Weobagi 2

tuleviku mõttes üldse võiks lõpetada selle GAZ'ide baasil tegevuse ja anda vabamad käed. Saaks vast kasutada ka teisi põhjasid tehnika osas. Piirata vaid elementide kasutus tehasetoodangu peale. Ehk pidurid, käigukastid, sillad jne peavad olema tehasetoodang ning päris veoauto tehnika ikka (unustage ameerika kastiautod ära). Aga raam oma looming. Kohustus turvavarustuse kasutuseks jne. 
Siis oleks vast võimalus ka suvaline vana scania jne ära kasutada.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta

(12-11-2014, 12:26 PM)Aibast Kirjutas:  tuleviku mõttes üldse võiks lõpetada selle GAZ'ide baasil tegevuse ja anda vabamad käed. Saaks vast kasutada ka teisi põhjasid tehnika osas. Piirata vaid elementide kasutus tehasetoodangu peale. Ehk pidurid, käigukastid, sillad jne peavad olema tehasetoodang ning päris veoauto tehnika ikka (unustage ameerika kastiautod ära). Aga raam oma looming. Kohustus turvavarustuse kasutuseks jne. 
Siis oleks vast võimalus ka suvaline vana scania jne ära kasutada.

niipea, kui see vabaks anda, hääbub see klass kiiresti. Igasuguseid kuukulgureid saab teha ja offroadis turnimiseks kasutada, kuid siia see ei sobiks...
Vasta

Ruumi ikka oleks erilisemaid asju rajale lasta aga eraldi sõidus.
Üks lisasõit korraldada poleks korraldajatel ju nii ületamatu teha...
Paneks mingid mõõdud paika nagu laiuse ja pikkuse ja kaalu ning siis igaüks ise vaatab mida ta välja töötab.
Pull asi oleks näiteks seesama bagi, kuid diiselmootoriga ja mootoriks kas Gazi oma mootor või siis Belarusi D-240.
Ja kui ei tulegi kahte masinat kohale, jääb sõit ära lihtsalt.
Eks elu näitab mis välja tuleb.
Vasta

Teadsin juba varem sellise silla olemasolust, kuid täna juhtusin pildi leidma.
Tegemist on Gaz Sadko sõjaväevariandiga.
Seega oleks asi korrektne reeglite poolest.
[Pilt: 2_33.sized.jpg]
Vasta

Päris korralik sild tõesti, aga kui juba nutsu vähe rohkem üle siis võiks terve auto juba uuema gaasiku peale üles ehitada.

Puht uudishimust küsin kas mõni krossikas gaz 66 tagasillaga ka rajal on?


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ikka kisub teema sinna ära mida keegi teeks Big Grin  Aga minuteada sõidavad pea kõik 66 diffriga.
Vasta

(22-12-2014, 10:18 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Ikka kisub teema sinna ära mida keegi teeks Big Grin  Aga minuteada sõidavad pea kõik 66 diffriga.

Kel kupüüri rohkem üle see võiks ju erinevaid võimalusi kaeda.. 

Differ diffriks, aga miks mitte terve 66 sild?   Pole selle alaga nii krusis, kindlasti on mingi loogiline lähenemine asjale.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Enamus kasutavad 66 või 53 (sillatalad ühesugused) sillatalasid ja sees 66-e difer (iseblokeeringu mõttes) Kuuldavasti autol nr. 48 (Kozlovski) pidavat olema tavaline 53 difer. Ilma blokeeringuta on mõte sees, nimelt keeramiste aeg ei hakka autot otse kiskuma. Minu bagil on 51-e tala ja 66-e difri sisu ning 63-me ülekanne. Selle mõte oli et sild saaks kerge kuid oleks blokeering aga nüüd mõlgutan mõtet panna hoopis 53-66 tala ja differ kas 53 või 66 oma.

ksf!2715 pildil on sõltumatta spiraal(samas ei saagi aru milline vedrustus seal on) vedrudega sild mida antud momendil reeglid ei luba aga muidu oleks idee hea Cool
Vasta

Mis tähtsust sel on mis vetruvad elemendid seal tehase poolt olid.
Saab kasutada lehte sama edukalt seal.
Vihjeks oleks Fiat 127 tagasilla lahendus.
Kui on oluline, siis selle silla kiiged meenutavad Btri kõige rohkem ja eeldatavasti on siis vetruvaks elemendiks torsioon.
Vasta

Eino ära pahanda panen ühe ling.i https://www.facebook.com/photo.php?fbid=...=1&theater
Vasta

(23-12-2014, 00:46 AM)margopyks Kirjutas:  Eino ära pahanda panen ühe ling.i https://www.facebook.com/photo.php?fbid=...=1&theater

Ei ma pahanda siin midagi, mine tea milla teine samalaadne kuulutus ilmub
Vasta

Ega muidu ei hõiskakski aga tundub et järgmine hooaeg jääb RAHA PUUDUSEL vahele Sad
Vasta

Krossibagide osas täesti teemakauge inimene nagu ma olen, mis summadega sellel karmil alal üldse arvestama peab et edukalt hooaeg läbida...     Endal sellist soovi ei ole hetkel aga huvitav oleks ikkagi teada.

Eks vabakutselisena katsetan ka gaazikuid ja "testin" mootoreid ning julgen väita et ÜHE enamvähem võistluskõlbuliku mootori peale läheb olenevalt toorikust 2500-3000€...  

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Vabandan teema solkimise pärast, aga eelmainitud rahaga saab kaks komplekti täispurskega LSx-e isegi Maarjamaalt. 

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(23-12-2014, 18:39 PM)einota Kirjutas:  Ega muidu ei hõiskakski aga tundub et järgmine hooaeg jääb RAHA PUUDUSEL vahele Sad

Ega eks see nii igal pool autospordis ongi,niikaua kui pole moodustatud rahalist auhinna fondi igal võistlusel (loe normaalset,mõneti üldse puudu) siis see sõitmine kõhu kõrvalt käibki.Eestimeistritiitliga tulev kast vanu külmutatud krevette ja Centra 55a aku ei aita eriti sittagi kaasa.
Edu Einole.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(23-12-2014, 23:50 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Vabandan teema solkimise pärast, aga eelmainitud rahaga saab kaks komplekti täispurskega LSx-e isegi Maarjamaalt. 

vabandan veel rohkem ja teatan, et antud väite tõestuseks ootan lahkeste pakkumisi näituseks privas.
Smile
Vasta

3000 Euro rublaga saab mootori sel juhul kui ise kõik vajalikud koostetööd ära teed. Ühest Lõuna Eesti tipp garaazist küsiti valmis 53 mootori eest 6000. See mootor oleks sel juhul ka muidugi absoluutne tipp.
Vasta

(24-12-2014, 13:14 PM)rain333 Kirjutas:  3000 Euro rublaga saab mootori sel juhul kui ise kõik vajalikud koostetööd ära teed. Ühest Lõuna Eesti tipp garaazist küsiti valmis 53 mootori eest 6000. See mootor oleks sel juhul ka muidugi absoluutne tipp.

Olen aru saanud et enam vähem ühe kajaka mootori eest tuleb välja käia see 3000eurorubla ja see alles toorik või õigemini doonor. Siis hakkavad alles tuunimis kulutused nii et see 6000eurorubla polegi midagi müstilist.
Üldiselt sai minule kevadel selgeks et olen hammustanud liiga suure tüki ning nüüd on tulemus käes et autot aretada ja võistlustel käia korraga pole suuteline ja kui just kusagilt kullakangid pähe ei kuku siis aastal 2015 võtan vaikselt, üritan väheaaval autot aretada ja eks siis tulevik näitab.

Aga muidu tegemistest niipalju et vedrud on Tartus ootel ja aasta alul toimetan need Tamsalu ning vast esimesed panen alla ja siis paistab kas on paremad. Teise Mootori plokk on soomes puurimisel ja kolmanda mootori otsingud käivad.
Pilte lisada ei saa kuna siine kiri ütleb et liiga suured ja need lingid mes eespool antud on välismaa keeles millest ei mõika mõhkugi nii et jääb oodata et kunagi tuleb foorumi süssteem mis teeb pildid ise Parajaks.
Aga ilusaid jõule kõigile.
Eino
Vasta

Fakepokis siis selline pöördumine, mine tea ehk leiab siitki toetajaid Rolleyes


Mötlesin et proovin ka fakepoki võimu ja ilu. 

Nimelt sõbrad, fännid ja muidu autospordi huvilised, algab uus veobagi krossi hooaeg. Algul oli mõte vahelejätta kuna oli näha et eelarvet ei saa kokku kuid vanadus tuleb peale ja palju neid aastaid enam on kui jäksab end loksutada/raputada. Ning siis mõtlesingi proovida siin välja hõisata et otsi toetajaid, samuti võib ka igaüks isiklikult mingi toetus summa kanda MTÜ 4X4 klubi 1 hobujõud arveldus arvele .......... 
Toetus summad kuluvad ära uutele rehvidele, mootori ehitusele ja kütusele. Nii et iga euro on teretulnud ja suureks abiks. 
31.05 lükkaksin loosiratta keerlema ja kolm õnnelikku saaksid selle bagiautoga paar ringi ise sõita. 
Nii et jagage, laikige ja vastavalt võimalusele toetage, olen südamest tänulik. 
NB: Juhul kui teete ülekande siis kindlast selgitusse märkige "osalustasu 42 bagi" ja enda kontakt (selleks et kui loosiõnn naeratab siis saab kontakti võtta)
Vasta

Pea kuu aja pärast (13 juuni) tuleb taaskord Tapa rajal olla ja tegiatega rinda pista. Talv läks rahulikult, puhkas nii "Kroku" kui ka ise Big Grin Kuid nädal tagasi sai asi käsile võetud ja hädavajalikud plaanitud muudatused tehtud. Mis siis teoksil oli ja tuleb Rolleyes
Kõigepealt sai vahetatud piduripeasilinder uute tehniliste tingimuste nõuetele vastav, ehk siis algul oli ühesüsteemne aga nüüd siis kahene. Kasutatud sai Uazi või Volga oma (enam ei mäleta) Sad
Teine suur tegemine oli tagasilla vahetus. Toungue Gaz 63 silla ülekanne tundus olema aeglane ning seda kiiremaks teha on päris vaevarikas Sad , tahad ülekannet muuta kisu sild pooleks ja kokkupannes hakka jälle timmima õigeks ja nii edasi Big Grin Sai nüüd otsustatud Gaz 53 tala ja 66 südamiku kasuks. Tahad ülekannet muuta, tõmba poolassid välja ja reduktor lauale ning väiksema vaevaga tagasi. Ehk siis proovimis võimalus on lihtsam Smile
Noo ja kolmas muudatus/tegemine oli vedrustus.  Cool Nüüd siis ees ja taga ühesugused vedrud, pealehed veoka omad ja abilehed Volga omad ning Tartus vähe painutatud massinas ka. Amortidega oli pikk arutelu ja mõtlemine ja arutelu ja mõtlemine ning lõpuks vaadatud rahakotti ja otsustatud lihtsalt amordi marki muuta Sad Kui ennist olid Shacsi õli amordid siis nüüd said alla Koni õliamordid. Smile  Kui rahakott oleks kannatand oleks proovind õli-gaasi amorte aga kuna lugu oleks maksnud 1600eurtsi jäid kahjuks need paremaid aegasid ootama. Täna sai ka proovitud ja seal kus eelmine aasta pidi küliti viskama sai täna juba pehmemalt läbi, loodan et oli sellest tegemisest ka abi.
Mootori juures ei saanud suurt midagi tehtud kui ainult Vanameistri Kalju tungival soovil karbussi alla (vahetüki ja sisselaske kollektori) vahesein, et segu voolavus oleks konkreetsem (vasakule ja paremale)
Vaja veel starteri nupp tugevama vastu vahetada et saaks vahelt relee minema visata (täna oli see juba kolmas või neljas mis pee läks), mõtlesin panna ka tahomeetri (noo ega sõidu aeg seda vaadata pole aega aga kohapeal käitades ja vast edevuse pärast ka) noo ja vähe värviparandus ka.
Pistan mõned pildid ka Smile (noored panid minu vana mammuti pabula tööle ja saab seebikarbist õige suurusega pilte laadida Big Grin )

Unustasin veel tehtud tööde nimekirjast veteraan kardaani  (see on ainukene jupp mis on võetud vana bagi küljest), vahetasin ristid ära uute vastu Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne