jumz kopp
#1

Kas keegi siinsetest jumzimeestest on mõelnud kopa liigutamise jagajate väljavahetamisest tänapäevase jagaja vastu ?Vanadel lekivad ülevalt kõvasti ja tihendite vahetus tulemust ei anna-pinnad liiva vahelesattumise tõttu rikutud
Vasta
#2

Eks vast kõik on sellele mõelnud. Sobiva tootlikusega jagajaid pole aga väga võtta, vaja oleks "madala" survega ja suure tootlikusega jagajat.

Enamus müügil olevaid 60l/min teevad jumzi jõle aeglaseks. Viskasin nüüd uue Nś-100 külge, see lubas max surveks 200bar. Mõtlesin lihtsalt korraks sooja õliga sellist jagajat vooliku vahele proovida...

http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et

Õnnestus saada poolmuidu, kuid nüüd tuli suur metsavedu peale ja läks juba russile külge. Fiskarsi silindrid väikemad ja pump priskem, toimetab veel hästi... rõhk sõnal "veel"

Kuna jumzil jagajad tegelikult mul väga korralikud siis sinnapaika see asi jäigi. Eks peab "Nu pogodi" kombel edasi maadlema nende kangidega...

Üks koolipoiss kaevas suvel jumziga natuke, KURAT - Neli kangi, aga mul ainult kaks kätt...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3

käisin siin ühes hüdraulikaga tegelevas poes ja sealt pakuti mulle viie sektsioonilist jagajat tootlikusega 90 l min.kas sellest võiks jätkuda.
nz 1oo läheb ka uus peale-oli vanarauda toodud ükspäev täiesti uusi pumpasid nii vasaku kui parema käe omasid ja sai üks ära lohistatud
Vasta
#4

(10-12-2013, 13:42 PM)swen17 Kirjutas:  käisin siin ühes hüdraulikaga tegelevas poes ja sealt pakuti mulle viie sektsioonilist jagajat tootlikusega 90 l min.kas sellest võiks jätkuda.
Sajase pumba puhul 90 l/min läbilaskevõimega jagaja üldjuhul ei sobi. Hakkab õli päris kiiresti kuumutama, pumpasid saab väga tihti vahetada ja halvemal juhul hakkab suisa väristama. Kopaosa toimetamine võib ka aeglaseks jääda. Oma kogemus näitab, et suunaventiili läbilaskevõime peab olema varuga. Jumzile oleks vast kuskil 120 liitrit minutis paras.

Kui sobivat jagajat tõesti ükski hüdraulikaga tegelev ettevõtte tarnida ei suuda (milles ma kahtlen), tekkis selline uitmõte, et miks mitte proovida metsaveo auto tõstuki pealt pärit mehaanilise juhtimisega jagajat. Päris paljud on sellise süsteemiga, et pööramine, mast, abimast ja rotaator käivad kahe kangiga, lõuad ja noolepikendus pedaalidega. Kõik mehaaniline muidu. Jumzile oleks need kaks kangi täitsa sobivad. Peab ainult jälgima, mis jagajaga on tegemist. Ikka selleks, et lõpptulemus rahuldav oleks. Vastavalt operatsiooni õlitarbele võib siibrite suurus ja mõnel juhul isegi töösurve pordisiseste reduktsiooniklappide tõttu teine olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne