Mida soovitate salongivaiba alla rooste profülaktikaks
#1

Tere

Poes hulka erinevaid tooteid saadaval ja kõik kirjade järgi väga head. Kuna ise ei pea ka kõiki rehasid läbi tallama, siis äkki mõni targem annab nõu, mida määrida autole peale suuremat remonti salongivaiba alla, et ta sealt võimalikult vähem roostetaks?
Vasta
#2

Pinnavärvi ehk?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#3

Põrand on värvitud, aga vaiba alumine pool/helisummutus on tehtud vettimavast materjalist ja sellest moodustub pidev niiske kompress pleki peale. Mõtlesin sinna värvi peale midagi õlisemat panna.

Või pole sel asjal mõtet, pigem jätta asi nii, nagu tehas mõelnud on ja suvel korralikult matt üles tõsta ja kuivatada? Ja leppida sellega et kui eelmise põranda läbimädanemiseks läks 20 aastat, siis kestab ka minu lapitu küllalt kaua.
Vasta
#4

igasugune õli ja mastiks põhja siseküljel on pigem liiast, pigem jah, nagu eelpool mainisid, et suvel hea ilmaga uksed/aknad lahti ja talvel enne autosse istumist jalad korra uksevahel kokku lüüa, kuna lumi va kavalpea, kipub soojas salongis sulama ja pole palju vaja, kui ta juba põhjavaiba alla saab Smile
Vasta
#5

Müügil on erinevaid vaha-laadseid tooteid, mis toimivad väga ilusti. Ei jää liigselt õline ei erita ebameeldivat lõhna. Samas pind jääb vett hülgavaks.
Vasta
#6

Enda Moskvitšil oli sama lugu,et matid koguaeg märjad ja pika mõtlemise peale loopisin kõik autost välja,kuna tegu auto mädandamisega..... Ja ega seal midagi suurt teha pole,sest jalgadega tassib vett ja lund sisse. Isetehtud häda nagu... aga mis teha,sest loodus meil selline. Vanaõliga mäkerdamine mulle ei meeldinud,kuna hais kipub ninna.... seega las mädaneb. Plekki,värvi ja traati on alati saada.
Vasta
#7

Plekk, värv ja traat on saada jah, aga see on ropp aeg, mis plekitööks kulub. Sellest on kahju.
Vasta
#8

Omal ajal sai Ladal põrandavaiba alla lõigatud sobiva suurusega harjasmatti, see tagurpidi paigaldatud ning põhja ja sellesama mati vahele loksuma hea sortsakas grafiitõli.
Vasta
#9

Vetthülgav pind hõõrdumisega aja jooksul kahjustub ja õli on kergema erikaaluga kui vesi. Järelikult õli puhul ujub õli vee peal. Ega tööautol saagi kodukorda hoida, ikka tuleb keegi lumiste jalgadega. Oma autol, eriti kui on sisseistujaid üks või kaks pidevat omainimest, saab küll kodukorra sisse viia. Suurem lumi trampides või jalgu kokkulüües õue jätta, kleepuvalumega hari istme ja ukse vahelt põrandalt ja talveks kummimatid sisse. Neid saab iga sõidu järel oma aias vihmavarjulises kohas mõne räästa all kuivatada. Eriti sobib selline viis kui käid harva autoga sõitmas. Kevadel jälle tekstiilmatid tagasi. Need õhkavad ise niiskuse välja.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#10

Talviti sai kasutatud lisaks kummivannidele ka ajalehti nende all, mida regulaarselt (kord nädalas) vahetasin.
Vasta
#11

aegajalt käis meil töökojas ka uuemapõlvkonna autosi, millel vesi kippus pagasiruumi all olevasse tagavara ratta "künasse" kogunema, püsiva vea vastu aitas auk, mis tuli madalaima koha peale puurida, augu servad töödelda vastavalt oskustele ja mõned mured on lahendatud.
Aga eks mossedes ja sigullides kasutatavad nn kummipolstrid ja vakstud on paras pleki surm küll seal.
üks pilt mo kunagisest nivast, millele lisaks heliisolatsioonile läks sisse ka nn uuemapõlvkonna viltpolster, niiskuse probleeme enam igaljuhul ei ole.
[Pilt: 0100137263a70d4.jpg]
Vasta
#12

Rooste vastu kaitseb õli, vana mootoriõli ei ole hea, käigukasti oma võib vabalt panna. Polstri peale on parim väikeste sügavate ruutudega kummimatt, sellelt ei voola lumevesi sirinal üle ääre polstrisse. Ajalehtede vahetamine on ka üle prahi lahendus.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#13

Kunagi vana Datsuni põhja lappides oli näitlik õppematerjal omast käest võtta. Ühel pool olid kummipunnid põrandas kõvasti oma kohal ... ja põhi ümbert virtuaalseks muutunud. Big Grin
Teisel pool oli madalaimas kohas asuv punn välja roninud ja vedeles augu kõrval maas ... ja ennäe imet! Põrand sealpool terve mis terve! Ainult kuiv(!) porirada käis punniaugu juurest mati alla. Eks sealt käis vesi sisse, aga välja ka. Pealegi tuulutas sõidu ajal piisavalt et kaua märg olla ei saanudki.
Juba mainitud harjasmatist paremat minu arust ei ole. NB! matt tuleb panna harjased allapoole mitte vastupidi. Siis ei teki põrandale "kompressi" vaid õhk saab liikuda. Madalaimatesse kohtadesse mõni auk, 6mm jääb ehk väikseks, läheb umbe, aga palju üle 8mm ka vist ei tasu, pori hakkab sisse kühveldama.
Vedel õli ei ole hea, korjab veekihi alla, mis ei saa ära auruda ja - pizdets!
Kui on kange tahtmine mitu korda krunditud põrandale veel midagi võõbata, siis vene Litoli või taolist ollust hästi õhukeselt peale. Seda ei pese vesi maha ega roni minu teada alla ka. Ja veel - mastiksid-värgid kippusid vähemalt NL ajal pikapeale ära kuivama ja pragunema. Pragudest immitses mastiksi alla vesi ja edasi tegi see mastiks juba kurja, mitte head. Tavott aga ei kuiva ega pragune naljalt. Seda tõmmati vanasti ka ntx rattakoobastesse kui logareid ei olnud. Olla püsinud küll. Ainult käsi määrib koledasti kui pärast midagi teha on vaja. Käed ja riistad on kogu aeg ligased ja libedad. Ainult vannud! Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#14

Õnnestus endal õppida kolm aastat autoõpetuse eriklassis möödunud nõukogude korra ajal. Õpetajaks oli pika pedagoogikogemusega E. Luik, kes kordas alati,, tavotti ei ole olemas, on solidool,,.
See ,,taavet,, e. ,,tavott,, on lihtsalt suvalise mögina rahvapärane nimetus.
Põhja pleki sisse ei tasu kohe torniga auke peksma või drelliga puurima asuda. Tihtilugu piisab sellesama kummikorgi sisse ristikujulise lõike tegemisest. Ei tule suur sodi sisse ja vee saab kergesti sobiva instrumendiga sudides välja juhtida.
Vasta
#15

Vedelamaks aetud bituumenmastiks ajab asja väga hästi ära. Soovi korral võid seda ilustada ka uue värvikihiga. Hais on vänge üks nädalake kindlasti aga see-eest korrosioonikaitse missugune Smile
Vasta
#16

Põlevkiviõli on raskem, kui vesi.

http://et.wikipedia.org/wiki/P%C3%B5levkivi%C3%B5li
Vasta
#17

Oma nappide kogemuste põhjal pakun, et auto karpidesse, koobastesse, varjatud ja peidetud kohtadesse paremat kui grafiitõli ei ole - väga head vett tõrjuvad omadused. Küllap sobib ta ka põrandale, küll muidugi arukates kogustes, kuna ta on vedel. Vahest võiks teda segada millegi tahkemaga, et jääks kontsistentsem kiht.[/font]

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#18

(30-10-2013, 12:31 PM)Walter Kirjutas:  ... Vahest võiks teda segada millegi tahkemaga, et jääks kontsistentsem kiht.[/font]
Keemiat kodustes tingimustes segada pole tark tegu. Kaks head asja kokku ei pruugi anda veel paremat tulemit. Halvemal juhul muutuvad head asjad palju sitemaks.
Olen proovinud ja üles täheldanud.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4327
Vasta
#19

Vanasti läks põrandale Movil 2. Väga hää oli.
Vasta
#20

(30-10-2013, 18:39 PM)georges Kirjutas:  Vanasti läks põrandale Movil 2. Väga hää oli.
Movil on põhimõtteliselt sama, Rootsi retsepti järgi tehtud, mis kõik tänapäevased ML segud. Nii olen mina kirjanduse põhjal aru saanud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne