Postitused: 190
Teemad: 7
Liitus: Oct 2011
Maine:
2
12-12-2013, 21:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2013, 21:21 PM ja muutjaks oli
Autorehv.)
Mootor on ju hilisematelgi 1990ndate ja 2000ndate mudelite puhul sama 1.7.Veider lugu et pidavat olema tuimem.Ning minu silmis on Nivad koguaeg suht vilkad olnud,seepärast ongi see tuimus veits kummaline.
Postitused: 426
Teemad: 29
Liitus: Apr 2010
Maine:
1
Nival pidev nelikvedu.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
13-12-2013, 18:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2013, 18:26 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Aitab ka august, mühust ülesõitmine, peaasi et ratas korraks teepinnaga kontakti kaotaks blokeeringu väljakatkumise ajaks. Ja vaja tuleb sellist nihverdamist vaid siis, kui sildadel rehvid erinevalt kulunud. Eriti tore on sisselülitatud tagasillaga LUAz asfaldil- on võimalik variant et jeebike kerkib sõidul oma pool meetrit kõrgemaks...
Postitused: 3,781
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
14-12-2013, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2013, 10:47 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
See suur et ... antud lingil
http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=41 on Niva kohta maakeelset lugemist tonnide kaupa!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Samas, kuna Niva kõik rattad saavad ühepalju momenti (kui kesk differ lukus pole) siis võiks eeldada, et trassi kiirusel jääl ja lumel peaks ta stabiilsem olema kui lihtsalt esiveoline või tagaveoline auto? See, et seisma jääb kui ratas õhus on ju ka loogiline-kui üks õhus oleva ratas annab 0 NM väänet edasi, siis teised peavad seisma et samuti 0 NM edasi anda.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.