06-02-2015, 08:57 AM
(05-02-2015, 20:27 PM)Edel Kirjutas: Mind on vaevanud küsimus autorallidel esindatud n.n. tehasetiimi kohta. Mida tehas autorallidel näidata tahab? Õige, töökindlust!
Küsiks nüüd, mida on ühist foršeeritud rallikal ja üldkasutataval tänavasõidukil? Mina ütleks, et nagu siga ja kägu.
Tegelikult tahtsin öelda, et kui tehas näitab rallidel töökindlust, siis miks tehakse järeleandmist laiatarbeautodel? Näidaku ka tänavasõidukitel siis töökindlust või kadugu rallidelt minema!
Näidata tahetakse kiirust ja teistest üleolekut ehk võita. Töökindlust on nii ralllis kui vormelis vaja täpselt nii palju kui reeglitega nõutakse- kui tihti mootorit, käigukasti vms. tohib vahetada jne. Neid autosid kahtemümmet aastat ju ei peeta- vähemalt sihtotstarbeliselt mitte. Pigem kulub töökindlus ära teeolude ja sõidustiili kompenseerimiseks
Tõesti tahaksid endale autot, mille mootor kestab heal juhul mõne kuu ja mille hooldus maksab tuhandeid ?
Autosporti kasutatakse tõepoolest oma toodangu reklaamimiseks- nagu tsiteeritavast postist näha, samastatakse lihtsurelike seas end vahel näiteks Wilsoni tiimiga ja seda kasutavad tehased sageli ära.
Vormel 1-l on reaalse eluga veel vähem pistmist ja keegi ei huilga, et tema vana Honda Accord Buttoni praeguse testiautoga samaväärset töökindlust ei ilmuta