Iveco Eurocargo 75e14 95a
#1

"Igal lollil oma lõbu" ütles Peep ja läks ostis omale "uue" auto.
Soomes on selliste külahullude jaoks lausa oma foorum. Ju pole see siin ka nii väga hull temp. Küll selline inimene natuke ravi vajaks. Ravi aga on ainult siis efektiivne, kui ravitav seda ise tahab.
Kõigepealt sai masin kaks päeva survepesuri käest piitsa.
   
Siis panin tagaluugi maha.
   
Ja sättisin masina suurele platsile...
   
...kuhu mahuks ka kongi mahatõmbaja
       
Kui juba oli kahtlus, et hakkab vajuma, sättisin käru kongi alla
   
Nii oli hää teda sättida kuhu vaja.
   
Järgi jäi suurest autost väga vähe
   
Ja siis sai seda vähest jälle pool päeva pestud.
   
Vasta
#2

potsepa tööd kövasti juures ja mahud suurenenud? Big Grin
edu Peep!



Vasta
#3

(09-11-2013, 19:12 PM)Jossu Kirjutas:  potsepa tööd kövasti juures ja mahud suurenenud?
Asi polegi enam töös, vaid just selles haiguses. No on hirmus huvitav, mis seal sees ikkagi on. Lõpuks, kui valmis, saab ka töös kasutada.
Vasta
#4

teljejaotus imepisike, tahaotsapeale väga suurt miskit panna ei kannata ilmselt Big Grin



Vasta
#5

Sa pead sellele teemale ka löppu lisa panema, et "pottsepa autoks kohendamine", muidu pole MB suhtes aus ... olgugi et nüüd on aastaks 2 nokitsemine olemas Toungue

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#6

(10-11-2013, 00:42 AM)Jossu Kirjutas:  teljejaotus imepisike, tahaotsapeale väga suurt miskit panna ei kannata ilmselt Big Grin
Koormat saab tõstuki käppadega alati etepoole lükata. Kandevõime ikke tüki suurem, kui Mersul.
(10-11-2013, 01:13 AM)overspeed Kirjutas:  ... muidu pole MB suhtes aus ...
Küll ta selle üle elab. Toungue
Vasta
#7

Korralik vanakooli Iveco!Mulle just sellised youngtimer-veokid meeldivadki!Smile
Vasta
#8

(10-11-2013, 17:21 PM)Autorehv Kirjutas:  Korralik vanakooli Iveco!Mulle just sellised youngtimer-veokid meeldivadki!Smile
Valisin autot teatud kriteeriumite järgi. Üks neist oli, et auto aastaarv oleks soovitavalt alla 97a.

Peale pikka pesuperioodi ajasin auto lõpuks garaasi. Sinna jääb ta ilmselt pikaks ajaks.
   
Panin garaasiuksed lukku ja "viskasin võtme minema". Toungue Õnneks on mul toapoolt ka sissepääs olemas ja saan oma lemmikule sealtkaudu ligi.
Sugulased arvavad juba midagi imelikku minust. Üks neist helistas mulle paar korda, kui ma autot survepesuriga pesin. "Mis teed?" küsimuse peale teatasin ikka auto pesemise kohta midagi. Nüüd garaasis olles hakkasin kabiini seest uurima ja väheke puhastama. Ükspäev läksin hoogu ja kukkusin plastikdetailidelt nikotiini maha pesema. Ja jälle, helistas see sugulane. "Mis teed?" küsimise peale oli mul vana vastus olemas. Tema valju häälega naerma ja uurib, kas ma olen pesufirma avanud. Big Grin
Roostekohti mõned ikke on, mis vajavad keevitusega abi:
   
Uurin igatsorti juhtmeid ja releesid. Kõigi kohta teavet pole. Neljast teadmata releest on nüüdseks tuvastatud üks (kokku olen praeguseks leidnud 17releed). See on kütuse peenfiltri juures asuva diiselkütte soojendusspiraali sisselülimiseks. Kuskohast ta aga lülituse saab on siiani veel uurimata. Kui keegi teab vastust, andku julgelt teada !?
Miskit juhtmed läksid kunde seljataha seina sisse. Neid jälitades sattusin miskit luugile. Luuk tundus olema mäda. Lõin rusikaga pihta ja terve luuk lendas kildudeks. Uskumatu, kuidas mõni plekk võib nii ära roostetada. Kui keegi teab selle luugi (alloleval pildil) otstarvet, andku julgelt teada !?:
   
Sealt edasi leidsin juhtmed minevat kabiini lukustuse seadme juurde. Edasine uuring näitas, et kabiini avamise kontroll-lamp armatuuris ei tööta. Tõin teise kabiini küljest "uue" herkonlüliti ja panin vana asemele. Ikka lamp ei tööta. Kas on mõlemad lülitid nässus, või ons miskit muud häda. Olgu sellega. Vanad MAZid sõitsid kõik ja polnud neil mingit lülitit seal.
Garaazis ohutuks hoidmiseks peab ikke massilüliti korras olema. Võtsin selle lahti ja nüüd saab voolud kenasti välja lülitada:
   
Juhi vasaku õla kõrval on mingi kronstein. Selle otstarvet ma välja ei suuda mõelda. Kui keegi teab, andku jälle julgelt tääda !?:
   
Osa pestud asju on kabiini tagasi tõstetud, saab kola garaasist vähemaks. Selle pildi peal on näha ka eelnevalt küsitud kronsteini üldasukoht:
   
Nüüd on võlg likvideeritud ja edasi hakkab online kajastus. See tähendab, et kajastamise/küsimuste kiirus langeb.
Vasta
#9

Juhi ölakörval olev kinnitus vöiks olla öhkvedrustuse regulli(kui sul see üldse on) vöisiis tagaluuktöstuki puldi jaoks

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#10

Klaasi purustamise haamri koht ?
Vasta
#11

(10-11-2013, 20:35 PM)90Deville Kirjutas:  Juhi ölakörval olev kinnitus vöiks olla öhkvedrustuse regulli(kui sul see üldse on) vöisiis tagaluuktöstuki puldi jaoks
Õhkvedrustust mu autol pole, aga selle pult võiks kronsteini vahel seista küll. Manuali piltidel on õhkvedrustuse juhtimine juhi istme kõrval asuval paneelil.
Selle auto tagaluugi juhtimine käis kolmest kohast. Üks oli väljas, teine kongis ja kolmas oli kunagi luugi sees kannaga vajutamiseks. Viimase versiooni kallal on aeg oma töö teinud.
(10-11-2013, 20:41 PM)MeelisV Kirjutas:  Klaasi purustamise haamri koht ?
Selle moodi ei tundu olema.
Vasta
#12

(10-11-2013, 20:35 PM)90Deville Kirjutas:  Juhi ölakörval olev kinnitus vöiks olla öhkvedrustuse regulli... puldi jaoks
Vaatamata sellele, et manuaali järgi on õhkvedrustuse regulli nupud mujal, pakkus tuttav rekkamees Devilliga sama versiooni.
Kaks punkti selle kasuks.
Ja veel. Tuli meelde üks eripära. Miks peaks olema käsipiduri karbi juures kaks vaba otsa, mis on seotud pidurituledega? Käsipiduri süsteemil on kõik juhtmed küljes. Seal peab olema veel mingi asi, mis vajab piduritulesid. Manuaal näitab veel kahte lülitit. Üks on diffriplokk ja teine jõuvõtuvõlli juhtimise lüliti. Minuarust pole kummagil pidurituledega midagi pistmist.
Vasta
#13

Võib olla küll, näiteks jõuvõtuvõlli ei saa kasutada ilma käsipidurita. Lihtsalt teoretiseerin, konkreetsest autost ei tea muhvigi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#14

(10-11-2013, 20:14 PM)motamees Kirjutas:  Juhi vasaku õla kõrval on mingi kronstein.

Ma esmapilgul vaatasin ka, et mingi erilise ohutus-haamri koht ...

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#15

(11-11-2013, 01:11 AM)motamees Kirjutas:  Ja veel. Tuli meelde üks eripära. Miks peaks olema käsipiduri karbi juures kaks vaba otsa, mis on seotud pidurituledega? Käsipiduri süsteemil on kõik juhtmed küljes. Seal peab olema veel mingi asi, mis vajab piduritulesid. Manuaal näitab veel kahte lülitit. Üks on diffriplokk ja teine jõuvõtuvõlli juhtimise lüliti. Minuarust pole kummagil pidurituledega midagi pistmist.

Äkki migi käru süsteemile vajaminev edastus.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#16

(10-11-2013, 21:11 PM)motamees Kirjutas:  
(10-11-2013, 20:41 PM)MeelisV Kirjutas:  Klaasi purustamise haamri koht ?
Selle moodi ei tundu olema.

ehk ei pruugi üldse olla aga panin kui näitliku info toodete disainivalikust.

https://www.google.ee/search?q=Emergency...80&bih=695
Vasta
#17

Mina kui pikemat aega suuri masinaid liigutanud inimene väidan et vasaku õla kohal on siiski tagasilla patjade juhtimise puldi koht. Miks? 1) Umbes sellised need välja näevad. 2) Pole siiani ühelgi veomasinal klaasihaamrit kohanud.
Vasta
#18

(11-11-2013, 13:40 PM)znif9 Kirjutas:  2) Pole siiani ühelgi veomasinal klaasihaamrit kohanud.

Ma tegelt arvan ka, et ju see mingi puldi hoidja on.

       

Lihtsalt käis möte peast läbi haamri kohta, sest mul näiteks on söidu-autos too haamer, oleneb ju täitsa juhist.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#19

Ukselukku sai lahti keerata kruvikeerajaga. Uurisin pisut lukku ja selgus, et lukusüdamiku sisse saab panna ühe teise Itaalias sündinud auto lukusüdamiku. Tea, kas neil kõigil autodel ühesugused lukud? Rolleyes
   
Õhupuhasti võtsin maha, et metallosasid roostest puhastada. Uurisin ka ühtlasi tema siseelu. Näha on kenasti sisselaske sumbuti vaheseinad/veeeraldid. Pappfiltri puhusin ka suruõhuga läbi. Tolmu oli palju. Ennem ei hakka filtrit vahetama, kui kontrolllamp selleks "käsu" annab.
               
Roostet eemaldan vasaraga. Peksan kogu raua vasaraga läbi. Nii tuleb kogu lahtine rooste maha. Eraldub rooste ka piludes ja muudes kättesaamatutes kohtades. Siis katan pinna roostemuunduriga. Hiljem musta korrosioonivastase õliga. Pind jääb hiljem musta värviga kaetu moodi. Kuivab küll kaua. Minu meelest on selline lahendus piisavalt efektiivne, samas lihtne. Et pind igaltpoolt kaetud saaks, selleks eraldan detailid raamist. Nii pääseb ka liitekohtade vahele.
   
Kas keegi oskab arvata, miks peab kabiini küljes olev õhuvõtja liikuma hinge peal, nagu uks.
   
Vasta
#20

Filtri osas mina kyll kapten Bertorellide tulukesi ei usaldaks.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne