Et elu väga koledaks ei kisuks, pakuks vahele natuke jubeilusaid kannikaid...
Muidu vaid esiotsi jäädvustatud, pärast ei tunne õiget ilu selja tagant äragi.
Selle mudeli "disainer" on mu arust küll pisukese preemia ja äramärkimise teeninud. Nime ja mudeli osas aitab juba kuugel jt.
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2015, 19:32 PM ja muutjaks oli supp.)
sellist jubedus silmasin mõned päevad tagasi tallinnas, eest oli masin nii kole, et sellest ei julge pilti postitadagi, alguses ei saand aru, et mis aparaadiga on tegemist. Kasutades loogikat, et see peab olema kas mercury või buick 90nendatest jäi guuglis võitjaks 92a bucik skylark
Mulle endiselt on sümpaatne see, et Ssangyong Actyon on üldtunnustatult rõve käkk a piisas vaid baieri pasavabrikul väljutada Actyon Mk.II mida nad ise x6-eks tituleerivad, kui juba oli tegemist sitaks ihaldusväärse asjaga
(06-10-2015, 09:12 AM)DevilDeVille Kirjutas: Mulle endiselt on sümpaatne see, et Ssangyong Actyon on üldtunnustatult rõve käkk a piisas vaid baieri pasavabrikul väljutada Actyon Mk.II mida nad ise x6-eks tituleerivad, kui juba oli tegemist sitaks ihaldusväärse asjaga
Ma hiljuti kuskil foorumis sain moepolitsei käest sõimata, et julgesin Actyoni ja X6 visuaalsest sugulusest rääkida.
Mossede pildi tagaplaanil peaks olema azlk 415, esiplaanil prototüüp mis tootmises nägi välja selline:
Kuigi näeb väga Samara moodi välja siis on täiesti klassikalise Mosse tehnikaga, töömahtu on suurendatud ja käigukast on 5 käiguline. Kõvemad mossemehed kasutavad Eestiski nende juppe oma mossede tuunimiseks