Hüdrosüsteemi pesu-puhastus
#1

Keegi teadjam võiks kirjutada kuidas oleks õige hüdrasüsteemi pesu.
Kavatsen põksile lisa jagaja panna,sai endaarust naftaga pestud küll kui siibrid väljas,aga kahtlen kas ikka sai päris puhtaks.Silindriga vist ei saa muidu kui lahti võtta ja pesta?Voolikutega lihtsam vist surveveega läbi,ämblikuvõrgud ja muu sodi minema seest,kuivatada ja peaks puhas olema.Kui vaja olemasolevat orginaalsüsteemi fekaalist pesta siis tuleb kõik osad maha ja lahti või saab kuidagi inimlikumalt?
Korra sai suva silinder fekaaliga külge pandud ja rõõmu sellest jamast tänaseni ja teist korda ei soovi sellesse ämbrisse astuda,sorry kui lollid küsimused.
Vasta
#2

Ega mingit head ja lihtsat varianti polegi. Ikka vaja võimalikult palju lahti lammutada, sest selliseid nurki ja rante ikka leidub, kuhu erinevad võõrkehad ajutiselt pidama jäävad. Voolikutel võib surveveega suurema sodi välja saada küll. Poleks üldse paha sinna enne natuke mootoripesuainet ka pritsida. Ise olen torudest/voolikutest suruõhuga kaltsu või porolooni läbi lükanud.
Vasta
#3

Puhtaks saad vaid lahti võttes.Sad

Aitab ka mitmekordne loputus, kuid filtrita süsteemis (põksinäksil on just sihuke) võib soga kaua ringelda... Samas, alati võib süsteemi tagasivoolu juhtida ämbrisse ja nii süsteemi läbi uhada.

Tundmatuid tükke ei ühendata kunagi süsteemi nii, et sealt saaks soga masina süsteemi. Kui tahad läbi pesta, siis enne iga käiku paned tagasivoolu pange ja vaatad, mida sealt välja voolab. Kui tuleb puhas õli, alles siis võib süsteemi lasta tagasivoolu.

Tülikas? Tõepoolest. Aga veel tülikam on hüdrosüsteemist neid konni püüda.

Kui diislikütusega juba loputasid, siis võiks suurem soga käes olla. Ülejäänu tuleb aja jooksul ise välja. JKui tahad kindel olla, pane filter tagasivoolule - saad ajapikku kogu süsteemi puhtaks. Kuid see ei ole ei odav ega muretu lahendus - filter nimelt ummistub töötamise käigus. Ning alguses ikka pagana kiiresti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne