Traktor T-10
#1

Tere! Selline traktor nagu T-10 on siis kuuris ja kirjutasin varem ka selle kütuse kohta ,et mis mark sobiks aga tegelikult oleks vaja ka täpsemaid tehnilisi andmeid. Ega suurt muud ei leidnud kui et on valmistatud Tseljabinskis ja mootor peaks siis olema UD-2 või 25. Käiguosa ja tagaülekande kohta ei ole midagi. Soov oleks sinna panna mingi muu mootor sest originaal on ikka väga mannetu ja läheb ruttu kuumaks ka. Siduril ka midagi viga. Ei lahuta. Keerasin mootori poldid lahti aga eraldanud veel pole kuna ei tea mis mootor sinna võiks sobida ja kas üldse ilma sidurikoja sobivuseta käigukasti otsa.
Mootor tundub ju olevat pool zapaka mootorit aga lugesin jälle,et sellel mootoril kepsu saalesid polegi.
Tore oleks saada infi ja mõtteid kuidas edasi talitada. Pole ju mõtet katsetama hakata kui keegi teab asju täpsemalt
Vasta
#2

Kui sa nüüd räägiksid algatuseks, milline pädevus sul on. Mootori ühendamine talle mitte tehasest paigaldatud käigukastiga liigitub lukksepatööde kõrgema pilotaazi alla.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

(19-10-2013, 19:49 PM)Marko Kirjutas:  ... milline pädevus sul on. Mootori ühendamine talle mitte tehasest paigaldatud käigukastiga liigitub lukksepatööde kõrgema pilotaazi alla.
noh, kas ikka on nii keeruline? ... ma mitte eriti pädev lukksepp, tegelt traktoristipaberitega soss-sepp. Aga MTZ-05-le UD asemele uue mootori pealeistutamine nüüd küll mingi ime polnud. Lihtsalt treialilt vastav vaheplaat ja sidurisse ka võlli mõõdule vastva vahetükk tellida ja kõik, kokkukruvimise vaev.
Vasta
#4

(20-10-2013, 06:33 AM)honkomees Kirjutas:  
(19-10-2013, 19:49 PM)Marko Kirjutas:  ... milline pädevus sul on. Mootori ühendamine talle mitte tehasest paigaldatud käigukastiga liigitub lukksepatööde kõrgema pilotaazi alla.
noh, kas ikka on nii keeruline? ... ma mitte eriti pädev lukksepp, tegelt traktoristipaberitega soss-sepp. Aga MTZ-05-le UD asemele uue mootori pealeistutamine nüüd küll mingi ime polnud. Lihtsalt treialilt vastav vaheplaat ja sidurisse ka võlli mõõdule vastva vahetükk tellida ja kõik, kokkukruvimise vaev.

Tere siis jälle! Ma ikka tahaks saada T-10 käigukasti ja tagasilla teh andmeid et otsustada siis milline mootor koos siduriga sinna kõige paremini sobib. Arvan, et siduri tugevus on siin just väga oluline sest traktoril saab ta ikka kõvasti vatti. Ei kavatse ainult käruvedamise riista arendada. Selleks võin võtta suva mootori koos käigukastiga ja panna silla ka kardaaniga vedama.
Mis puutub pädevusse siis see on küll rohkem autode alane. Olen esiveoga Uaz kastika raamist alates kokku ladunud. Gaz-66 tuletõrje samamoodi taastanud. Vene sõidu ja veokatel kõigil markidel mootorid,käigukastid ja sillad lahti ja kokku pandud. Õhkjahutusega vanale transporterile sissepritsega lamamootor ümberehitatud karbuss-toite peale. Sapaka bensupumbaga. Vanale passatile sapaka kepsusaaled sisse paigutatud. Sama passati automaatkäigukasti remont. Seda loetelu võiks jätkata ja ei jää ka see traktor lahendamata. Pigem ikka selline lugu,et kui keegi on selle T-10 kokku puutunud siis ei peaks enam ise hirmsasti otsima ja mõtlema hakata. Olen kirjandust ka hankinud isetehtud traktorite kohta aga seal on mootor ja käikukast ning sillad kõik eraldi ühendulahendustega ja kõik ülekandearvud raamatus olemas. Mul pole ka kuuri all erinevaid mootoreid reas mida prooviks peale panna. Asi on ka traktori toruraamis,et kuidas see vastu peab. Liiga rasket mootorit sinna ei pane.
Lõpetuseks asi ka selles,et tehniliselt ei jää siin pädevuse suhtes midagi tegemata aga konkreetselt selle juhtumiga ei ole jah ennem tegelenud
Vasta
#5

No kohe aru ei saa mis asi on T10?Guugeldades leidsin ühe roomiktraktori.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne