DT 75 reverskasti joonist?
#1

Tere

Mure suur.
Püüan korda saada oma DT 75-te, talv ju tulekul ja ainuke aastaaeg kus teda väga väga vaja läheb. Tegemist siis buldooservariandiga, millel reverskast.
Möödunud talvel tekkis reverskastis mingi jama, ainult kiired käigud. Suvel võtsin ühe mehe appi ja hakkas to teda lammutama. Esmalt sai kabiini põhi üles kisutud, kastil kaan maha ja pilt mis sealt vastu vaatas, viis põhalikuma tööni: kabiin maha ja kast ka maha.

1 lülituskahvel pooleks ja 3 hammasratast läbi. Jupid leidsin ja vana ladus kasti kokku tagasi. Nüüd traktor ilusti kokku laotud, aga reverskast ei toimi õieti. Ainult kiired käigud, kang ei taha üldse lülituda aeglusti "kohale". Katsetasin seda asja madalal pöördel nõks ja nõks niipalju, et nüüd ei saa enam tagurpidikäiku ka sisse. Kastist juba kostab kilinaid kolinaid, et hammakad ei ole kohakuti... vb lasin juba uued hammakad ka õhtale, vägev!

Ise loodan, et miskit kahvliteema on kasti kaane küljes valesti, kuna neid on seal 2 tk ja kahvlitel endal ka mitu soont, et võimalik mitut moodi kokku panna. Kõige hullem variant on kui vana pani hammasratta, mida kahvel liigutab, tagurpidi kasti sisse, aga siis ei tohiks ju hammakas teistega õieti hambasse istuda ja mingit sõitu ei toimuks???

Kui kellegil nüüd kirjandust leiduks??? Reverskasti joonisest oleks abi.
Või siis ostaks terve raamatu selle masina kohta. Saaks tulevikus kah tööaega kõvasti kokku hoida, praegugi võtab tatistama et uued ja uhked nutitelefonid taskus, oleks võinud kastist vähemalt pilti teha enne kui laiali sai lõhkuda...

Hetkel on järgmine plaan kabiini põhi uuesti minema ja kastil kaan maha ning panen vanad hammasrattad kulumisjälgede järgi kõrvuti ja siis peaksin juba nägema kas kasti sisu on õieti või mitte?

Igasugune nõu teretulnud!

Üks pilt ka kastist : http://album.ee/node/28330055/50334699

Ainult loll teab seda, mida ise näinud ei ole.
Vasta
#2

(26-09-2013, 01:33 AM)rando Kirjutas:  Tere

Mure suur.
Püüan korda saada oma DT 75-te, talv ju tulekul ja ainuke aastaaeg kus teda väga väga vaja läheb. Tegemist siis buldooservariandiga, millel reverskast.
Möödunud talvel tekkis reverskastis mingi jama, ainult kiired käigud. Suvel võtsin ühe mehe appi ja hakkas to teda lammutama. Esmalt sai kabiini põhi üles kisutud, kastil kaan maha ja pilt mis sealt vastu vaatas, viis põhalikuma tööni: kabiin maha ja kast ka maha.

1 lülituskahvel pooleks ja 3 hammasratast läbi. Jupid leidsin ja vana ladus kasti kokku tagasi. Nüüd traktor ilusti kokku laotud, aga reverskast ei toimi õieti. Ainult kiired käigud, kang ei taha üldse lülituda aeglusti "kohale". Katsetasin seda asja madalal pöördel nõks ja nõks niipalju, et nüüd ei saa enam tagurpidikäiku ka sisse. Kastist juba kostab kilinaid kolinaid, et hammakad ei ole kohakuti... vb lasin juba uued hammakad ka õhtale, vägev!

Ise loodan, et miskit kahvliteema on kasti kaane küljes valesti, kuna neid on seal 2 tk ja kahvlitel endal ka mitu soont, et võimalik mitut moodi kokku panna. Kõige hullem variant on kui vana pani hammasratta, mida kahvel liigutab, tagurpidi kasti sisse, aga siis ei tohiks ju hammakas teistega õieti hambasse istuda ja mingit sõitu ei toimuks???

Kui kellegil nüüd kirjandust leiduks??? Reverskasti joonisest oleks abi.
Või siis ostaks terve raamatu selle masina kohta. Saaks tulevikus kah tööaega kõvasti kokku hoida, praegugi võtab tatistama et uued ja uhked nutitelefonid taskus, oleks võinud kastist vähemalt pilti teha enne kui laiali sai lõhkuda...

Hetkel on järgmine plaan kabiini põhi uuesti minema ja kastil kaan maha ning panen vanad hammasrattad kulumisjälgede järgi kõrvuti ja siis peaksin juba nägema kas kasti sisu on õieti või mitte?

Igasugune nõu teretulnud!

Üks pilt ka kastist : http://album.ee/node/28330055/50334699

Siit saad.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#3

see viidatud raamat olemas aga sealt ei näe midagi-tegemist lõikejoonisega kust näha suurt midagi
Vasta
#4

Nii, raamatuid sai internetist kaevata, aga ei jõudnud õige jooniseni. Läksin tagasi poodi kust otsin uued hammasrattad ja küsisin neilt kirjandust. Kataloogist sain kasti joonise koopia ja tuligi välja, et lülitushammakas on valepidi sees.
Oma viga, et varem ei muretsenud seda joonist, aga tänase seisuga on jälle kabiin maas ja kast laiali võetud, varsti kokku ja loodan,et nüüd saab edaspidi aeglusti ka lõpuks tööle, muidu pole buldooseriga õiget abimeest sellest traktorist.

Ainult loll teab seda, mida ise näinud ei ole.
Vasta
#5

Aeglustit on vaja vaid pinnase planeerimisel, lume lükkamiseks põhikasti käikudest küll.

Reeverskasti liugurid vajavad hoolikat kohtlemist. Jõuga rapsides lähevad kergesti puruks...
Vasta
#6

Siiamaani talvel ikkagi aeglustit põhiliselt kasutanud, kui hoonete vahel lund tõukinud. Enamuse ajast see traktor siiski seisab, aga iial ei tea kunas miskit mulda siin seal lükata jälle tarvis, lund lükata või miskit uppunud masinat välja tirida vaja. Seega parem kui kast täielikult töökorras on. Vesi sisse, käima ja toimetama. Lume tallamiseks metsas, et teed külmuks ja selline rescue traktor ta on...

Ainult loll teab seda, mida ise näinud ei ole.
Vasta
#7

(16-10-2013, 16:35 PM)rando Kirjutas:  ...
selline rescue traktor ta on...

Teraga isend on suurepärane vintsiankur: kaalun ise palju ja omab maakera sisse minemise võimet.Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne