Gaz 66 spetsialisti Tartumaal?
#1

Tere,

Tarvis oleks üks Gaz 66 korralikult käima panna (karbuss, süüde jne). Masin asub Tartumaal.
Kas oskab keegi soovitada oskajat?


Tervitades
Kuldar
53334993
Vasta
#2

Alusta silindrites kompressiooni mõõtmisega.
Kui surved on paigast, ebaühtlased siis seda 8 silindrilist kompotti on keeruline käima saada.
Kui nii nagu kirjutasin ära isegi hakka karbussi timmima, süüdet näppima ja jaurama.
Vasta
#3

Nii mõndagi saab ka ise ära teha. Süütesüsteemi kontrollimise juures on kõige lihtsam, mida teha saab, panna öösel (pimedas) mootor käima ja siis kabiin üles tõsta. Kui küünlajuhtmete juures "ilutulestikku" näha on, siis on üks viga juba leitud, küünlajuhtme(te) vahetamisega saab küll igaüks ise hakkama. Küünlaid maha keerata ja puhastada/vahetada pole samuti raketiteadus. Jagaja kaane põlenud ja tagitanud kontaktide noaotsaga puhtaks kraapimine on samuti lihtne, midagi valesti teha seal ei saa, aga võib olukorda oluliselt parandada. Aastaid puhastamata ja sodi täis settepotist ei taha bensiin hästi läbi tulla, selle lahtivõtmine ja puhastamine ei vaja ka eriteadmisi. Need siis kõige lihtsamad tööd, milleks mingeid eririistu ega- teadmisi tarvis pole. Kui jagajat ja karburaatorit varem näppinud pole ja ei oska, siis mahavõtmisega tuled ehk ikka toime. Teed kasvõi fotokaga enne seeria pilte, millel hästi näha, kuhu mingi tross, voolik või juhe kinnitub, et oskaks pärast tagasi panna. Nii tuleb remont ilmselt odavam, ei pea kedagi omale koju kutsuma, vaid saab jupid mõnda töökotta puhastamiseks-kontrollimiseks kohale viia ja pärast, kui töö valmis, külge tagasi kruvida. Süüdet ja karbussi düüse lõplikult paika timmida oskab mõni naabrimeeski ehk paari õlle eest teha.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#4

Fakt on see, et kui silindrites surved paigast siis see mootor ei käi.Timmi süüdet karbussi mida kõike lihtsalt ei käi.
Kui see asjad korras siis võiks peenemad reguleeringud teha küll ja jaurama hakata.
Õigest otsast pihta lihtsalt.
Vasta
#5

Tänud vastuste eest.

Masin ise muidu käivitub ja sõidab, kuid jõudu väga minimaalselt.
Võtan lähipäevadel ette küünlad, küünlajuhtmed, karbussi puhastamise jne.
Seisnud on aparaat pikalt küll.

Tervitades
Kuldar
Vasta
#6

Kustkohast üldse Tartust uusi küünlajuhtmeid ja küünlaid otsida?
Päris igas autovaruosade poes 66 omi vaevalt et on..


Tervitades
Kuldar
Vasta
#7

Küünlad osta NGK BP6HS, vene saastaga ära hakka jamamagi. Kui sa just ei leia kuskilt uusi nõukaaegseid, praegu poes müüdav uus vene pask kõlbab otse prügikasti visata, kaasa arvatud kõik kummidetaili (tihendid, lõdvikud jne).
Vasta
#8

Nii, asi korras.
Uued küünlad, jagaja kaan, küünlajuhtmed. Karbuss puhtaks jne.

Tänan tähelepanu eest.


Tervitades
Kuldar
Vasta
#9

(17-04-2014, 22:28 PM)Võsakunn Kirjutas:  Nii, asi korras.
Uued küünlad, jagaja kaan, küünlajuhtmed. Karbuss puhtaks jne.

Tänan tähelepanu eest.


Tervitades
Kuldar
Ja saidki masina kenasti tööle? Kui jah, siis on mul hea meel, et väike nõuanne kellelegi abiks oli.Smile

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne