vana ratta esimene käivitus
#1

Tervist
Kindlasti on selliseid teemasid juba arutatud aga kuidagi ei leia neid üles.
Soov oleks teada saada mida oleks vaja teha aastaid seisnud rattaga. Millised hooldustöid enne käivitust oleks vaja teha.
Kui keegi teab millise teema all selliseid probleeme on lahatud siis palun andke teada.
Vasta
#2

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=10572

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#3

kasutan olemasolevat posti ja asi järgmine. Sain endale 1967 Jawa 350/360 viimane ülevaatus on tehtud dokumentide järgi 1978 aastal. Pärast seda on seisnud garaazis. Nüüd mõtlen, millest peale hakata,kas oleks mõtekas proovida mootorile hääled sisse puhuda enne lahti võtmist või mitte(mootor käib ringi)?
Vasta
#4

(19-10-2013, 23:30 PM)level Kirjutas:  kasutan olemasolevat posti ja asi järgmine. Sain endale 1967 Jawa 350/360 viimane ülevaatus on tehtud dokumentide järgi 1978 aastal. Pärast seda on seisnud garaazis. Nüüd mõtlen, millest peale hakata,kas oleks mõtekas proovida mootorile hääled sisse puhuda enne lahti võtmist või mitte(mootor käib ringi)?
Miks sa eelmist postitust ei loe Smile ???
Vasta
#5

Omast kogemusest võin väita, et ajapikku koguneb niiskus metallipindadele, ning laagripinnad kipuvad roostetama.
Roostes laager võib veel töötada, kuid mõne aja pärast lendab laiali, ning halvimal juhul rikub ära laagripesa.

Kui kõik paistab korras, ning mootor käib ringi, võta vaheta õli, bensiin, võta maha silindrid, ning sealt paistavad sulle 3 õlikanalit, kuhu kalla 2T õli, süstlaga, määri ka silindri pinnad seestpoolt ning kolvisõrmed ka.

Alles siis on mõtet käivitada ja loota, et laiali ei lenda.
Vasta
#6

Omast kogemusest võin öelda, et ei ole ma siiamaani süstinud ennast ega ühtegi tsiklit, mis läbi on käinud. Olenemata sellest, kaua ta seisnud on. Seisis NSU 60 aastat ilma käivitamata ja peale bensiini ja aku lisamist käis nii ilusti nagu 60 aastat tagasi ning ei lennanud laiali. Lendavad minu teada tiivulised ja mõne lennukid...
Ühesõnaga, kui tahad enne restaureerimist veenduda, et mootor töötab, siis pane ta käima ja asi selge. Kui plaanid mootorile ka remondi teha, siis ei ole vahet, kas ta enne käis või mitte. Aga kui tahad sõita, siis tee nii nagu eelpool kirjas, vaheta vajalikud vedelikud ja sõida, küll ratas juba märku annab, kui remontida vaja.

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#7

(24-10-2013, 22:14 PM)unicman Kirjutas:  Omast kogemusest võin öelda, et ei ole ma siiamaani süstinud ennast ega ühtegi tsiklit, mis läbi on käinud. Olenemata sellest, kaua ta seisnud on. Seisis NSU 60 aastat ilma käivitamata ja peale bensiini ja aku lisamist käis nii ilusti nagu 60 aastat tagasi ning ei lennanud laiali. Lendavad minu teada tiivulised ja mõne lennukid...
Ühesõnaga, kui tahad enne restaureerimist veenduda, et mootor töötab, siis pane ta käima ja asi selge. Kui plaanid mootorile ka remondi teha, siis ei ole vahet, kas ta enne käis või mitte. Aga kui tahad sõita, siis tee nii nagu eelpool kirjas, vaheta vajalikud vedelikud ja sõida, küll ratas juba märku annab, kui remontida vaja.

Toetan seda mõtet.
Vasta
#8

Jawa 350/360 väntvõlli keskmine laager on tuntud kehva õlituse poolest.
Vasta
#9

tänud Cool Sain ühe Gauja võrri ka ning nüüd kaks asja mida proovida
Vasta
#10

(25-10-2013, 21:34 PM)tõnn Kirjutas:  Jawa 350/360 väntvõlli keskmine laager on tuntud kehva õlituse poolest.

Sinna laagri sisse niikuinii ei näe, kas on roostes või ei. Seega on õli lisamine ainult enda rahutuseks. Kas sellest ka reaalselt kasu on, kahtlen sügavalt.

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne