(17-10-2013, 16:54 PM)PlyVal64 Kirjutas: ...
Kui vanu nõukaaegseid sõlmristmikek sõidad kiiresti, lühidalt ja mõnuga, siis "moodsaid" pornosid vihkad. Need on eranditult päraku kaudu hambaravi...
Priit, võta oma Julia kärule ja sõida näiteks Haapsalu poolt tulles Sauele mööda vana teed. Vaata, kas siis ka on see sillaalune läbisõite forellitiikide juurest hea? See oli kunagi hea gazoonide ja sapakate ajal. Täna on seal tegemist juba väikesel piimaautol, rääkimata täiemõõdulisest veomasinast.
Ning mina mäletan seda nuttu ja hala, mis nende kohutavate betoonmonstrumitega kaasnes... Ega maakad mõistnud siis (ega mõista praegu) liiklusvoogude planeerimisest mitte sittagi.
Tahan öelda, et kõik Sinu näited on kahe ristuva tee lahendused.
Ülemistel on aga kaks paralleelset teed ristumas kolmandaga. Kahe vahel veel raudtee. Seal ei lahenda neid asju lihtsa ristikulehega. Ning ükski viadukt ei ole ohutum tunnelist, kui peaks talvel jälle tahke veega teed kaetama. Olen ise hoidnud Tampere mahapöördel (kõrgus mõnusasti 20+ m, üks rida) keelt suulae keskel, et auto libisema ei hakkaks - väga kole tunne.
Nõus olen aga sellega, et radade joonimine ja liiklusmärkide paigutus tuleb Ülemistel uuesti läbi mõelda - praegu on osa märke peidus, osa arusaamatu koha peal ja sõidurajad lõpevad kuidagi äkki... Ning üsna kindel on see, et praeguse juhtimise all nseda ümber mõtlema ei hakata. Seega, pühapäeval valima!
Kuigi, kes olen mina, et millegiga nõustuda... Asi on tehtud ja nüüd jääb üle seda võimalikult hästi pruukima õppida.
(17-10-2013, 19:24 PM)zazik Kirjutas: ...
See Saku poolt tulles varakult 2 reaks jagunemine oli kindlasti seal juba 2011. selline.
Täpselt nii lollisti see seal ongi. Ilmselt on sellega üritatud hõlbustada aeglastest veokitest möödumist, luues suurepärane võimalus avariiks. Sest ega Pärnu pootl viaduktile tõustes sealt kuigi mugav selja taha kiigata ole.