31-05-2018, 19:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2018, 19:51 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(31-05-2018, 18:04 PM)veix__ Kirjutas:See TÜV eelne kerimine on täiesti teada tuntud poolavalik saladus, et niimoodi toimitakse. Muidugi rohkem firmaautode puhul, kaubikud ja pirukad muidu ju sõidaks läbisõidujärgse garantii ju kiirelt ära, samas kui ajaliselt oleks garantiid veel pikalt. Ja muidugi sõiduki jääkväärtus on suurem kui auto on vähem sõitnud, see vast põhipõhjus eraisikute puhul. Kui kerimist korralikult teha lasta siis ei pruugi kuhugi jälge jääda algsest/reaalsest läbisõidust.(31-05-2018, 06:51 AM)v6sa Kirjutas: MNT ülevaatusajaloost piisab täiesti, et kallima otsa Eesti autode jamad välja tuleks.
Ei piisa. Näiteks sõidetakse aastas 60 000, aga iga kord enne ülevaatust keritakse pool maha. Isegi uute garantiiga autodega tehakse nii, et 1 õlivahetus tehakse ise ja teine esinduses jne ja vahepeal keritakse vähemaks.
Eks ka tulevane ostja ju nõuab Eesti ajalooga vähesõitnud autot nagu igalpool välja tuleb, nii saavadki mõlemad kriteeriumid täidetud
Kerimisest on ka meedias palju juttu olnud ning meelde on jäänud, et läbisõidunäidik on ainult informatiivne kilomeetrilugeja, mitte juriidiline auto dokumentatsioon ning seda võib remontida ja vahetada ning kerida kui omanik peaks soovima.
Oli ka eraldi rõhutatud, et auto tehnilist korrasolekut peaks hindama ikka tehnilise kontrolli ja asjakohase vaatluse ning proovimistega, mitte ainult näidu järgi.
Kui juba hodomeetri kerimine saaks juriidiliselt keelatuks siis peaks ära keelama ka nt. kivitäkete paranduse autoninal, lisaks rooli, käigukanginaha/nupu, pedaalikatete ja juhiistme vahetuse. See kõik on ju klienti eksitav auto "paremaks tegemine".
Et kõiges raudpolt kindel olla tuleks osta ikka esindusest tutt-uus auto. Ja noh nagu enne välja toodi, et ka sellega võib tegelikult petta saada kui ikka loll olla