K-750 triibud
#1

Selline lugu et tahan lähipäevil oma K-750 värvima hakata. Orginaalis on ettenähtud ka triibud nii paagil kui ka sopakatel. Kas kellegil on infi nende triipude laiuse ja paiknemise kohta ning kuidas neid peale kanda??? See on selge, et värvides, aga kuidas jääks kõige parem tulemus?
Vasta
#2

Värvitud pinna peale panin poes müügil oleva tuuningteibi riba. Ribasid mitmes laiuses ja eri värvitoonides. Kui tahad jätta muljet värvitud ribast siis laki kogu kupatus pärast üle.
Originaallaiuse kohta ei oma täpset infot.
Vasta
#3

tehases tõmmati neid triipe pintslimoodi juraka ja shablooniabil-et sisi mööda porlaserva jooxis kaugusepiiraja ja tampoon libises värviga mööda plekki.. aga kaugused ja paxused saad kätte kui otsid välja mõne originalvärvi all oleva porika

Ostan Mini juppe!
Vasta
#4

Ei tea kuidas selline värvimise viis välja võib tulla: algul loomulikult krunt, siis triipude juurest valgeks, siis peenike triibu laiune teip peale, ja ülejäänud pind pinnavärviga katta, siis teip ära tõmmata ja pärast lakk peale. Iseasi kas selle kohapeale jääb rant ka sisse, kuna triibu äärtest on värv enne lakkimist veidi kõrgem.
Vasta
#5

Lakitud vene ratas jätab mu arvates ülerestaureeritud mulje.

Asp
Vasta
#6

Kui täpselt mäletan siis K-l oli triibu laius vist 4 mm. Ise värvisin triipe nii. Kõigepealt detailil kõik värvimiseelsed tööd teha. Eelnevalt olin detailidelt tuvastanud org. triipude asukohad. Need märkisin üles kasutades selleks õhukest maalriteipi (paberi sarnane). Siis kui detailil org. triibud veel näha olid tekitasin detailile teibiga n.ö. sõrestiku. Näiteks porikal tõmbasin porika keskele otsast otsani maalriteibi triibu ja sellele omakorda mind huvitavatele kohtadele risti teibi triibud. Neile risti asetsevatele teibi triipudele märkisin pliitasiga org. triibu asukohad. Risti asetsevad teibi jupid nummerdasin ja märkisin ka piki porikat asetsevale teibi ribale risti astsevate teibi triipude numbrid (seda selleks,et õige ristiriba oskaks oma kohale pärast tagasi panna.
Kui porika värvimseks eeltöö tehtud siis värvisin porika valgeks. Peale seda paikaldasin porikale enda teibisõrestiku ja nii sai porikale märkida org. triibu asukoha. Siis uuesti n.ö. sõrestik maha ja peale seda triibu teip peale. Kasutasin kontritoodete firma 3M spetsiaalset värvimisteipi, (neil olemas teibid laiusega 3 ja 5 mm, mis kannataba ka natuke venitamist,et pöördekohti teha). Ma kasutasin 5 mm laiust. Kui see kitsas teip oli oma kohale pandud siis porikad uuesti värvimisel. Soovitav on teibi ära võtta enne kui värv päris kuiv, siis jääb triibu serv ilusam. Paagi värvimisl läks värv kohati ikka triibuteibi alla ja seda just suurema paindega kontades,sest teip ei taha sinna just kõige paremini kinni jääda. Need vead parandasin lihtsalt väikese pintsliga.
Segane see jutt tuli aga ehk andis mingi ülevaate.
Vasta
#7

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Aspelund
Lakitud vene ratas jätab mu arvates ülerestaureeritud mulje.

Asp

riivab minugi silma: http://www.autogallery.org.ru/k/i/izh56_...kowiak.jpg
Vasta
#8

Soovitan asjast huvitatuid üles otsida ajakirja \"V-8\" eelmise aasta 4. number, seal pikalt ja põhjalikult koos ohtra pildimaterjaliga ära näidatud ühe ameeriklase triibutamine. Mees kasutab triipude tegemisel samasugust pintsli sarnast asjandust nagu isad Karugi konverentsil näitas. Kindlat ja mittevärisevat kätt on igaljuhul vaja. Artikkel on ise muidugi soome keeles.
Vasta
#9

teha sellise väikse endanikerdatud abimehega. kas oli 4mm või 5mm valge joone laius, aga ma mõõtsin mitmelt tsiklilt porilaua servast ja ka külgkorvist ära kauguse kus valge triip hakkas, seda aga ei mäleta kui kaugel see oli vist 1cm või 1,5 aga võin ka eksida.
Mõõda kellegil ära. Siis üks vana mees rääkis kuidas tema on paljudele triipe teinud. Et kaks puuklotsi lööb kokku. Tulemuseks peaks olema siis nagu kirja suur L ja sellelt mõõtis välja kauguse kui kaugele L lüüa nael, mis tähistab sama kaugust porilaja või külgorvi servast. ning toksis sisse imeväikse naela, mis ulatus L tähest läbi, aga mitte palju vaid õrnalt. Ja siis vedas külgkorvi ja porilaua äärest seda klotsi, ja naela ots mitte ei kraapinud, vaid jäi selline imepeenike jutt värvile. JA selle L põhimõte ongi ühelepoole nael, teine 90 kraadine L nurk, aga aitab külgkorvi ja porilaudade küljepeal joont hoida, ja vead sedaning pärast kas shablooniga, või nagu tehastes nad tulid võid ka vabakäega teha ongi rohkem originaalsem, sest kui originaal tsiklil triipe vaadata, on ka värv ebatasaselt mõneskohas rohkem mõnes vähem, ning ka laineline osade kohtade pealt.

aga kuidas paagile jooni teha ei oska öelda. aga kui tsikkel värvitu, siis pane pilte ülesse :bounce

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#10

\"...Lakitud vene ratas jätab mu arvates ülerestaureeritud mulje.

Asp...\"
____

Hmm... nüüd hakkas pisut ehk isegi piinlik...:

http://www.album.ee/?action=img&pic=152497&mode=orig
ja
http://www.album.ee/?action=img&pic=897489&mode=orig
See viimane sai küll SELLISE lakikihi, et ükski originaal Nõuka-aegne aparaat pole sellisest undki näinud... Tjah, kas see on nüüd halb või hea, aga tegu on tehtud. Ja kõigest hoolimata näeb see Turist hea välja.
(Ja kui ilm lubama hakkab, siis... Hooo!)
Vasta
#11

rennu Kirjutas:Selline lugu et tahan lähipäevil oma K-750 värvima hakata.

... kas Kurtnas võib ehk sind sellel kõnealuse aparaadiga juba näha? Wink
Vasta
#12

Kui nüüd selle auto kleepriba juurde tagasi tulla, siis oma kogemusest võin öelda, et väga järske nurki saab painutada, kui kleepekat vahetult enne föönitada, mu ema föön tegi suurepärast tööd. Linti ei tohiks aga liiga tugeva jõuga tõmmata, sest muidu hakkab selle kuju moonduma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne