Iveco Eurocargo 75e14 95a

Pole mina ütelnud, et saast on. Iga asi saab ükskord otsa. Kasutan vanu akusid ja vahetan välja, kui vaja. Minu autol ei ole sellist koormust akul, nagu pikalainemeestel. Nemad ju magavad autos ja gero töötab. Kui nemad välja praagivad, siis saan mina veel sõita.
Muidugi saab üks aku ennem otsa ja ühel akul siis üks purk. Miski pole täpselt võrdne. Siin aga pole ilmselt vahetamisest kasu. Mul vennas eluaegne rekkamees ütles, et vanasti ikka tõsteti akusid ringi (ühel akul oli suurem koormus), nüüd aga enam mitte.
Olen pikalt tegelenud akudega ja väike võimalus võib muidugi olla selle plusspoole aku ennetaval surmal.  Nimelt olen pannud tähele, et plusspoole purkidele läheb alati rohkem dest vett sisse. Otsa pole aga plusspoole purgid märgatavalt saanud. Siit ka minu arvamine, et akusid pole vaja omavahel vahetada, aga võib. Mis aga kindel, plussplaadid saavad ennem otsa. Miinusplaadid sisuliselt ei saagi otsa.
Üks väike riugas oli ka autol sees. Juba algusest peale vajus õlirõhu näidik sooja mootori korral nulli. Ei muretsenud väga, kuna õlituli töötas normaalselt, st. ei põlenud sõidu ajal. Varusin juba uue õlirõhu anduri. Vahel tekitas ka kütusenäidik üllatusi. Narris mind umbes seieri paksuse erinevusega, erinevatel aegadel.
Võtsin nüüd asja ette. Selgus, et kui tuled põlema panna, siis näidud muutuvadki. Just armatuuri valgustitega mängides asi muutus. Pingutasin üle massijuhtmete kinnitused, liigutasin läbi pistikud. Ei miskit. Kui aga panin erijuhtmega otse massi peale, siis asi korras. Ilmselt ei leidnud üles õiget massijuhtme kinnitust. Läksin lihtsama vatupanu teed. Panin lisamassi veel juurde. Õlirõhk tõusis kohe kaks atti - nagu oleks mootori ära remontinud. Eks sõidud näitavad täpsemalt muutusi. Igaljuhul õlirõhu andur jäi vahetamata.

__________________________
M: Peugeot 406 juppe, vaata pilte ja hindu.
M: Datsun Cherry
M: Volvo mootor
tulepesa.ee


Vasta

(10-01-2019, 22:20 PM)motamees Kirjutas:  Pole mina ütelnud, et saast on. Iga asi saab ükskord otsa.
...

Pardon, polnud kavas hammustada. Aga kas oli sama aku?
Vasta

Ei ole akusid ära märgistanud, ei tea. Sama komplekt on küll.

__________________________
M: Peugeot 406 juppe, vaata pilte ja hindu.
M: Datsun Cherry
M: Volvo mootor
tulepesa.ee


Vasta

(10-01-2019, 22:20 PM)motamees Kirjutas:   väike võimalus võib muidugi olla selle plusspoole aku ennetaval surmal.  Nimelt olen pannud tähele, et plusspoole purkidele läheb alati rohkem dest vett sisse. Otsa pole aga plusspoole purgid märgatavalt saanud. Siit ka minu arvamine, et akusid pole vaja omavahel vahetada, aga võib. Mis aga kindel, plussplaadid saavad ennem otsa. 
Näedsasiis, ma olin tiba eemal ja valmistusin tagasitulles ütlema, et Marko loll Smile
Loll muidugi, aga pardaarvuti ajas ilmselt defragmendis paar bitti sassi.
Selle offtopicu võiks ära kustutada (mainekujundaja käskis)

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Juba esimese õlivahetuse aegu jäi silma mulle teadmata asi. Õlifiltril ei ole ainult sisse välja avad, vaid on veel üks käik. Nüüd peale vahetust lõikasin filtri lahti ja uurisin. Sain filtri ehituse selgeks, aga ikkagi milleks on kaks väljavoolu.
Sisse läheb sinise noolega aukudest. Välja tuleb kollase ja punase noolega avadest. Kummagi kontuuri jaoks on eraldi filter. Kollase kontuuri jaoks on ka ülevoolu klapp, filterelemendi ummistumise korraks.
Kas keegi teab, mille jaoks kaks kontuuri? Kas kusagil on ka mootori õlitusskeeme?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

__________________________
M: Peugeot 406 juppe, vaata pilte ja hindu.
M: Datsun Cherry
M: Volvo mootor
tulepesa.ee


Vasta

Turbo õlitus ei tule eraldi toruga otse filtrijalga?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(12-01-2019, 01:04 AM)Laurts Kirjutas:  Turbo õlitus ei tule eraldi toruga otse filtrijalga?
+1?

Scaniatel ja mõnedel vanadel Volvodel oli pmst sama, tsentrifuug üldisele süsteemile ja filter ainult turbosse minevas kontuuris.
Uuemal Volvol on 2(3) filtrit jäme ja peenpuhastus.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne