Kust saab releekomplekti kärupistikule?
#1

Ehk siis vaja sellist toredat releede komplekti, mis käib kärupistikule vahele, eraldi toite ja signaalambiga(helissignaal kõlbab ka). Tööriistamarketis oli onu (see kes kärutuledegategeles) nii tark ja ütles, et selliseid asju ei tehagi, mis sest et mul selliseid autosid hulgim olnud, kus kogu rõõm peal.

Seega kust saab ja kes pakub soodsamalt?

Dad.
Vasta
#2

BOSAL-il on sellised komplektid olemas. Küsi lähema müüja käest. Mina sain Varuosanet-i kaudu
Vasta
#3

http://www.ebay.com/itm/12V-DC-New-3-Way-Bulb-Failure-Bypass-Relay-Towing-Trailer-Caravan-Car-/321202234806?pt=UK_Car_Accessories_Touring_Travel&hash=item4ac92525b6&vxp=mtr

Kas midagi sellist? ebay ongi kõige mõistlikum koht sellise kraami jaoks Smile

Siin ka midagi: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=towbar+relay&_sop=15
Vasta
#4

Puhtast huvist küsin, et milleks seda vaja on?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#5

Sama siin, autosid nähtud ikka hulgi aga selle vidina olemasolu ja vajadus tema järele tundmatu/arusaamatu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#6

Seda on selleks vaja et sinu auto elektri süsteem maha ei põleks.
Tänapäeva autod on nii targaks aetud, et kui paned käru taha ja käru tuledega on mingi jama, siis kustutab autol taga tuled ära. Proovi sa siis pimedas sõita. Plus see lisa veel, et lülitab parkimisabi välja kui käru taga.

Edit: paljudel autodel on see vidin juba tehasest peal.

Aia Racing
Vasta
#7

Kui tulesi juhivad tavalised lülitid ja releed polegi seda relee komplekti vaja. Kui põhukoti BSI plokiga elsüsteem või mõni sarnane siis on vaja sellist.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#8

Selge pilt.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#9

Mitte ainult pesukoti teela, vaid KÕIGI uute masinate puhul kasutatakse käru tuledele voolu saamiseks eraldi plokki. Otse tagatule küljest juhtme vedamine kustutab viimasegi lambi ja armatuurlaud särab erroritest kui jõulupuu... Orginaal plokid maksavad kirvehinda ja seepärast tulebki vähe nipitada.

Mul kaks releed olemas kuid pistikud tuleb küll ise aretada, need läksid autoga kaasa.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#10

Kuna selline vidin on leiutatud, autode küljes kasutusel ja uuena kirvehinnaga, siis soodsamalt võiks ehk mõnest lammerist saada. Hea õnne korral poolmuidu vanarauaplatsilt.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#11

(19-09-2013, 18:51 PM)Mossemees Kirjutas:  Kuna selline vidin on leiutatud, autode küljes kasutusel ja uuena kirvehinnaga, siis soodsamalt võiks ehk mõnest lammerist saada. Hea õnne korral poolmuidu vanarauaplatsilt.
võiks saada küll, aga see oleneb kus ta enda "elu" elas. Olen kohanud kus on paigaldatud otse stange taha sopa sisse. Seal sellel pikka pidu pole.

Parkimisabi välja lülitamisega on väga absurdne teema. Kui abi on peal juba tehasest siis paljudele sa seda universaal plokki külge ei ühenda kuna tehase oma juhtimine käib läbi "infoliini". Muidugi, enamustel tehase abiga autodel on võimalus see ise välja lülitada.
Olen ise paigaldanud neid komplekte kümmneid. Sellest tulenevalt tean, et mitmed universaalplokid on saastad. Väljund juhtmed nii peeniksed, et kui kärul rohkem tulesid vaja põlema saada, siis vilguvad need kui juudi jõulupuu. Plokid ütlevad üles juba peale paari kasutamist või ei hakka üldse tööle.
Universaalseid plokke peaks müüdama suuremates autopoodides.
Vasta
#12

(19-09-2013, 18:32 PM)mlsluik Kirjutas:  Mitte ainult pesukoti teela, vaid KÕIGI uute masinate puhul kasutatakse käru tuledele voolu saamiseks eraldi plokki ...
kui uued peavad olema uued, et neil KÕIGIL on eraldi releeplokiga kärutuled lahendatud? Mul 2009. a. isuzu kastikal küll lihtlabaselt asi lahendatud ...
Vasta
#13

(19-09-2013, 21:29 PM)honkomees Kirjutas:  
(19-09-2013, 18:32 PM)mlsluik Kirjutas:  Mitte ainult pesukoti teela, vaid KÕIGI uute masinate puhul kasutatakse käru tuledele voolu saamiseks eraldi plokki ...
kui uued peavad olema uued, et neil KÕIGIL on eraldi releeplokiga kärutuled lahendatud? Mul 2009. a. isuzu kastikal küll lihtlabaselt asi lahendatud ...

Järelikult isuzu ei ole uus Toungue Releeplokki kasutatakse tõesti paljudel uuematel autodel ja seda eelkõige koormuse vähendamiseks auto enda releedele, kuna sinna plokki tuleb vedada lisatoide mida siis juhitakse haagise tuledele, tänu millele jäävad koormused auto enda releedele samaks.
Sai kunagi ühele focusele konks installeeritud ja relee maksis peaaegu, et konksu hinna ja jäi ostmata (töötas ka ilma), kuid samalajal paigaldasime tuttava autole sama asja ja temal relee olemas siis sai asja kõhtu uuritud ja sellise järelduse me tegime, et asi lihtsalt koormuste vähendamiseks.

Kui olen asjast valesti arusaanud palun parandada.
Vasta
#14

"Isuzu kastikas" ei põhine tänapäevasel tehnikal ka... õnneks või kahjuks Big Grin

Kui nüüd vaadata üldlevinud automarke siis nende innovatiivsus on viinud sinnamaale et teibi ja juhtmejupiga ei tee seal suurt midagi.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#15

(19-09-2013, 21:47 PM)mlsluik Kirjutas:  "Isuzu kastikas" ei põhine tänapäevasel tehnikal ka... õnneks või kahjuks Big Grin ...
kahjuks ikka põhineb, commonrail turbodiisel ja igasugu andureid täistopitud, ei tooda enam Euroopasse lihtsaid autosid, Araabiamaade variante kahjuks ei saa sisse tuua.
Vasta
#16

Common rail iseenesest on tegelikult juba ajast ja arust süsteem, massidesse jõudis 90ndate lõpus...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#17

(19-09-2013, 21:43 PM)Margusk Kirjutas:  Releeplokki kasutatakse tõesti paljudel uuematel autodel ja seda eelkõige koormuse vähendamiseks auto enda releedele, kuna sinna plokki tuleb vedada lisatoide mida siis juhitakse haagise tuledele, tänu millele jäävad koormused auto enda releedele samaks.
Kõik õige, koormuse vähendamiseks. Kuid ka nagu eelpool juba mainitud - Paljudel tänapäeva autodel juhitakse tulesid läbi keskjuhtploki millest tulenevalt kontrollivad need plokid ka pirnide tarbimist. Kui tarbimine ületab lubatut, lülitatakse vastav ahel, kus viga nähti, välja. Et sellist asja ei juhtuks pannaksegi lisa plokk vahele, mis ei tekita auto enda keskjuhtploki kontrollis viga. Mitmetel on ka nii, et esi tulesid juhitakse läbi esimese keskjuhtploki ning tagumisi läbi tagumise keskjuhtploki. Nende plokide vahel aga toimub "suhtlemine" läbi "infoliini".
Seega on tänapäeva autod rumalalt keeruliseks aetud. :S
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne