Postitused: 85
Teemad: 0
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Mul on millegipärast tunne, et kogu seda klassimajandust ongi vaja vaid lisakatsete hindamiseks. Ülejäänud regularity ja ristsõna juures ei mängi need mingit tähtsust. Eriti seetõttu, et ei ole sekundi lõhkiajamist ja ninast-veri-väljas sõitmist. Kui LK-d jätta lõpptulemusest välja ja nende võitjaid klasside kaupa kommipaki vms-ga autasustada, siis poleks mingit kõrgemat matti vaja. Et väärtustada vanemat tehnikat ja/või ehituseks nähtud vaeva, annaks korraldaja sellistele sõidukitele oma subjektiivse hinnangu boonuspunktide näol. Nagunii ju pole siin hindamiskomisjoni vaid asi käib nagu Korraldaja ütleb.
Kõrgem matt jäägu spordi juurde. Antud üritus ei ole sport vaid FUN mõningase hasarti tekitava lisandiga.
just my 0.02$
Postitused: 1,398
Teemad: 19
Liitus: Apr 2007
Maine:
46
Krt mulle see kahe eraldi raja idee täitsa meeldiks. See teeks sõidu päris omapäraseks
Mul alati sportlase tunne roolis nii,et... tuld igatahes- seltsimehed. Boonuspunkte kui jagada ,siis vast mingi üldise auto vanuse(äkki ka erilisuse) järgi.
Nagu ka eelpool keegi mainis siis näiteks kõigi regatud sõidukite keskmine vanus aluseks ja sealt siis + või -
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
(05-12-2013, 11:58 AM)cyber Kirjutas: Mul on millegipärast tunne, et kogu seda klassimajandust ongi vaja vaid lisakatsete hindamiseks. Ülejäänud regularity ja ristsõna juures ei mängi need mingit tähtsust. Eriti seetõttu, et ei ole sekundi lõhkiajamist ja ninast-veri-väljas sõitmist. Kui LK-d jätta lõpptulemusest välja ja nende võitjaid klasside kaupa kommipaki vms-ga autasustada, siis poleks mingit kõrgemat matti vaja. Et väärtustada vanemat tehnikat ja/või ehituseks nähtud vaeva, annaks korraldaja sellistele sõidukitele oma subjektiivse hinnangu boonuspunktide näol. Nagunii ju pole siin hindamiskomisjoni vaid asi käib nagu Korraldaja ütleb.
Kõrgem matt jäägu spordi juurde. Antud üritus ei ole sport vaid FUN mõningase hasarti tekitava lisandiga.
just my 0.02$
Väga õige ! Tegelikult ongi see ju kaardilugeja ralli (kui lisasid mitte arvestada), kus raja läbimine oleneb ainult kaardilugejast. Piloot võiks ainult vahet teha parem ja vasak pöördel, aga ei pea
. Auto vanuse eest antavad lisa punktid tooks kindlasti autode keskmise vanuse alla. Präegu ei olegi nagu mingit motivatsiooni vanema autoga tulla, kui juhtub 1996 aasta elektriakendega sigull võtta olema.
Mis puutub lisakatsetesse, siis jäärajal mängib rolli rohkem rehv kui see mille küljes ta on. Mingil aastal säras jäärajal vana Jage (Hart), ma ei mäleta kas ta päris põhjad tegi aga tulemus oli muljet avaldav.
Suuremat rolli mängib ikka kumb ots vedav on, ja kui täkke rehvivalik läheb, kui keegi viitsib investeerida, (aga seda ju tavaliselt ei juhtu
).
Seni on olnud määrav ristsõna lahendus. Vist on olnud ka aasta kus piisas (mingis klassis) ainult õigest ristsõna lahendist, et võtta esikoht. Väga kindel ei ole, võib-olla on see nüüd väikene liialdus, aga midagi sarnast on meelde jäänud.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
Sõitu saab ju kiiremax reguleerida samal rajal, tekitades erinevad "ideaalajad". Ma ei tea kui keeruliseks see kohtunike töö teeb, aga võiksid olla erinevad ideaalajad etapi läbimiseks, siis peab ekipaaz ikka ise raalima aja ja ei piisa ainult teise sabas sõitmisest. Sel meetodil saaks suht lihtsalt teha sport ja ka supersport jne...
Samuti ristsõna puhul võiksid olla erinevad küsimused (ja miks mitte ka erinevad vastuste otsimise kohad), kusjuures tähtede (numbrite) arv võiks õiges vastuses olla sama mõlemal juhul, ehk siis sõbra käest saadud "vale" variant võiks vabalt ruutudesse sobida.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
mina isiklikult olen igasuguste erinevate legendide ja radade vastu, sest siis hakkab kaduma see nn FUN faktor. Üldjuhul eksib keegi kapitaalselt rajal ära jne (nagu ka mina tavaliselt), siis võib tekkida olukord kui rallitaja rallib suuremjagu trassi nii, et ta ei näegi kaasvõistlejaid ning siis kaob ka FUN -mis suuremas osas on ikka edevuse laat ehk näita ennast, vaata teisi ja suhtle huvitavate inimestega.
Just sellest teiste inimestega võrdlemisest tekivadki huvitavad autod stardi rivisse (vähemalt nii arvan mina), kui ikka kaasvõistleja on mingi huvitava liikuri rajale toonud, siis peaks ju tekkima teisel osalejal väike piinlikuse moment, kellel nii huvitavat liikurit pole.
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
07-12-2013, 16:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2013, 16:17 PM ja muutjaks oli
spitfire.)
Seni on ristsõna osakaal punktiarvestuses olnud väga suur ja mis seal salata, vastused liiguvad tihti läbi õhu (ikkagi tehnikasajand). Ehk siis isiklik punktis viibimine või selle läbimine ei ole alati vajalik.
Kas ei võiks kasutada sama sisteemi nagu on orjenteerujatel, et vastava kompostriga fikseeritakse läbimine. Lätlastel oli see sisteem rajatud selliselt, et komposter (või tuli teha foto kohast koos osalejaga) ei olnud väga raja ligidal alati, teinekord oli see lausa 400m rajast, ehk siis sinna ja tagasi.. koos otsimisega 1km. Põnevaks tegi selle veel asjaolu, et iga punkti läbimise eest saadavad punktid olid erinevad, ehk siis pidi endal nutti olema milliseid punkte tasus otsida ja milliseid mitte. Kuna pidid mahtuma (ideaal)aega, siis mõne punkti läbimisele kulutatud lisaaeg andis kokkuvõttes rohkem miinuseid (hilinemise eest) finišis kui sealt punkte noppisid.
Kompostri meetod fikseerib konkreetses punktis viibimise, ja annaks aluse õigele vastusele ristsõnas. Siis ei piisa ainult "helistamisest sõbrale". Kui märget läbimisest pole, siis on vähe usutav (aga siiski täiesti võimalik
), et keegi lihtsalt tuleb sellisele vastusele nagu "ümarpuitlattpüstkoda".
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 92
Teemad: 7
Liitus: Sep 2010
Maine:
1
Mina olen samuti selle poolt, et oleks kaks eri rada, kuid et neil oleks väga suur ühisosa. Siis jääks kaardilugejale miskit muud ka teha kui konstanteerida, et ees-sõitja õigeid pöördeid konstanteerida. Samas tahaks kokku puutuda ka teiste edevate masinatega peale sinuga koosstartinuga.
Mis aga auto vanusest tulenevat händikäppi puutub, siis millalgi käis kuskilt teemast läbi noorte inimeste hindamine vanakeste elushoidmisel- sellesttulenevalt võiks hinnata kuidagi sedapidi, et juhi ja auto suurim vanusevahe saaks hinnatud. Kui kahekümneaastane juht sõidab 81 aasta masinaga siis see oleks sama kui 40 aastane juht sõidaks kuuekümnendatest pärit tehnikaga.
Postitused: 3,544
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
puhume teemalt tolmu
mitte, et punktid ja kohad ülemäära tähtsad oleks, aga oma roll neil ju on...
nooruse eest karistamine on hea mõte. Vihjab ilusasti "etiketile". Tehnilist eelist uuemal asjal muidugi ilmtingimata ei ole - hoovil manööverdades on mul tekkinud küsimus, kas ma ikka tahan kaheksakümnendate mosuga tulla. 20a vanem põrnikas tundub palju-palju mugavam kulgur. Selle töökindlusesse on ka suurem usk. No ja LK ajad sõidan põrnikaga suht kindlalt paremad, kui mosuga. Kuigi ülemöödunud aasta ainukesel LK puhul ei lubanud põrnikaga saavutatava parima ajaga suurustada just üks mosu, kes kohe pidi 0,1s nobedam olema
kaardipakkide segamine nüansside osas erinevate legendidega on pagana hea mõte. Pole väga palju vajagi - mõni jõnks siia-sinna ja nt KPd pista sama trassi eri punktidesse - meeled oleks erksa(ma)d küll. Legendid on ju viimastel aastatel kuidagi vimkavabad olnud
väikeseid erisusi suudab ehk korraldaja poolt vaadates hallata. Päris erinevate trasside pidamine kostub keerukam.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"