mis selle surveklapiga lahti on?  
Ei toimi või lihtsalt uudishimu?
Need klapid ju töötanud kogu aeg korralikult.
Ju inimesel oli mure, et pumpa või vasktorud jämedamaks aga kütus läbi ei lähe ja õhku välja ei saa pumbapeast...
Vasta

Jah nii see oli. Tõrked toitesüsteemi töös ja lahtivõttes selgus, et klappi mille kohta interneti avaruses räägitakse tema omadusest survet hoida ja ringvoolu lubada  seda ta ei saanud teha. Kas siis kahesel pumbal on ta mitteläbilaskev ja neljasel läbilaskev surveklapp? igatahes hea oleks teada kuid puhastasin, ladusin kokku ja otsin edasi miks masin ei käi. etteande pumba pilt tekkis sellest, et küsisin mis taksistab lõhkimineku. selgus, et niipalju kui eest ära kulub niipalju etteande pumba kolb liigub nukkvõlli poole tagasi. mingit ülemäärast jõudu ei ole. aga selgusetu ikka miks see surveklapp kui etteanne annab survet.
Vasta

Tehasest seal surveklappi ei olegi. On pumba ülevoolu sulgev kalibreeritud avaga stuts kütusefiltri tagasivoolus, kuhu peaks minema väike kogus kütust, tehase mõtte järgi ka kogu KSP-solev õhk (mida see enamasti ei tee) ja sellega peaks koos vedruga olema tagatud ka õige surve. Mitmed inimesed on selle surnult sündinud idee saatnud prügikasti ja asendanud normaalse surveklapiga, kus vedru surub kuuli avasse. Ühtlasi peaks siis vahetama peene avaga stutsi jämmuma vastu. Ülalpool on kenasti viidatud sobivale. Toimib, kuniks sodi kuuli all või vedru läbi mädaneb.

Pildlilolev nikastus ei tohiks olla sinna tehasest keeratud ja tõtt-öelda ei mõista ma, kuidas see wirbel üldse peaks soovitud rõhku (jube jäme vedru 0,5 bar jaoks) pidama.
Vasta

(18-11-2022, 17:53 PM)umm Kirjutas:   aga selgusetu ikka miks see surveklapp kui etteanne annab survet.
Mina kes ma olen pumpa üsna palju kokku lahti lapanud saan asjast nii aru,et etteandepump pumpab kütuse üles ja ette ja etteane pumba tootlikus on korralik.See klapp hoiab pumba peas ettenähtud suht madala surve ja üleliigse kütte laseb see klapp solinal paaki tagasi...Minu pillil läheb tõesti pideva joana tagasivoolust paaki.Surve pumba peas vajalik,et küte pressida läbi pumba pea külgedel olevate peenikeste avade(2-3mm)plunserisse ja ka plunzeril umbes sama jämedad avad sees ja läbi plunseri peenete avade jõuab küte lõpuks pihustisse.Pumba pea on paigal,aga selles olev plunzer liigub üles alla ja pöörleb samal ajal vist vastupäeva.Mina paremini seletada ei oska.
Vasta

Mul oli mingi aeg tagasi sedasi töötava mootoriga ei saanud järsku kütet kätte ja lammutasin toitesüsteemi lajali- vahetasin tihendeid ja filtreid, aga ei midagi, kütus paneb solinal paaki tagasi. Uurisin natuke teadust ja avastasin selle klapi sealt pumba tagant, võtsin lahti ja vedru oli pooleks- toppisin suvalise vedru, mis majapidamisest leidsin, aga ei aidanud see ka- tellisin uue klapi ja asi läks korda. Vedru on sellel üsna kõva jah.
Vasta

Vaja T16m kõrgsurvepumpa ja pihusteid. pakkuge
Vasta

Ma vaataks kui võimalik sinna boch pumba....Õhk läheb sisuliselt ise välja,võtmest käima ja seisma jne...ja pumba remondiga võetakse jutule igal pool.Pumpa paigaldades ajad drelliga võlli pisut ringi ja veab ise kütte üles ja ei pea üle kere naftaga koos olema...
Vasta

(09-02-2023, 19:15 PM)muska71 Kirjutas:  Ma vaataks kui võimalik sinna boch pumba....Õhk läheb sisuliselt ise välja,võtmest käima ja seisma jne...ja pumba remondiga võetakse jutule igal pool.Pumpa paigaldades ajad drelliga võlli pisut ringi ja veab ise kütte üles ja ei pea üle kere naftaga koos olema...
Sel juhul, kas kellegil on pakkuda boch pumpa vajalike lisadega, et saaks erilist töökoda omamata selle ise külge keerata. seni võib pakkuda ka originaal puma mis saaks kohe peale panna.
Vasta

Kasutamata, kontrollitud, nõukaaegset või remonditud originaalpumpa?
Vasta

Sellist mis oleks kontrollitult töökorras ja lähematel aastetel ei nõuaks vahekorras olemist. olgu ta remonditud, kasutatud vmi. ja võimalikult odav.
Vasta

(10-02-2023, 15:16 PM)umm Kirjutas:  
(09-02-2023, 19:15 PM)muska71 Kirjutas:  Ma vaataks kui võimalik sinna boch pumba....Õhk läheb sisuliselt ise välja,võtmest käima ja seisma jne...ja pumba remondiga võetakse jutule igal pool.Pumpa paigaldades ajad drelliga võlli pisut ringi ja veab ise kütte üles ja ei pea üle kere naftaga koos olema...
Sel juhul, kas kellegil on pakkuda boch pumpa vajalike lisadega, et saaks erilist töökoda omamata selle ise külge keerata. seni võib pakkuda ka originaal puma mis saaks kohe peale panna.
Ega seal muud pole kui pihustutorud uued teha või eri keermed paaritada tutsidel ja treida vaja ülemineku junn üks pool pumba korpus ja teine põka karteri kinnitus.2715 oskab äkki kommenteerida,et kui jämeda plunzeriga võiks/peaks lääne pump olema?
Vasta

(11-02-2023, 21:53 PM)muska71 Kirjutas:  Ega seal muud pole kui pihustutorud uued teha või eri keermed paaritada tutsidel ja treida vaja ülemineku junn üks pool pumba korpus ja teine põka karteri kinnitus.2715 oskab äkki kommenteerida,et kui jämeda plunzeriga võiks/peaks lääne pump olema?
Aus olla siis ei oska aga võin oletada, et 10mm on juba piisav.
Kes originaali soovib on veel eriti raske valiku ees, kus peab ostma pumba ja siis tegelema selle remontimisega.
Kui veel ise ei tee ja ei oska tegijalt õigeid küsimusi küsida siis tulemust pigem pole.
Näiteks siin käsitletakse kvaliteediprobleeme, kus korrektori vedru ei tööta, tõukurid tahavad end risti keerata ja vastavalt sellele soovile muutub ka pritsenurk ja kütusekogus.
Mul küll usku pole et meil pumbaremontijad hakkavad selle küsimusega tegelema kui spetsiaalselt ei küsi.
Keeratakse maksimaalne kogus võrdseks ja pöörded ka ning pärast selgub, et tühikäigul käib ühe silindriga.
https://www.youtube.com/watch?v=lUZB-USdsas
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne