Iveco Eurocargo 75e14 95a

Kas ühel teljel tohib olla erineva mustriga rehvid?
Vasta

(17-06-2018, 21:27 PM)AsTroSS Kirjutas:  Kas ühel teljel tohib olla erineva mustriga rehvid?

Kuskil oli isegi kirjas, kui topeltratastega autol peavad olema talvekummid, siis piisab ka ühest mõlemal pool.
Need aga mõlemad maantemuster ja loetakse vast samaväärseteks.
Vasta

Ei usu mitte seda M+S ja suverehv võivad kõrvuti olla Smile
Vasta

(17-06-2018, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Ei usu mitte seda M+S ja suverehv võivad kõrvuti olla Smile

Oot, jutt on topeltratastest ja sümmeetriast.

Lisan:
3) sõiduautol (M1 kategooria), veoautol, mille registrimass ei ületa 3,5 tonni (N1 kategooria) ja haagisel, mille registrimass on üle 0,75 tonni, kuid ei ületa 3,5 tonni (O2 kategooria) peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega), mille mustri jääksügavus on vähemalt 3,0 millimeetrit.
Ülalnimetatud kategooria sõidukitel ei ole talverehvide kasutamine kohustuslik järgmistel juhtudel:
•sõitmisel teise riiki ja sealt tagasi Eestisse;
•teises riigis registreeritud sõidukil;
•paarisrataste mõlemal rattal tingimusel, et ühe telje mõlemad rattapaarid on koostatud samasuguselt;
Vasta

(17-06-2018, 22:47 PM)motamees Kirjutas:  
(17-06-2018, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Ei usu mitte seda M+S ja suverehv võivad kõrvuti olla Smile

Oot, jutt on topeltratastest ja sümmeetriast.

Lisan:
3) sõiduautol (M1 kategooria), veoautol, mille registrimass ei ületa 3,5 tonni (N1 kategooria) ja haagisel, mille registrimass on üle 0,75 tonni, kuid ei ületa 3,5 tonni (O2 kategooria) peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega), mille mustri jääksügavus on vähemalt 3,0 millimeetrit.
Ülalnimetatud kategooria sõidukitel ei ole talverehvide kasutamine kohustuslik järgmistel juhtudel:
•sõitmisel teise riiki ja sealt tagasi Eestisse;
•teises riigis registreeritud sõidukil;
•paarisrataste mõlemal rattal tingimusel, et ühe telje mõlemad rattapaarid on koostatud samasuguselt;

See jutt ju ei käi N2 veokate kohta
Vasta

(17-06-2018, 23:15 PM)AsTroSS Kirjutas:  See jutt ju ei käi N2 veokate kohta

Jälgi teemat, kellel on N2.
Ja põhimõtteliselt on ju lubatud, kuigi see koht ei olnud just veoka kohta.
Vasta

Big Grin  Sain asjale pihta, sa oled päris korralikult seaduse mõttes hallis alas...
Vasta

Parema meelega oleks rohelisel aasal, aga kõiki asju ei saa alati valida...
Tahtsin sõiduauto lubatud rattakombinatsioonig näidata, et põhimõtteliselt on selline sümmeetrias panek liiklusohutuse poolest normaalne. Nii on ju, ühe silla, mõlema poole pidamine võrdne.
Vasta

(17-06-2018, 23:24 PM)AsTroSS Kirjutas:  Big Grin  Sain asjale pihta, sa oled päris korralikult seaduse mõttes hallis alas...

Päris hallis siiski pole, kuna jutu kinnituseks on vastavaid lõikeid leida. Ei pea neid ridade vahelt välja mõtlema.

Aga tõenäoliselt saab isand Motamees oma teo seaduspärasust korduvalt tõestada... Big Grin
Vasta

On ikka vägagi hallis alas, kuna sõiduautod eeldatakse et on kuni 3500kg täismassiga

Seaduse mõistes ,et tohiks nagu üle 3500kg täismassiga sòiduautot eksisteerida.....

Sõiduauto mille juhtimiseks on veoka lube vaja..... Big Grin
Vasta

(18-06-2018, 12:40 PM)AsTroSS Kirjutas:  On ikka vägagi hallis alas, kuna sõiduautod eeldatakse et on kuni 3500kg täismassiga

Seaduse mõistes ,et tohiks nagu üle 3500kg täismassiga sòiduautot eksisteerida.....

Sõiduauto mille juhtimiseks on veoka lube vaja..... Big Grin

No sedasorti sõiduautosid on ju nagu muda, alates igasugu vene членовоз'idest kuni meerikamaa rauani ...
Vasta

Too mõni näide, mina tean ainult ühte: Ford Excursion
Vasta

(19-06-2018, 00:09 AM)AsTroSS Kirjutas:  Too mõni näide, mina tean ainult ühte: Ford Excursion

Me ei teagi, palju kaalub USA presidendi limu, aga olen kindel, et rohkem, kui minu Iveco.
 Eks üle 3,5T kaaluvaid limusid on maailmas tõesti, nagu muda.
Vasta

Enamus limukaid on mingis väikses värkstoas pikemaks venitatud tavalised pillid ,ehk ümberehitus.
Vasta

(19-06-2018, 00:44 AM)AsTroSS Kirjutas:  Enamus limukaid on mingis väikses värkstoas pikemaks venitatud tavalised pillid ,ehk ümberehitus.

Pole vahet, kus riputatakse külge rasket soomust, kaalu lisandub ikkagi kõvasti.
Eks ka minu Iveco on ehitatud väikses värkstoas. Toa ja auto mõõtusi võrreldes ütleks, et lausa värkstoakeses.
Värksutuba või tehas ei muuda asja. Kui autoga ei veeta veoseid, vaid on kohandatud inimestele, siis ei ole ta enam veoauto.
Vasta

Õigus ja tänan vihje eest.

Minu mänguasi on N2G , loodan et saan ka ümberehituse loa
Vasta

Ühest otsast puud ja teisest kivid, nii ahi valmibki, küte kohe sees. Nagu aatomik.
       
Vasta

Vaene tõstukijuht. Auk kindlasti cm täpsusega Big Grin
Vasta

(12-07-2018, 23:12 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Vaene tõstukijuht. Auk kindlasti cm täpsusega Big Grin

Kui sa Norras oma rekkaga mägiteedel sõidad, ei ütle keegi sulle, et vaene oled. Ometi on sääl kitsamad vahed, kui luugil ja kivipakil.

Ei pole ta nii vaene üht, palka saab ju. Külgedel on viis senti kummagil pool.
Vasta

(12-07-2018, 23:21 PM)motamees Kirjutas:  
(12-07-2018, 23:12 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Vaene tõstukijuht. Auk kindlasti cm täpsusega Big Grin



Ei pole ta nii vaene üht, palka saab ju. Külgedel on viis senti kummagil pool.

Ma ütleks, et omaniku risk on pigem suur. Arvestades seda, et ehituspoodide tõstukimeeste seas on arvestatav kaadrivoolavus ja mitte iga vend pole sinna kangide taha sündinud. 

Vahet pole kelle süü, aga autoomaniku jaoks igal juhul üsna nutune olukord kui diletandist tõstukimees kivialusega augu kõrvalt furgooni seinast tüki ära hammustab.

Aga vaadates laiemas plaanis selle auto projekti võib arvata, et tegu on kaalutletud riskiga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne