gaz 51 piiratud libisemisega differ ?
#1

oli siis arvamus, et pealkirjas mainitud esmega on tegu
kas ka tegelikult ?
millega asja eristada

[Pilt: DSC01967.JPG]
Vasta
#2

51 minu teada sellist lisa ei ole omanud. LSD difril peaksid sees olema kettad, tavalisel difril ainult väikesed satelliithammasrattad.

Taivo
55624799
Vasta
#3

See näeb välja rohkem GAZ-66 difri moodi.
Vasta
#4

Pildi põhjal on väga raske ütelda millega tegu.
Tegu võib olla Gaz-66 vastava detailiga, kuid ilma mõõtudeta pole võimalik ütelda.
On selline asi ka Btr tüüpi asjal aga teised mõõdud.
Vasta
#5

Gaz 66 nukkidega difrilukk,pilt toollest mingis teise või kolmanda liigi autojuhi õpikus.
Vasta
#6

püüan homme saada mingeid strateegilisi mõõte
kuid meenutus, et tegu on kuskult 51/52/53 alt on tugevam kui 66 alt pärinev mälestus.

mis erinevused on üldse sisust 51/52/53 ja 66
poolasside nuudud on samad ehk assid ise kah (pikkus) ?
on need sisud omavahel vahetatavad ehk ristkasutatavad ?

ja kui asja pildistasin oli jutt siiski friktsioonketastest
ja asi olevat sillast välja võetud kuna auto tahtis vales kohas otse minna ja segas rohkem Big Grin
Vasta
#7

Jah, tegu Gaz 66 differentsiaaliga. Antud lehel on ka skeem/lõige silla ehitusest, kus võib antud diffri ära tunda: http://www.gaz66.co.uk/Specifications.html

Ei ole ise paigaldanud küll aga peaks istuma kenasti ka 53 silda sisse.

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#8

Näiteks uazikul istuvad 1-1 sisse ainult taldriku kinnitus augud tuleb 10 mm -12 mm puurida ja see väga lõbusBig Grin.Seega julgeks eeldada,et veokatel on need ka omavahel vahetatavad.Uaz ja 66 nukkdifritel erinevus lihtsalt gabariitides vist.
Vasta
#9

(27-12-2013, 18:13 PM)MeelisV Kirjutas:  ....
mis erinevused on üldse sisust 51/52/53 ja 66
....

Kes veoautokrossi sõidavad võiks sõna võtta, nad teavad asja täpselt. Mina tean vaid, et pannakse 51/52 silda 66-e sisu, aga see on suuremat sorti treialitöö. Niisama 1:1-le ei istu sealt suurt midagi.


Mind ennast on huvitanud Gaz-53 tüüpi tagasilla ülekannete arv.
Olen omale märkmikusse kirja pannud sellised nurmbrid:

6,83 - (41x6) - Gaz-53A, PRDM-2, Gaz-52-04, Gaz-66
6,16 - (37x6) - Gaz-53-12
5,5 - (33x6) - Gaz-3306
4,55 - (41x9) - Sadko
3,42 - (41x12) - Valdai

Viimased kaks vist juba pole Gaz-53 tüüpi?
Segane on veel ka Paz bussi ülekanne. Ühtedel andmetel on selle taldrikul 35 hammast, üks teine allikas väidab jälle, et 41. Lisaks tahaks teada, kas on keegi näinud 39 hambaga taldrikut?
Vasta
#10

Gaz 53 silda istub 66 reduktor ilusti sisse, see mul ära katsetatud. 39 hambaga ei tea aga 37 hambane oli mul olemas.
Vasta
#11

selgusid mõõtmed

pikkus ehk laius 260mm
välisdiameeter 245..248mm
hammasvöö istu diameeter 200mm

gaz 51 poolassid olevat kenasti sisse istunud ja asi käis kenasti ringi
kunagi on asi koju toodud mõttega, et gaz51 kitsamaks tehtud aiatraktori silda sisse istutada siis selline mõte ka tekis, et on 51 oma
aga meenutades võis olla jah 52 või 53 mille alt see võeti kindlasti mitte 66
samas kui 66 on sama mõõtu sisuga siis pole vahet kust see pärit on

tulemus peaks olema siis sobilik detail 52/53 ja 66 sillale.

kui laialdaselt levinud ehk saadav kraam see on ? siin juba tekivad kosilased Big Grin

pole veel jõudnud müügiteemat teha ehk kui aus olla pole see ka nii lihtne sest kraami on palju ja erinevast kategooriast (auto/moto/traktor/põllumajandus/jms.)
Vasta
#12

Sai Venemaalt toodud oma Gaz-53le 33x6 ülekanne + lisaks Gaz 66 differ. 

Kuidas see Gaz-66 differ üldse toimima peaks? Tõstsin tungiga ühe poole rattapaari üles ja arvasin, et sõidab tungilt kohe maha, aga ei midagi.  Mulle jääb mulje, et blokk ei toimi. 
Ainuke, mis ise suutsin välja mõelda - äkki on vaja sellel tühja käivale rattale rohkem takistust, et kas ta niimoodi tühjalt koormuseta äkki ei rakendugi? Või on see südamik õhtal? Mis valvekommentaatorid arvavad?
Vasta
#13

Anna järsult gaasi või rapsi käigu-siduriga ja vaata et kedagi ees pole, kellest sa siis seejärel üle sõidad. Kannatabki tungi otsas ühte ratast rahulikult ringi lasta...
Vasta
#14

Libeda jää peal ka ei kipu blokeerima, jõnksutab natuke ainult. Natuke viskad liiva alla siis astub minema küll.
Vasta
#15

Nüüd sai raske koormaga järsust tõusust üles mindud ja siis oli kruusal järsk pööre vaja teha. Oli tunda küll, et mõlemad pooled jäigalt taga ja tahtis pööramisel otse minna aga peale seda üht vägistamist hakkas tagasilllas peamiselt vasakule keerates kõlksuma. Enne oli ikka täiesti vaikne. Kas need 66-e diffrid ongi sellised mõttetult õrnakesed? Kuidas asi edasi areneb, st millega lõppeb? Kas pean varsti tavalise diffri tagasi panema...

https://youtu.be/ko6z9UQkrP4
Vasta
#16

66el on nukkdiferentsiaal ja peabki pöörates raksuma. Raske veo puhul on lausa hullusti kuulda. Ei pole kuulnud, et see mingi nõrk lüli oleks. Õli peaks olema korralik, et nukid saaksid liikuda.
Vasta
#17

Ei ole seal nõrka midagi, töötab niikaua kui nukid välja ulatuvad. Tegu ikkagi sõjaväe varustusega. Kui ühe vana vene sõjaväe kasutuses olnud tagasilla lahti võtsin kontrollimiseks, siis seal oli umbes 1-1,5mm süvend nukkide poolt taldrikusse söönud ja sild ikka töötas. Pildil olev differ seisab riiulis ja ootab uut omanikku, minimalse kulumisega.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#18

On juhtunud kätte kulunud differ. Stardis lasid siduri järsult lahti oli selline tunne et sidur libisb, korra gaas maha ja hakkas vedama ning vedas sõidu lõpuni. Järgmises stardis kordus sama asi. Võtsime lahti aga midagi kulumis taolist ei märganud, läks lihtsalt teine reduktor ja probleem oli lahendatud.
Eino
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne